- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Στο κατώφλι των best seller το ηλεκτρικό Jeep Avenger
Το ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς
Jeep Avenger: Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2023 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και γίνεται best seller.
Τι είναι
Το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο B-SUV της Jeep, που κατέκτησε τον τίτλο του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς Car of The Year 2023.
Eίναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με ολιγόμηνο διάστημα παράδοσης. Από τις αρχές του 2024 θα είναι διαθέσιμο και σε mild hybrid 48V έκδοση, και μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς θα υπάρχει και μια τετρακίνητη έκδοση 4xe.
Γνωριμία
Η ηλεκτροκίνηση με σταθερά βήματα κερδίζει έδαφος προβάλλοντας μια σειρά πλεονεκτημάτων, τόσο για το περιβάλλον, όσο και για το χρήστη. Ειδικότερα στις αστικές μετακινήσεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει μια μοναδική αίσθηση άνεσης, κορυφαία οικονομία και βέβαια μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η υψηλή αποδοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να συνδυαστεί και με το ξεχωριστό στιλ και χαρακτήρα, όπως αποδεικνύει ξεκάθαρα το Jeep Avenger ένα προηγμένο B-SUV, που μπορεί να έχει ως προορισμό την πόλη, αλλά τα καταφέρνει τέλεια ακόμα και ένα δύσβατο μονοπάτι σε μια εξόρμηση στην εξοχή.
Η σχεδίαση του Avenger δίνει με την πρώτη ματιά το στίγμα ενός αυθεντικού Jeep, κρύβοντας έντεχνα την υψηλή αεροδυναμική απόδοση που απαιτεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ενώ η προστασία 360ο για τα μικρά ατυχήματα που συμβαίνουν στις πόλεις, η κορυφαία απόσταση από το έδαφος για κίνηση άφοβα και εκτός δρόμου, αλλά και μια εξαιρετικά πλούσια γκάμα αξεσουάρ το καθιστούν ένα μοντέλο που σε συνδυασμό με την εξαιρετική του τιμή, βρίσκεται προ των πυλών να γίνει best seller.
Έχοντας και συμπαγείς διαστάσεις, το Avenger βασίζεται στη δυνατή του προσωπικότητα και την κορυφαία εκμετάλλευση χώρων για να επιβάλει την παρουσία του.
Ανετη συνύπαρξη 5 ατόμων στην καμπίνα και πορτμπαγκάζ 350 λίτρων. Επίσης 34 λίτρα για αποθήκευση μικροαντικειμένων στην καμπίνα.
Διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού: Longitude, Altitude και Summit και σε 7 χρώματα
Tech
Εκτός από το προηγμένο χαρακτήρα που εξασφαλίζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το Avenger έχει κάνει άλματα στο τεχνολογικό επίπεδο, χάρη στα εξελιγμένα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας που διαθέτει, αλλά και στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που το συνοδεύουν.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι είναι διαθέσιμο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και βέβαια δύο εντυπωσιακές σε ανάλυση και ταχύτητα απόκρισης ψηφιακές οθόνες.
Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7’’ ή 10’’ και οθόνη πολυμέσων 10,25’’.
Στον δρόμο
Ηλεκτροκινητήρας 156 ίππων και ροπής 260 Nm. Το σύνολο τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 54kWh, η οποία επίσης κατασκευάζεται από τη Stellantis.
Το άγχος της φόρτισης δείχνει να μην αγγίζει το Avenger, με την Jeep να τα έχει προικίσει με λειτουργική αυτονομία, αλλά και κορυφαίες λύσεις για την επαναφόρτιση της μπαταρίας του, που εξασφαλίζει αυτονομία 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες και έως 550 χλμ. σε αστικές.
Με ενσωματωμένο φορτιστή 100kW στην περίπτωση του Jeep, σε κατάλληλο δίκτυο φόρτισης η διαδικασία διαρκεί περίπου 30’ για την ανάκτηση ποσοστού 80% και χρειάζεται μόλις 3’ της ώρας για να φορτίσει τόσο ώστε να καλύψει 30 χλμ. απόστασης!
Το ηλεκτρικό Avenger κάνει ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας και έκδοση 4x4, δικαιώνοντας έτσι απόλυτα το βαρύ όνομα της μάρκας του.
Απόσταση από το έδαφος 20 εκ., γωνία ράμπας 20ο , γωνία προσέγγισης 20ο και αναχώρησης 32ο, αριθμοί «συνεπείς» με την off-road ταυτότητα της μάρκας.
Έξι συνολικά drive modes, εκ των οποίων 3 ειδικά off-road προγράμματα οδήγησης, Sand, Mud και Snow.
Τιμή
Η τιμή του το Jeep Avenger αρχίζει από τις 30.700 ευρώ για την έκδοση Longitude
Η τιμή περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση των 8.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
Συνοδεύεται δε από εγγύηση 4 χρόνων και 8 χρόνων για την μπαταρία.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.