- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Νέο Hyundai Bayon: Ένα Β-SUV που «εκδημοκρατίζει την τεχνολογία»
Με ευρωπαϊκό όνομα και σχεδίαση, εξαιρετικό πλαίσιο και μεγάλους χώρους, παραπέμπει σε εκδρομές και ταξίδια
Το νέο Hyundai Βayon είναι ένα ολοκαίνουργιο crossover SUV σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη.
Το νέο Hyundai Βayon είναι ένα ολοκαίνουργιο crossover SUV σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη, με τη δημιουργία του οποίου, η Hyundai συμπληρώνει την παρουσίαση επτά νέων μοντέλων σε μόλις 12 μήνες, προσμετρώντας όλους τους τύπους αμαξωμάτων και κινητήρων, καθιστώντας το 2020 έτος ρεκόρ για τη διεύρυνση και ανανέωση της γκάμας της.
Ως μοντέλο που προσεγγίζει τη λογική ενός SUV κατηγορίας Β, είναι το τελευταίο και μικρότερο μέλος της αναπτυσσόμενης οικογένειας SUV της Hyundai. Το Bayon διαθέτει συμπαγές (compact) εξωτερικό, ευρύχωρο εσωτερικό και μια μεγάλη λίστα έξυπνων λειτουργιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας που το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία του.
Με αυτό το «οπλοστάσιο», το Hyundai Bayon «εκδημοκρατίζει την τεχνολογία», καθιστώντας τις δυνατότητες υψηλής τεχνολογίας ασφάλειας και συνδεσιμότητας προσβάσιμες για όλους.
Το σκεπτικό για την δημιουργία του
Στη λογική ερώτηση γιατί να αποφασίσει η Hyundai να κατασκευάζει σε όμορη ζώνη δύο αυτοκίνητα στην κατηγορία Β-SUV (αναφερόμαστε στο ήδη ευπώλητο Kona και τώρα στο εντελώς νέο crossover, το Bayon, που βασίζεται στην πλατφόρμα του i20), η απάντηση είναι ότι σε μία αγορά που πλέον δεν κάνει ηλικιακές, κοινωνικές ή άλλες διακρίσεις, στο ευρύτερο σύνολό της, η Hyundai αποφάσισε να μην αφήσει κανένα «κενό» στην γκάμα της. Έτσι, όταν κάποιος αναζητεί αυτό το γνωστό στην αγορά: «καλό αυτό, αλλά ήταν έτσι, θα το έπαιρνα», το Bayon έρχεται να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού που ήθελε ένα «άλλο Kona» και ένα «κάπως αλλιώς» i20. Σύμφωνα με την υπάρχουσα στρατηγική ονομασίας SUV της Hyundai, το όνομα Bayon εμπνεύστηκε από ένα ευρωπαϊκό προορισμό διακοπών: την πόλη Bayonne, πρωτεύουσα της Γαλλικής Χώρας των Βάσκων και έναν από τους ομορφότερους προορισμούς στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας. Οπότε, καθώς το Hyundai Bayon έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς, η εταιρεία αποφάσισε να της δώσει ένα ευρωπαϊκό όνομα.
Σχεδιασμός - Τεχνολογία - Ασφάλεια
Το Bayon είναι η τελευταία σχεδιαστική προσέγγιση της οικογένειας SUV της Hyundai, διακριτική μέσω αξιόλογων αισθητικά αναλογιών και ισχυρών γραφικών χαρακτηριστικών. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ταυτότητα σχεδιασμού Hyundai Sensuous Sportiness, που καθορίζεται από την αρμονία μεταξύ αναλογίας, αρχιτεκτονικής, στιλ και τεχνολογίας
Το εσωτερικό είναι λειτουργικό και κομψό σχεδιαστικά, άνετο και φωτεινό, στο οποίο έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης των επιβατών, καθώς και στην αύξηση της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ, που με 411 λίτρα αποσκευών, το Bayon ξεχωρίζει για τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας που προσφέρει. Διακρίνεται παράλληλα για την ευρυχωρία και τη χρηστικότητά του, ενώ το έξυπνο κάλυμμα του πορτμπαγκάζ αποτελεί μία ακόμα πρακτική λύση. Να σημειώσουμε εδώ την ιδιαίτερα χρηστική έξυπνη αποθήκευση της εταζέρας στην πλάτη των πίσω καθισμάτων, αφαιρώντας έτσι έναν πονοκέφαλο όταν είναι να φορτώσουμε μπαγκάζια κ.λπ.
Σημαντικό χαρακτηριστικό του Bayon είναι η μεγάλη γκάμα εξοπλισμού συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων και μιας οθόνης Display Audio, η οποία διατίθεται με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto, καθιστώντας τη Hyundai την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που διαθέτει στάνταρ ασύρματο mirroring στην κατηγορία.
Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να εντοπίσουν, να κλειδώσουν και να ξεκλειδώσουν το αυτοκίνητό τους από απόσταση χρησιμοποιώντας την εφαρμογή (app) Bluelink, ή να ελέγξουν πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, όπως τις ανάγκες συντήρησης ή το επίπεδο καυσίμου, ενώ παράλληλα απολαμβάνουν τον εσωτερικό φωτισμό τεχνολογίας LED.
Tέλος, τo ολοκαίνουριο Bayon διαθέτει –ήδη από τον βασικό εξοπλισμό– το κορυφαίο πακέτο ασφάλειας Hyundai SmartSense που χαρακτηρίζει όλη τη SUV γκάμα της μάρκας. «Must» η ύπαρξη συστήματος που αναγνωρίζει την προσέγγιση ποδηλατών και επιβραδύνει το αυτοκίνητο!
Κινητήρια σύνολα
Τρία τον αριθμό, οπότε έχουμε και λέμε: ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.2 MPi, 84 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, 1.0 T-GDi turbo 100 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων όσο και με αυτόματο 7DCT, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.0 T-GDi 48V Hybrid κινητήρας με ισχύ 100 ή και 120 ίππους, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT).
Τιμές
Σε επίπεδο τιμών, η ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων αρχίζει από 15.890 ευρώ, η 1.0Τ 100 ίππων από 17.290 ευρώ και η υβριδική 1.0Τ 100 ίππων από 19.090 ευρώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.