- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Αυτό είναι το Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli
Το εικονικό αυτοκίνητο Bulli, το βανάκι που επηρέασε τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων σε δύο ηπείρους, γίνεται τώρα ηλεκτρικό
Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli είναι το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2
Τι είναι
Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli.
Το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2.
Ένα μοντέλο που αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του.
Γνωριμία
Το ID. Buzz είναι το νέο πρόσωπο μιας βιώσιμης μορφής κινητικότητας μεταφέροντας το DNA του εμβληματικού «Bulli» T1 στο σήμερα και στο μέλλον.
Ολιστική βιωσιμότητα μέσω χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών και συνθετικών μη ζωικής προέλευση.
Η Volkswagen λάνσαρε το επιβατικό αυτοκίνητο ID. Buzz, ένα ολοκληρωμένο Minibus, προσεγγίζοντας με ένα ξεχωριστό τρόπο την αειφορία στην αυτοκίνηση.
Πρόκειται για την πρώτη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών Minibus στην Ευρώπη, με τα οποία η Volkswagen παρέχει μια ακόμη λύση για βιώσιμη και χωρίς CO2 μετακίνηση.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ID. Buzz και ID. Buzz Plus.
Από το χθες στο σήμερα
Το ID. Buzz γίνεται ένα γνήσιο σύμβολο της ηλεκτρικής εποχής, ένα αυτοκίνητο, όμοια του οποίου μόνο η Volkswagen μπορεί να κατασκευάσει αν κοιτάξει κάποιος το μακρινό παρελθόν.
Στη δεκαετία του 1950, το VolkswagenBulli ήταν ένα νέο αίσθημα αυτοκινητικής ελευθερίας, ανεξαρτησίας και μεγάλης συγκίνησης.
Το ID. Buzz επιλέγει αυτόν τον τρόπο ζωής και τον μεταφέρει στην εποχή μας: χωρίς εκπομπές ρύπων, βιώσιμος, πλήρως δικτυωμένος και τώρα έτοιμος για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο: αυτόνομη οδήγηση.
Το ID. Buzz είναι πρωτοποριακό όσον αφορά τη βιωσιμότητά του: η κατασκευή, η χρήση και η «πορεία» του έχουν ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.
Μάλιστα, παραδίδεται στον αγοραστή με πιστοποιητικό ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα (CO2)!
Χρησιμοποιούνται επίσης ανακυκλωμένα συνθετικά υλικά και το εσωτερικό είναι εντελώς απαλλαγμένο από πραγματικό δέρμα.
Όσον αφορά την χρήση του, το ID. Buzz θα χρησιμοποιηθεί επίσης για μελλοντικές ιδέες αυτόνομης μετακίνησης, όπως το ridepooling, οπότε το «ηλεκτρικό Bulli» είναι επομένως μέρος του μέλλοντος του μέσα στην πόλη.
Design
Ο σχεδιασμός του ID. Buzz ακολούθησε ήδη την φιλοσοφία του T1, του πρώτου Bulli. Αυτός είναι και ο λόγος που εμπρός τοποθετήθηκε το τεράστιο σήμα της μάρκας, ως άμεση παραπομπή στο παραδοσιακό Bulli.
Οι καθαρές γραμμές συνοδεύονται εδώ από εξαιρετική αεροδυναμική αφού το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285 κάτι που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνει την εμβέλεια της αυτονομίας.
Όπως στο T1 έτσι και στο ID. Buzz κάθεστε ουσιαστικά στην άκρη του μπροστινού άξονα - δεν υπάρχει μπροστινός πρόβολος και παρόλα αυτά δεν υπολείπεται σε τίποτα σε ασφάλεια και τεχνολογία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ήταν πάντα «ταυτότητα» αυτής της σειράς μοντέλων είναι το εμβληματικό μπροστινό μέρος με το μπροστινό πάνελ σε σχήμα V ανάμεσα στους προβολείς LED πλέον.
Διαθέσιμο με 7 μεταλλικούς χρωματισμούς, και 4 επιλογές για προαιρετική δίχρωμη βαφή.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό οδηγοί και οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ευρύχωρο και εργονομικό σχεδιασμένο εσωτερικό με βέλτιστη χρήση του χώρου.
Ο οδηγός έχει μπροστά του για τις αναγκαίες πληροφορίες μία ψηφιακή οθόνη 5,3’’ ενώ το σύστημα infotainment διαχειρίζεται μέσα από την έγχρωμη οθόνη αφής 12’’.
Στο -χωρίς υπερβολή- lounge σαλόνι, πέντε άτομα έχουν άφθονο χώρο για ταξίδια με εξαιρετική φωτεινότητα και άνεση.
Για τις αποσκευές τους έχουν διαθέσιμα 1.121 λίτρα χωρητικότητας, ενώ όταν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα φορτίου αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.
Παράλληλα στην καμπίνα, στην προέκταση της κονσόλας υπάρχουν δύο αποθηκευτικοί χώροι 1,4 και 15 λίτρων για μικροαντικείμενα, ενώ μαζί τους παρέχονται μία ξύστρα πάγου και ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών.
Tech
Το ID. Buzz βασίζεται στην πρώτη κλιμακούμενη πλατφόρμα μαζικής παραγωγής στον κόσμο για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αρχιτεκτονική που επιτρέπει μια εξελικτική περαιτέρω ανάπτυξη λογισμικού και τεχνολογίας.
Υπερσύγχρονη τεχνολογία με τον μεγαλύτερο αριθμό συστημάτων υποβοήθησης.
Ένα «μικρό» δείγμα τα εικοσιπέντε ραντάρ (δεκαπέντε εμπρός και δέκα πίσω), όπως και τα τριάντα συστήματα υποστήριξης του οδηγού.
Σύστημα προειδοποίησης «Car2X», το οποίο χρησιμοποιεί σήματα από άλλα οχήματα και την υποδομή μεταφοράς για να εντοπίζει τους κινδύνους σε πραγματικό χρόνο.
Ενημερώσεις over-the-air.
Πρωτοποριακή επικοινωνία χρήστη με το διαδραστικό ID light.
Στον δρόμο
Το ID. Buzz κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη με μπαταρία 77 kWh παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 204 ίππων με ροπή 310 Nm, ο οποίος κινεί τον πίσω άξονα, όπως έκανε κάποτε ο επίπεδος κινητήρας στο Bulli T1.
Τελική ταχύτητα 145 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 10,2’’.
Εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 20.6 kWh /100 χλμ.
Η θέση της μπαταρίας, είναι στο σάντουιτς-πάτωμα, αλλά και το ελαφρύ σύστημα ηλεκτρικής κίνησης έχουν ως αποτέλεσμα καλή κατανομή βάρους και χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί από wallbox ή δημόσιους σταθμούς φόρτισης χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) 11 kW.
Σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC (συνεχές ρεύμα) το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Η αμφίδρομη φόρτιση μπορεί να τροφοδοτήσει την περιττή ενέργεια από την μπαταρία στο οικιακό δίκτυο του πελάτη (Vehicle-to-Home).
Σε επίπεδα αυτονομίας το ID. Buzz κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα του έως 425 χλμ.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης για το ID. Buzz αρχίζει από τις 58.500 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση των 8.000 ευρώ).
Info: Περισσότερες πληροφορίες για το Volkswagen ID. Buzz μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.