- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Kalle Rovanpera προηγείται μετά από μία δραματική μέρα
Ένας συναρπαστικός αγώνας το πρωί έγινε μάχη για επιβίωση το απόγευμα
WRC - Ράλλυ Πορτογαλίας 2023 - 1η ημέρα: Προβάδισμα για τον Kalle Rovanpera
Ένας συναρπαστικός αγώνας το πρωί έγινε μάχη για επιβίωση το απόγευμα, καθώς η ζέστη, η σκόνη και οι σκληρές Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) γεμάτες αιχμηρές πέτρες διαμόρφωσαν αυτόν τον πέμπτο αγώνα της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.
Ενώ αρκετοί από τους αντιπάλους του είχαν ατυχίες ή έκαναν λάθη, ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) σημείωσε τον γρηγορότερο χρόνο σε 3 από τις 8 Ε.Δ. για να προηγηθεί του Sordo κατά 10,7 δευτερόλεπτα μετά από περισσότερα από 120 χιλιόμετρα δράσης κατά την οποία τρεις διαφορετικοί οδηγοί ηγήθηκαν, οι Ott Tanak (FordPuma), Dani Sordo (Hyundai i20) και Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) ο οποίος υπήρξε ταχύτερος στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας.
Ο Rovanperä ταλαιπωρήθηκε από υπερβολική υποστροφή στις δύο πρώτες Ε.Δ. αλλά οι ρυθμίσεις στο set-up αργότερα το πρωί μεταμόρφωσαν το αυτοκίνητό του.Ο Φινλανδός ξεπέρασε τον Sordo, ο οποίος άρπαξε την πρώτη θέση όταν το Ford Puma του Ott Tänak υπέστη ζημιά στον τροχό στο Lousã 2, και επέκτεινε το πλεονέκτημά του ακόμη περισσότερο όταν ο Ισπανός προσπέρασε μια διασταύρωση στην προτελευταία Ε.Δ.
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα», είπε ο Rovanperä. «Πολύ καθάρισμα δρόμου, αλλά είχαμε μια σταθερή μέρα. Ήμασταν γρήγοροι αλλά φροντίζαμε και το αυτοκίνητο και τα ελαστικά».
Ο ομόσταυλος του Sordo, Thierry Neuville, τελείωσε την ημέρα στην 3η θέση, 15,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera. Ο Βέλγος κέρδισε εκ νέου την τελευταία θέση στο βάθρο της σούπερ ειδικής Figueirada Foz, περνώντας τον ομόσταυλό του Esapekka Lappi και τον νεαρό Pierre-Louis Loubet της M-Sport Ford. Ο Loubet βρίσκεται 9 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Neuville στην 4η θέση και ο Lappi 4 δέκατα πίσω από τον Loubet στην 5η. Την κορυφαία κατηγορία κλείνει ο Ott Tanak στην 6η θέση, 37,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi.
Ο Loubet κέρδισε με το σπαθί του την 4η θέση δεδομένου του γεγονότος ότι ενώ κατείχε την 1η θέση μετά την πρώτη Ε.Δ., φτάνοντας στο τέλος της 3ης Ε.Δ. της ημέρας το αυτοκίνητό του πήρε φωτιά. Αυτός και ο συνοδηγός Nicolas Gilsoul κατάφεραν να συνεχίσουν αφού έσβησαν τις φλόγες, εντοπίζοντας αργότερα την αιτία στην εξάτμιση του Puma τους.
«Το αυτοκίνητο άρχισε να παίρνει φωτιά, ένα χιλιόμετρο πριν το τέλος της Ε.Δ.», είπε ο Loubet. «Δεν έχουμε τύχη φέτος, είναι τρελό».
Ο Tänak ανέκαμψε μετά το κλατάρισμα στην 1η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους για να τερματίσει την ημέρα στην 6η θέση συνολικά, ενώ στις υπόλοιπες θέσεις κατάταξης κυριάρχησαν τα πληρώματα του WRC2. Ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) ηγήθηκε του Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally2), με τους Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) και Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally 2) να συμπληρώνουν το top 10.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Elfyn Evans αποσύρθηκε μετά από ατύχημα στην 7η Ε.Δ. και ο ομόσταυλός του Takamoto Katsuta βγήκε εκτός αγώνα μετά από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε μετά το τέλος της 2ης Ε.Δ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.