- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Νέο Audi A3 Sportback: Δυναμική σχεδίαση & καινοτόμες τεχνολογίες
Έτοιμο για νέες προκλήσεις
A3 Sportback: Design, τεχνολογία και όλες οι πληροφορίες για το νέο premium μικρομεσαίο της Audi.
Τι είναι
Ένα premium μικρομεσαίο με νέα πιο όμορφη σχεδίαση, κινητήρα 1 λίτρου ΤFSI mild hybrid και γεμάτο τεχνολογία.
Design
Το νέο Audi A3 Sportback σε μπλε Atoll μεταλλικό, με τους μεγάλους θόλους των τροχών, την ευρύτερη επιφάνεια και τη συνεχόμενη γραμμή των ώμων στην πλαϊνή όψη, σε συνδυασμό με τη νέα, διευρυμένη Audi Singleframe μάσκα εμφανίζεται πιο sport από ποτέ.
Στο εσωτερικό, η έγχρωμη οθόνη αφής MMI 10.1 ιντσών είναι ενσωματωμένη σε μια μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια. Το προαιρετικό sport μπροστινό κάθισμα, το ταμπλό εστιασμένο στον οδηγό και η νέα κεντρική κονσόλα με λειτουργία μοχλού αλλαγής ταχυτήτων εξασφαλίζουν - σε S tronic οχήματα - τη συνολική sport αίσθηση στου εσωτερικού.
Στο εσωτερικό, το προαιρετικό πολύχρωμο πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού σας προσφέρει 30 διαφορετικές αποχρώσεις με τις οποίες μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας ξεχωριστό χρωματικό προφίλ.
Τεχνολογία
Χάρη στο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και το προαιρετικό Audi drive select, το νέο Audi A3 Sportback είναι κατάλληλο για κάθε διαδρομή.
Με το Audi drive select μπορείτε να προσαρμόσετε τα χαρακτηριστικά οδήγησης του Audi A3 Sportback στο προσωπικό σας προφίλ - comfortable, dynamic, auto ή περισσότερο customised.
Μπορείτε να χειρίζεστε εύκολα όλες τις λειτουργίες της οθόνης MMI με το σύστημα αφής, ακόμα και όταν οδηγείτε. Λόγω του προαιρετικού εξοπλισμού όπως το Audi virtual cockpit plus και η οθόνη head-up, εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού. Επιπλέον, προσφέρεται μια συναρπαστική εμπειρία ήχου από το προαιρετικό σύστημα Bang & Olufsen 3D Premium Sound.
Στον βασικό εξοπλισμό οι προβολείς LED εξασφαλίζουν καλή ορατότητα. Οι προαιρετικοί προβολείς Matrix LED φωτίζουν το δρόμο με έντονο και ομοιόμορφο τρόπο και αποτελούν στοιχείο αναγνωρισιμότητας της μοναδικής υπογραφής φωτισμού Audi. Ο έντονος φωτισμός στα οχήματα που εισέρχονται ή στα οχήματα που βρίσκονται μπροστά μπορεί να μειωθεί σημαντικά.
Στον δρόμο
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο 1000-άρης TFSI απόδοσης 110 ίππων και ροπής 200 Nm ροπής. Το σύνολο επιταχύνει από 0-100 σε 10,6” κάτι που μπορεί σε αριθμητική μετάφραση να είναι ικανοποιητικό για τον κινητήρα αυτό, αλλά στην ουσία η αίσθηση (και η αντίληψη στην πράξη) είναι πολύ καλύτερη και σε αυτό σημαντικότατο, καθοριστικό θα λέγαμε ρόλο παίζει η παρουσία του DSG 7τάχυτου S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Φυσικά σε όλη αυτή την λειτουργία βοηθά και το ήπιο υβριδικό 48V σύστημα, του οποίου η μπαταρία εδράζεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Το υβριδικό αυτό σύστημα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια που είναι ενσωματωμένα στο κιβώτιο S-Τronic. Όλα αυτά βοηθούν πέρα από την αίσθηση οδηγικής συμμετοχής στο αυτοκίνητο και στην χαμηλή κατανάλωση της οποίας η εργοστασιακή τιμή ορίζεται στα 4,6 λίτρα100 χλμ.
Η οδική συμπεριφορά είναι «τυπική Audi», με το πλαίσιο να παίζει για μία ακόμα φορά σημαντικό ρόλο στην εν γένει πολύ καλή ποιότητα κύλισης σε ανοιχτούς ή «σφιχτούς» σε χάραξη δρόμους, ακόμα και σε στροφοδιαδρομές. Μάλιστα, σε κάτι τέτοιους «δίνει ρέστα»…
Τιμή
Η τιμή του νέου Audi A3 Sportback στην έκδοση 1.0 TFSI 110hp αρχίζει από τις 21.078 ευρώ
Info
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Audi A3 Sportback εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.