- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans πήρε την 1η θέση γενικής
Μια πολύ δύσκολη μέρα για πολλά πληρώματα
WRC - Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans πήρε την 1η θέση γενικής
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris), ο οποίος είχε προβάδισμα 55 πόντων μπαίνοντας σε αυτόν τον ένατο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε 5 Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής και κατείχε την 1η θέση γενικής έναντι του ομόσταυλού του Elfyn Evans, κατά 5,7 δευτερόλεπτα μέχρι και την 6η Ε.Δ. της ημέρας.
Όμως, ένα σπάνιο λάθος 11,1 χλμ μετά την εκκίνηση στην 7η Ε.Δ. της Παρασκευής, την 3η Ε.Δ. μετά το μεσημεριανό σέρβις, έφερε ένα καταστροφικό τέλος στην ημέρα του, όταν έχασε τον έλεγχο του Yaris του και τούμπαρε καταστρέφοντας ολοσχερώς το αυτοκίνητό του. Ο Rovanperä και ο συνοδηγός Jonne Halttunen βγήκαν από τα συντρίμμια σώοι, παρά το γεγονός ότι η δύναμη της πρόσκρουσης ήταν αρκετά ισχυρή ώστε να σκίσει έναν πίσω τροχό από το αυτοκίνητο.
Ο Evans, όντας στη 2η θέση, ανέβηκε στην πρώτη μετά το ατύχημα του Rovanpera και αγωνίστηκε στις υπόλοιπες δύο Ε.Δ. χωρίς λάθη για να προηγηθεί του Thierry Neuville (Hyundai i20) με μόλις 6,9 δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος της ημέρας.
«Σε γενικές γραμμές ήταν μια καλή μέρα», είπε ο Evans, ο οποίος ήταν απογοητευμένος που «έδωσε» 2,8 δευτερόλεπτα στον Neuville στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, Harju. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι συνολικά και προφανώς έχουμε ακόμα πολλή οδήγηση να κάνουμε αύριο».
Τα λάθη τιμωρήθηκαν βάναυσα στους υπεργρήγορους χωματόδρομους της κεντρικής Φινλανδίας και ο Rovanperä δεν ήταν ο μόνος υπέστη τις συνέπειες αυτών. Ο επίσης Φινλανδός Esapekka Lappi (Hyundai i20), προσέκρουσε σε δέντρο στην 4η Ε.Δ. της Παρασκευής ενώ ήταν 4ος γενικής.
Η Παρασκευή ήταν μια ακόμα κακή ημέρα για την ομάδα της M-Sport Ford, καθότι ο Ott Tänak (Ford Puma), ο οποίος ηγήθηκε του αγώνα για την 1η Ε.Δ. την Πέμπτη, είχε, για μια ακόμα φορά φέτος, μια ημέρα που σίγουρα θα θελήσει να ξεχάσει. Στην 2η κιόλας Ε.Δ. της Παρασκευής αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα καθότι το Puma του είχε βλάβη στον κινητήρα, και ο ομόσταυλός Pierre-Louis Loubet είχε ένα ατύχημα στην ίδια Ε.Δ.
Η Παρασκευή όμως ήταν δραματική και για τον Thierry Neuville. Ο Βέλγος ανέφερε έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος νωρίς στην ημέρα και αντιμετώπισε προβλήματα ορατότητας κατά τη διάρκεια διάσπαρτων βροχοπτώσεων. Κατάφερε όμως να παραμείνει μπροστά από τον Takamoto Katsuta της Toyota, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ε.Δ. της ημέρας και βρίσκεται τώρα στην 3η θέση γενικής 9,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.
Στην τέταρτη γενικής και σε απόσταση αναπνοής από το βάθρο βρίσκεται μετά το τέλος της Παρασκευής ο Teemu Suninen (Hyundai i20). Ο επικεφαλής της ομάδας της Toyota, Jari-Matti Latvala, ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα στην πρώτη του εκκίνηση στο WRC από το 2020. Πίσω του, στην 6η θέση, είναι ο Jari Huttunen, ο οποίος ηγείται του WRC2 σε ένα Škoda Fabia RS Rally2 ξεπερνώντας τον Sami Pajari (Škoda Fabia RS Rally2) όταν ο νεαρός υπέστη ζημιά στα ελαστικά στην προτελευταία Ε.Δ. Οι Nikolay Gryazin, Oliver Solberg και Adrien Fourmaux συμπληρώνουν το top 10.
Ο αγώνας συνεχίζει το Σάββατο με 8 Ε.Δ. (4 στο πρωινό σκέλος και 4 στο απογευματινό) συνολικού μήκους 160,68 χιλιομέτρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.