- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Φινλανδίας: Ημέρα 2η
Ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση
Ράλι Φινλανδίας: Όλα όσα έγιναν τη 2η ημέρα - Πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη.
Μετά το πέρας της 2ης ημέρας του Ράλι Φινλανδίας, η οποία αποτελείτο από 9 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) χωρισμένες σε τρία σκέλη, ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση. Ξεκίνησε την ημέρα με 5,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Esapekka Lappi (Toyota Yaris), και την τελείωσε με 3,8, παρόλο που ο Lappi έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε 4 Ε.Δ., ενώ ο Tanak σε 3. Η μία Ε.Δ. (4η της ημέρας) ακυρώθηκε λόγω θεμάτων ασφάλειας και στην τελευταία ταχύτερο χρόνο έκανε ο Takamoto Katsuta.
Η 3η θέση στην κατάταξη ανήκει αυτή τη στιγμή στον Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος είναι 15,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi. Ωστόσο, η θέση του δεν είναι πολύ ασφαλής. Μέχρι τα μέσα της ημέρας, την 4η θέση κρατούσε ο Craig Breen (Ford Puma), ο οποίος όμως δυστυχώς χτύπησε έναν βράχο στην 6η Ε.Δ. της ημέρας και έχασε πολύτιμο χρόνο. Και σε αυτό το σημείο μπαίνει ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή πήγαινε σταθερά άλλα πολύ ήπια (καθότι δεν έχει απολύτως τίποτα να χάσει και τίποτα να φοβηθεί) και είχε δείξει ότι δεν είχε σκοπό να κυνηγήσει κάποιον. Τι ανάγκη έχει άλλωστε; Βλέποντας όμως τον Breen να πέφτει σε χρόνο, αποφάσισε να αυξήσει σημαντικά τον ρυθμό του και να διεκδικήσει την 3η θέση από τον ομόσταυλό του Evans. Η ημέρα τελείωσε με τον Rovanpera να βρίσκεται μονάχα 1,7 δευτερόλεπτα μακριά από τον Evans, και τον Breen βέβαια να πέφτει στην 5η θέση.
Ο Thierry Neuville (Hyundai i20) βρίσκεται στην 7η θέση δηλώνοντας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας πως το αυτοκίνητο δεν είναι σταθερό και δεν έχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση στο πίσω μέρος. Ο Oliver Soberg, ο οποίος οδηγεί το 3ο αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport, έχασε τον έλεγχο σε μια ανοιχτή αριστερή στροφή λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση της 1η Ε.Δ. της ημέρας και τούμπαρε. Δεν γνωρίζουμε εάν το θέμα πρόσφυσης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, για το οποίο είχε παραπονεθεί και χθες μετά το Shakedown, ήταν υπεύθυνο και συνέβαλλε σε αυτό το λάθος, αλλά το i20 του υπέστη μεγάλη ζημιά και βγήκε εκτός αγώνα για την υπόλοιπη ημέρα.
Θέματα αντιμετώπισαν επίσης και δύο Ford Puma, του Adrien Fourmaux, όπου στο δεύτερο σκέλος της ημέρας οδηγούσε χωρίς υδραυλικό τιμόνι καθότι υπήρχε μια διαρροή, και του Jari Huttunen που είχε πρόβλημα στην πίεση καυσίμων. Και τα δύο πληρώματα βρίσκονται εκτός πρώτης δεκάδας, και εκτός συναγωνισμού. Τα δύο εναπομείναντα Puma του Pierre-Louis Loubet και του Gus Greensmith βρίσκονται στην 8η και 9η θέση αντίστοιχα.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.