- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 – Ανταπόκριση: Έσπασε τα ρεκόρ ο Sebastien Ogier - Νικητής για 9η φορά
Ο πρώτος οδηγός που το καταφέρνει
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Ο Sebastien Ogier κατέκτησε για 9η φορά τον αγώνα - Το ρεκόρ που σημείωσε
Ο Γάλλος Sebastien Ogier, 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, εξασφαλίζει μια 9η νίκη στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, κάνοντάς τον τον πρώτο οδηγό να έχει τόσες νίκες στον αγώνα αυτό. Δεύτερος στην κατάταξη, με 18,8 δευτερόλεπτα διαφορά, είναι ο ομόσταυλός του Kalle Rovanpera, δίνοντας στην Toyota Gazoo Racing το 1-2 στον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς. Τρίτος είναι ο Thierry Neuville (Hyundai i20).
Οι εννέα νίκες του εκτείνονται σε τρεις δεκαετίες και έχουν επιτευχθεί με πέντε διαφορετικούς κατασκευαστές. Για τον νέο του συνοδηγό ωστόσο, τον Γάλλο Vincent Landais, η νίκη αυτή ήταν η παρθενική του σε παγκόσμιο επίπεδο, και το πρώτο του βάθρο.
Ο Ogier κυνηγούσε αυτή τη νίκη από πέρυσι, και θα την είχε εξασφαλίσει το 2022, αλλά λίγο πριν το τέλος του αγώνα είχε ένα κλατάρισμα και «στερήθηκε» τη δόξα αυτή, διατηρώντας τη ψυχραιμία του και περιμένοντας καρτερικά μέχρι φέτος.
«Είναι τεράστια νίκη για μένα», είπε ο Ogier, «λατρεύω αυτό το ράλι. Είναι αυτό που μου έδωσε το όνειρο στην αρχή και είμαι τόσο χαρούμενος για τον Vincent. Για μένα είναι ωραίο, αλλά για εκείνον είναι όνειρο να πάρει την πρώτη του νίκη. Πρέπει να απολαμβάνουμε αυτές τις στιγμές και γι' αυτό είμαστε ακόμα εδώ [στο WRC], για να πετύχουμε κάποιες νίκες σαν αυτή. Το να κερδίσεις έναν αγώνα όπως ο Μόντε δεν μετριέται, είναι ανεκτίμητο.»
Ο Kalle Rovanperä τερμάτισε ταχύτερος στο Wolf Power Stage (τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα) και πήρε τους πολυπόθητους 5 πόντους για το πρωτάθλημα οδηγών. Ως οδηγός πλήρους απασχόλησης, η υπεράσπιση του τίτλου του νεαρού Φινλανδού έχει ξεκινήσει καλά. «Ήταν ένα καλό αποτέλεσμα», δήλωσε. «Πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη δεύτερη θέση».
Ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) αρκέστηκε στην 3η θέση καθότι τα ελαστικά του υπέστησαν μεγάλη φθορά και δεν μπόρεσε να έχει ένα καλύτερο αποτέλεσμα ή να φτάσει τον Rovanpera. Τερμάτισε 27,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος βρίσκεται στην 4η θέση, και έχασε το 2ο βάθρο λόγω ενός κλαταρίσματος το οποίο του κόστισε πάνω από 40 δευτερόλεπτα την Παρασκευή. Αν δεν είχε συμβεί αυτό, ενδεχομένως η Toyota να είχε πετύχει ένα 1-2-3.
Ο Ott Tänak σήμερα ξεκίνησε την ημέρα ήπια, θέλοντας να φορτσάρει στην Wolf Power Stage ώστε να εξασφαλίσει και τους πέντε πόντους, έχοντας σαν στόχο φέτος το πρωτάθλημα οδηγών, αλλά έχασε τον ταχύτερο χρόνο για μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον Rovanpera. Εντέλει κατάφερε να πάρει 4 πόντους, και δεδομένων των συνθηκών και των τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισε, το ντεμπούτο του με το M-Sport Ford Puma, τερματίζοντας στην πρώτη πεντάδα, υπήρξε καλό και ο ίδιος ο Tänak ένιωσε ότι είχε κάνει θετικά βήματα. «Έχουμε μια μεγάλη σεζόν μπροστά, αλλά αυτό είναι ένα θετικό ξεκίνημα», είπε ο Εσθονός. «Τουλάχιστον έχουμε κερδίσει μερικούς βαθμούς ήδη - σε αντίθεση με τα προηγούμενα τρία χρόνια!»
Ο Takamoto Katsuta (Hyundai i20) ήταν τυχερός που τερμάτισε καθότι έφτασε στον τερματισμό με χαλασμένη πίσω ανάρτηση. Ο Katsuta κράτησε την έκτη θέση στη γενική με 14,9 δευτερόλεπτα από τον Dani Sordo, του οποίου το Hyundai αντιμετώπιζε σφάλμα υβριδικής μονάδας όλη την ημέρα. Ένας υποτονικός Esapekka Lappi τερμάτισε όγδοος γενικής στο ντεμπούτο του με Hyundai, ενώ οι αστέρες του WRC2 Nikolay Gryazin και Yohan Rossel συμπλήρωσαν το top 10.
Το πρωτάθλημα μεταβαίνει στη Σκανδιναβία τον επόμενο μήνα για τον μοναδικό καθαρά χειμερινό αγώνα του πρωταθλήματος στο χιόνι. Το Ράλλυ Σουηδίας θα πραγματοποιηθεί με έδρα την πόλη Umeå στις 9 - 12 Φεβρουαρίου.
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Οι νικητές του αγώνα
Στην κορυφαία κατηγορία του WRC οι νικητές ήταν: 1ος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris), 2ος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 3ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20)
Στην κατηγορία WRC2 οι νικητές ήταν: 1ος ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2 evo), 2ος ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 3ος ο Pepe Lopez (Hyundai i20 N Rally2)
Βαθμολογίες
Στο πρωτάθλημα οδηγών οι βαθμολογίες είναι: Sebastien Ogier (26), Kalle Rovanpera (23), Thierry Neuville (17), Elfyn Evans (15), Ott Tanak (14), Takamoto Katsuta (8), Dani Sordo (6), Esapekka Lappi (4), Nikolay Gryazin (2), Yohan Rossel (1)
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (51), Hyundai Motorsport (27), M-Sport Ford (16)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.