- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας, μετά από δύο χρόνια
Τον γρηγορότερο χρόνο στο Shakedown έκανε ο Sebastien Ogier
Ράλι Καταλονίας 2021: Επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ως αμιγώς ασφάλτινος αγώνας.
Ξεκίνησε την Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου, το Ράλι Καταλονίας, το οποίο διεξήχθη την τελευταία φορά το 2019 ως μεικτός αγώνας (χώμα και άσφαλτος) και πλέον επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (World Rally Championship) ως αμιγώς ασφάλτινος.
Η δήλωση του Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, ότι η Καταλονία διαθέτει τις καλύτερες Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο WRC, προμηνύει ότι θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες ένας εξαιρετικός αγώνας, στον οποίο υπενθυμίζουμε ότι αναμένεται, εκτός απροόπτου, να «απονεμηθούν» και οι δύο τίτλοι, κατασκευαστών και οδηγών.
Όλα αυτά στον απόηχο των δηλώσεων του Thierry Neuville, του εργοστασιακού οδηγού της Hyundai Motorsport WRT, ο οποίος άσκησε σκληρή κριτική, για μια ακόμα φορά, για το νέο υβριδικό αυτοκίνητο Rally1. Συγκεκριμένα ο Βέλγος οδηγός είπε ότι δυσκολεύτηκε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησής του στο νέου τύπου αυτοκίνητο, και μάλιστα δεν δίστασε να χαρακτηρίσει το i20 Rally1 Hybrid οδηγικά όμοιο με το μονοθέσιο Formula E: «είναι νωρίς να δώσουμε οριστικές αποφάσεις, αλλά το υβριδικό σύστημα δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Θα πρέπει να αλλάξω το στυλ οδήγησής μου για να καταλάβω καλύτερα πως πρέπει να ανακτώ ενέργεια φρενάροντας, και στη συνέχεια να την αξιοποιήσω. Όλα αυτά είναι πραγματικά ασυνεπή. Η επόμενη σεζόν θα είναι η μεγάλη άγνωστη για όλες τις ομάδες».
Υπενθυμίζεται ότι τα νέα αυτοκίνητα θα διαθέτουν τον κλασσικό turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 380 hp, και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 hp. Στη συνέχεια και για ένα συγκεκριμένο χρόνο το σύνολο θα αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 516 hp που αναμένεται να αξιοποιείται για επιτάχυνση μετά τις στροφές. Στα περάσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, μέσα από αστικούς ιστούς θα χρησιμοποιείται μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Τέλος, η αεροδυναμική των αυτοκινήτων Rally1 Hybrid, θα είναι πιο απλοποιημένη, δεν θα υπάρχει κεντρικό διαφορικό, και οι αναρτήσεις θα έχουν μικρότερες διαδρομές.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.