- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Αυτό είναι το μέρος του αυτοκινήτου με τα περισσότερα βακτήρια - Τι αποκαλύπτει επιστημονική έρευνα.
Βρετανική επιστημονική έρευνα υποστηρίζει πως το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου έχει πολύ περισσότερα μικρόβια και από τη μέση τουαλέτα.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το πιο «φορτωμένο» με βακτήρια μέρος του αυτοκινήτου είναι το πορτμπαγκάζ, ενώ τα λιγότερα έχει - μάλλον απρόσμενα - το τιμόνι.
Οι ερευνητές του Κολλεγίου Υγείας και Επιστημών Ζωής του Πανεπιστημίου Άστον στο Μπέρμιγχαμ, με επικεφαλής τον καθηγητή μικροβιολογίας Τζόναθαν Κοξ, πήραν δείγματα από το εσωτερικό διαφόρων αυτοκινήτων, για να διερευνήσουν τα επίπεδα των μικροοργανισμών μέσα στα οχήματα και να διαπιστώσουν πόσο αποτελεσματικό είναι το καθάρισμά τους. Το συμπέρασμα είναι μάλλον ανησυχητικό και δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να καθαρίζουν τα αυτοκίνητα τους πιο συχνά και πιο προσεκτικά.
Ενδεικτικά, το πανταχού παρόν βακτήριο E.coli βρέθηκε σε κάθε πορτμπαγκάζ, κάτι που θα πρέπει να έχουν υπόψη τους όσοι βάζουν σε αυτό φρούτα και λαχανικά «χύμα» μετά τα ψώνια τους. Επίσης μέσα στα αυτοκίνητα βρέθηκε το βακτήριο ψευδομονάδα, ο σταφυλόκοκκος κ.α.
Τα πιο βεβαρημένα με βακτήρια μέρη του αυτοκινήτου είναι κατά σειρά τα εξής:
- πορτμπαγκάζ 1.425 είδη βακτηρίων
- κάθισμα οδηγού 649
- λεβιές ταχυτήτων 407
- πίσω κάθισμα 323
- ταμπλό 317 και
- τιμόνι 146.
Το τιμόνι, παρά τη συχνή επαφή με αυτό, είναι συνήθως το πιο καθαρό μέρος, ίσως επειδή εν μέσω πανδημίας πολλοί οδηγοί φροντίζουν να το καθαρίζουν συχνά με αντισηπτικά.
Όπως ανέφερε ο Κοξ, «παρά το καθάρισμα των αυτοκινήτων, όσο παλαιότερα είναι αυτά, τόσο πιο βρώμικα είναι γενικά. Τα ευρήματα μας δείχνουν ότι πρέπει να αλλάξουμε το πώς σκεφτόμαστε για τα αυτοκίνητά μας και την καθαριότητά τους. Συχνά τα καθαρίζουμε με βάση το αν φαίνονται καθαρά και όχι αν πραγματικά είναι καθαρά».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.