Το νέο Kia EV6 μας συστήνει την άλλη όψη της ηλεκτροκινητικότητας
Μεγάλη αυτονομία, μηδενικές εκπομπές ρύπων, υψηλής τεχνολογίας ταχυφόρτιση και ξεχωριστό crossover στιλ
Kia EV6: Το νέο ηλεκτρικό crossover με εντυπωσιακή και ιδιαίτερη σχεδίαση.
Τι είναι
Το ολοκαίνουργιο καινοτόμο και αμιγώς ηλεκτρικό crossover Kia EV6 ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» στα περίφημα βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς (COTY). Το υψηλής τεχνολογίας EV6 αντιπροσωπεύει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας της Kia.
Με μια ματιά
Το νέο EV6, σύμφωνα με την Kia, επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο. Πλήρως ηλεκτρικό, προσφέρει μεγάλη αυτονομία, μηδενικές εκπομπές ρύπων, υψηλής τεχνολογίας ταχυφόρτιση 800V και ξεχωριστό crossover στιλ.
Σχεδιασμός
Το EV6 είναι σχεδιασμένο και εξελιγμένο από το μηδέν και με αυτόν τον τρόπο ξεπερνά κάποια εγγενή μειονεκτήματα που υπάρχουν στα χαρακτηριστικά οδήγησης πολλών άλλων BEV που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του υπερβολικά επιθετικού ρυθμού επιτάχυνσης και της απόκρισης στο γκάζι.
Τμήμα της νέας σχεδιαστικής αντίληψης αποτελεί το χαμηλό κοίλο καπό, η κεκλιμένη οροφή πίσω και η απόσταση από το έδαφος που είναι 16 εκ. Το ιδιαίτερης κλίσης και κατασκευής πίσω παρμπρίζ δεν έχει υαλοκαθαριστήρα, μια και λόγω σχεδίασης διώχνει τα νερά. Στο εσωτερικό διάχυτη είναι η χρησιμοποίηση Vegan Leather και ειδικά υφάσματα καθισμάτων μέχρι και μοκέτες από ανακυκλωμένα πλαστικά, που είναι ισοδύναμα με 111 πλαστικά μπουκάλια νερού 500ml.
Στο ταμπλό δεσπόζει η διπλή πανοραμική οθόνη 12,3’’ και σε τεχνολογικό επίπεδο (Τηλεματική Kia Connect μέσω του κινητού) εξάρουμε μεταξύ άλλων την παλέτα ασφαλείας με 18+ συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το ξεχωριστό σύστημα μείωσης ταχύτητας στις στροφές μέσω του Smart Adaptive Cruise Control και το σύστημα HUD (Head Up Display) που αποτελεί πλέον το 60% του εύρους του παρμπρίζ, παραθέτοντας ευρύ αριθμό χρήσιμων πληροφοριών.
Στην καμπίνα οι χώροι είναι τεράστιοι και στο πρτμπαγκάζ υπάρχουν διαθέσιμα για φόρτωση 520 λίτρα, τα οποία με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλωμένα, γίνονται περίπου 1.300 λίτρα.
Στον δρόμο
Το EV6 διατίθεται με δύο εκδόσεις κινητηρίων συνόλων με ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Η πρώτη είναι η αποκλειστικά πισωκίνητη Standard Range τυπικής αυτονομίας 394 χλμ. των 170 ίππων με τον κινητήρα πίσω και η δεύτερη είτε σαν πισωκίνητη Long Range μεγάλης αυτονομίας 528 χλμ. των 229 ίππων, είτε σαν τετρακίνητη Long Range AWD (των 100 ίππων ο εμπρός Η/Κ και 225 ίππων ο πίσω Η/Κ) συνδυαστικής ισχύος AWD 325 ίππων. Εδώ η αυτονομία είναι 484 χλμ. (ή 630 χλμ. εντός πόλης!)
Μάλιστα για τις AWD εκδόσεις του EV6, ένα σύστημα ενεργοποίησης αποσύνδεσης (Disconnector Actuator System ή DAS) εξασφαλίζει πάντα μια ομαλή μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών πίσω κίνησης (RWD) και της τετρακίνησης (AWD) χωρίς να απαιτείται χειροκίνητη εναλλαγή. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με το πάτημα ενός διακόπτη μία από τις τέσσερις προηγμένες λειτουργίες κίνησης – Eco, Normal, Sport ή Snow.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι επιπέδων ανάκτησης (0, από το 1 έως το 3, i- PEDAL ή auto mode). Η λειτουργία i-PEDAL επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας από τα φρένα του και ταυτόχρονα επιτρέπει στον οδηγό να επιβραδύνει ήπια το αυτοκίνητο δίχως να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου.
Φόρτιση για τα πάντα…
Το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου είναι πιο ευέλικτο και αποδοτικό από τα BEV της προηγούμενης γενιάς χάρη στην Ενσωματωμένη Μονάδα Ελέγχου Φόρτισης (ICCU) που επιτρέπει τη φόρτιση από την μπαταρία του οχήματος μέσω ενός απλού προσαρμογέα που μετατρέπει το εξωτερικό βύσμα φόρτισης σε πρίζα.
Μάλιστα διαθέτει το πρώτο παγκοσμίως σύστημα πολλαπλών φορτίσεων με δυνατότητα ταχυφόρτισης 800V που καθιστά δυνατή την επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά της ώρας. Θα ήταν, δε, παράλειψη να μην αναφέρουμε τη δυνατότητα χρήσης του συστήματος V2V (vehicle to vehicle) ώστε να φορτίζει άλλα αυτοκίνητα ή άλλες δραστηριότητές μας.
Το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου είναι πιο ευέλικτο και αποδοτικό από τα BEV της προηγούμενης γενιάς χάρη στην Ενσωματωμένη Μονάδα Ελέγχου Φόρτισης (ICCU) που επιτρέπει την φόρτιση από την μπαταρία του οχήματος μέσω ενός απλού προσαρμογέα που μετατρέπει το εξωτερικό βύσμα φόρτισης σε πρίζα.
Το βύσμα αυτό επιτρέπει στο EV6 να φορτίζει οτιδήποτε: από εξωτερικές οικιακές συσκευές έως άλλα ηλεκτρικά οχήματα. Για παράδειγμα, η λειτουργία V2L μπορεί να τροφοδοτήσει ταυτόχρονα με ενέργεια μια τηλεόραση 55 ιντσών και ένα κλιματιστικό για περισσότερο από 24 ώρες. Στο εσωτερικό της καμπίνας, μια εύχρηστη θύρα φόρτισης που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα επιτρέπει στους επιβάτες να φορτίζουν συσκευές από την μπαταρία του οχήματος χωρίς να χρειάζονται επιπλέον προσαρμογείς.
Κοστίζει
Οι τιμές του Kia EV6 αρχίζουν από τις 43.990 ευρώ (δικίνητη Standard Range RWD 170 ίππων) και περιλαμβάνουν έκπτωση και την επιδότηση του προγράμματος κινούμε ηλεκτρικά.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για τo KIA EV6 μπορείτε να βρείτε εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Τι είναι αυτό που κάνει το σπορ να παραμένει τόσο δημοφιλές, παρά τον εμφανώς μικρό ανταγωνισμό;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.