Ράλι Εσθονίας: ο Rovanpera 1ος με 3 δευτερόλεπτα διαφορά
Μάχη μεταξύ Rovanpera και Neuville
WRC Ράλι Εσθονίας: Η δεύτερη μέρα του αγώνα
Τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA αναμετρήθηκαν σήμερα, Παρασκευή 21 Ιουλίου, σε 133,38 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.). Αν και ταχύτερο χρόνο σε 5 από τις 7 Ε.Δ. έκανε ο Ott Tanak (Ford Puma), λόγω της ποινής 5 λεπτών που έλαβε χθες, βρίσκεται ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού.
Η μεγάλη μάχη ήταν μεταξύ του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) και του Thierry Neuville (Hyundai i20). Μετά το πέρας των 7 χωμάτινων Ε.Δ. γύρω από την πόλη Tartu, 1ος στην κατάταξη γενικής είναι ο Rovanpera, και 3 δευτερόλεπτα πίσω του στη 2η θέση βρίσκεται ο Neuville. Τρίτος είναι ο Εsapekka Lappi (Hyundai i20) με διαφορά 9,2 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του Neuville.
Ενώ ο Neuville ήταν στην 1η θέση σε όλο το πρωινό σκέλος, έχοντας ένα πλεονέκτημα 6,8 δευτερολέπτων πριν το μεσημεριανό σέρβις, η τύχη του άλλαξε όταν στην 1η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους ο Rovanpera ξεκίνησε να τον πλησιάζει επικίνδυνα και του «πήρε» 4 δευτερόλεπτα, και στην επόμενη τον πέρασε, αφήνοντάς τον στη 2η θέση μέχρι και το τέλος της ημέρας.
«Δεν ήταν τόσο κακή μέρα συνολικά», είπε ο Rovanperä, νικητής των δύο τελευταίων Rally Estonia. «Είμαι λίγο απογοητευμένος που έχασα λίγο χρόνο σε μια στροφή [στην τελευταία Ε.Δ.], αλλά δεν ήταν τόσο κακό. Προσπάθησα να πιέσω λίγο, αλλά στο πρώτο πέρασμα δεν είναι τόσο εύκολο».
Το Hyundai του Esapekka Lappi τέθηκε σε μειονεκτική θέση όταν «πήδηξε πολύ μακριά» στην 2η Ε.Δ., με αποτέλεσμα η υβριδική μονάδα του αυτοκινήτου να σταματήσει να λειτουργεί. Έγιναν επισκευές στο σέρβις και ο Φινλανδός αντεπιτέθηκε για να κερδίσει την τρίτη θέση στη γενική, ξεπερνώντας τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) στην προτελευταία Ε.Δ. Ο Evans βρίσκεται στην 4η θέση γενικής, 1,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi.
Ο Teemu Suninen (Hyundai i20) χαμογελούσε αφού ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη του μέρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai του. Παρόλο που υπήρξαν στιγμές που έμεινε άφωνος από την ωμή ταχύτητα του αυτοκινήτου, ο 29χρονος είχε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας και βρίσκεται στην 5η θέση, 19,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) είναι στην 6η θέση, και το τρίτο Toyota Yaris του Takamoto Katsuta στην 7η. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2 των Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally 2), Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally 2), και Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally 2) στην 8η, 9η, και 10η θέση αντίστοιχα. Ο Ott Tänak βρίσκεται στην 11η θέση, 4 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera.
Το Σάββατο τα πληρώματα θα αναμετρηθούν γύρω από το χιονοδρομικό κέντρο Otepää. Οι διπλές διαδρομές Mäeküla (10,27km) και Otepää (11,15km) ακολουθούνται από διάλειμμα για σέρβις πριν συνεχιστεί η δράση με τις Ε.Δ. Elva (11,73km) και Kanepi (16,48km). Ένα encore της Ε.Δ. Tartu vald 2 θα ολοκληρώσει την ημέρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.