Ράλλυ Σαφάρι Κένυα: Η Toyota πετυχαίνει το 1-2-3-4
Ο Sebastien Ogier μπροστά με 16,7 δευτερόλεπτα διαφορά
WRC - Ράλλυ Σαφάρι Κένυα: Η Toyota έκανε το 1-2-3-4 - Προηγείται ο Sebastien Ogier
Σήμερα, Σάββατο 24 Ιουνίου, ήταν μία δύσκολη ημέρα στο Ράλλυ Σαφάρι Κένυα κυρίως λόγω της δυνατής βροχής στο δεύτερο πέρασμα της Ειδικής Διαδρομής Sleeping Warrior, 31,04 χιλιομέτρων. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας τα Toyota Yaris είχαν ένα ξεκάθαρο προβάδισμα, και μέχρι το τέλος της είχαν κατακτήσει και τις 4 πρώτες θέσεις γενικής κατάταξης, κάνοντας ένα εντυπωσιακό 1-2-3-4 για την Toyota.
Αυτή τη στιγμή 1ος είναι ο Sebastien Ogier, παρόλο που ήταν ο οδηγός που αντιμετώπισε το μεγαλύτερο πρόβλημα στην τελευταία Ε.Δ. καθότι ήταν ο τελευταίος που μπήκε και η βροχή είχε μετατρέψει τη σκόνη σε λάσπη με ελάχιστη πρόσφυση, και επικρατούσαν συνθήκες που έμοιαζαν με πάγο. Επίσης, ενώ όλη την ημέρα είχε μια διαφορά μισού λεπτού από τον 2ο στην κατάταξη, Kalle Rovanpera, ένα πρόβλημα στα ελαστικά του (2 slow punctures) στην τελευταία Ε.Δ. μείωσε αυτή τη διαφορά στα 16,7 δευτερόλεπτα.
Τρίτος στην κατάταξη είναι ο Elfyn Evans, ο οποίος πήρε τη θέση αυτή όταν ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) αποσύρθηκε λόγω προβλήματος στον άξονα στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, και τέταρτος είναι το 4ο μέλος της Toyota Gazoo Racing, Takamoto Katsuta. Και οι δύο όμως βρίσκονται πάνω από 2 λεπτά μακριά και από τον Ogier και τον Rovanpera, χωρίς δυνατότητα διεκδίκησης μιας καλύτερης θέσης, εκτός απροόπτου βεβαίως.
Τόσο η αποχώρηση του Lappi σήμερα όσο και αυτή του Thierry Neuville την Παρασκευή, σημαίνει ότι οι ελπίδες της Hyundai στηρίζονται πλέον στους ώμους του Dani Sordo. Ο Ισπανός βρίσκεται στην 5η θέση με πάνω από ένα λεπτό διαφορά από τον Katsuta, και σχεδόν 5 λεπτά μπροστά από τον Ott Tanak (Ford Puma). Οι απογοητεύσεις του Tänak για το Safari συνεχίστηκαν όταν αυτός και ο συνοδηγός Martin Järveoja σταμάτησαν στην Ε.Δ. Soysambu 2 για να πραγματοποιήσουν τη δεύτερη αλλαγή τροχού τους σε αυτόν τον αγώνα. Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma), δεύτερος οδηγός της M-Sport στην κορυφαία κατηγορία βρίσκεται στην 7η θέση, και ο Thierry Neuville (Hyundai i20) στην 9η. Η αποχώρηση του Grégoire Munster (Ford Fiesta Rally2) έδωσε το προβάδισμα στην κατηγορία WRC2 στον Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος είναι τώρα στην 8η θέση γενικής.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.