O Kalle Rovanpera κέρδισε το Ράλλυ Εσθονίας
Έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος οδηγών για ακόμη μια χρονιά
WRC: O Kalle Rovanpera κέρδισε το Ράλλυ Εσθονίας και προηγείται με 55 βαθμούς στο Παγκόσμο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Πριν από δύο χρόνια ο Kalle Rovanperä έγινε ο νεότερος νικητής στο WRC του Ράλλυ Εσθονίας. Φέτος αφήνει την Εσθονία όντας 55 βαθμούς μπροστά, στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αφού η σημερινή κυριαρχία του τον έφερε ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στη διεκδίκηση ενός δεύτερου συνεχόμενου παγκόσμιου τίτλου.
Ο 22χρονος Φινλανδός ολοκλήρωσε τον τετραήμερο χωμάτινο αγώνα 52,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον αντίπαλό του Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος ήταν για λίγο στην 1η θέση στο πρώτο σκέλος της Παρασκευής. Ο Rovanpera κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) και του Σαββάτου και της Κυριακής, κάνοντας την υπεροχή του αδιαμφισβήτητη.
Η προβλεπόμενη βροχή δεν ήρθε στο τελευταίο σκέλος της Κυριακής, και έτσι μπόρεσε να κερδίσει και τους 5 πόντους στην τελική Wolf Power Stage. Συνολικά, ήταν τέτοια η κυριαρχία του που «πήρε» 15 από τις 21 ειδικές διαδρομές του ράλλυ.
«Αυτός είναι ένας σημαντικός αγώνας», χαμογέλασε ο Rovanpera, «όσον αφορά στο πρωτάθλημα είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος για να πάρεις καλούς βαθμούς και το πλάνο ήταν ακριβώς αυτό. Είναι ο αγαπημένος μου αγώνας στο ημερολόγιο, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να πιέσουμε εδώ και πήγε καλά».
Ο Neuville ουσιαστικά αποδέχτηκε την ήττα του το βράδυ του Σαββάτου, αλλά είχε καλή διάθεση έχοντας καλές επιδόσεις γενικά στον αγώνα. Παρ’ όλα αυτά δεν είχε την πολυτέλεια να χαλαρώσει την Κυριακή καθότι ο ομόσταυλός του Esapekka Lappi (Hyundai i20) ήταν στην 3η θέση και τερμάτισε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα πίσω του.
Το αποτέλεσμα του Lappi σηματοδότησε τον τέταρτο τερματισμό του στην πρώτη τριάδα για την Hyundai Motorsport, η οποία τώρα ακολουθεί την Toyota Gazoo Racing κατά 57 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Οι υπόλοιπες θέσεις στην 8άδα των αυτοκινήτων της κορυφαίας κατηγορίας του WRC παρέμειναν ίδιες με τον Ουαλό Elfyn Evans (Toyota Yaris) να τερματίζει στη 4η, τον Teemu Suninen (Hyundai i20) στην 5η, τον Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) στην 6η, τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 7η και τον Ott Tänak στην 8η.
Ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally2) διατήρησε το προβάδισμά του στην κατηγορία WRC2 και τερμάτισε ένατος στη γενική κατάταξη. Ο Sami Pajari, με ένα Škoda Fabia RS Rally2 παρόμοιο με αυτό του Mikkelsen, συμπλήρωσε το Τop 10.
Ράλλυ Εσθονίας: Οι νικητές
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 2ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20), 3ος ο Esapekka Lappi (Hyundai i20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2 evo),
2ος ο Sami Pajari (Skoda Fabia Rally2 evo), 3ος ο Emil Lindholm (Hyundai i20 N Rally2),
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Kalle Rovanpera (170), Elfyn Evans (115), Thierry Neuville (112), Ott Tanak (104), Sebastien Ogier (98), Esapekka Lappi (87), Dani Sordo (46), Takamoto Katsuta (41), Pierre-Louis Loubet (28), Craig Breen (19)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (331), Hyundai Motorsport (274), M-Sport Ford (195)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.