- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Safety first για την παρακολούθηση του Ράλλυ Ακρόπολις
«Προστατεύουμε την υγεία και την ασφάλεια τη δική μας και των συνανθρώπων μας»
65ο Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για την ασφαλή παρακολούθηση της φετινής διοργάνωσης
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η οργανωτική επιτροπή του 65ου Ράλλυ Ακρόπολις 2021, «Ας κάνουμε όλοι μαζί το καλύτερο Ακρόπολις!». Όλοι όσοι βρισκόμαστε «εδώ», από τη θέση του οργανωτή, του θεατή, του εθελοντή ή του αγωνιζομένου, εκπληρώνουμε την ίδια επιθυμία: να ζήσουμε και πάλι τη διεξαγωγή του ιστορικού μας αγώνα, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA.
- Έτσι ώστε να μην εμποδίζετε πιθανή διέλευση ασθενοφόρου οχήματος (λόγος ακύρωσης ειδικής διαδρομής)
- Με τη φορά που θα ακολουθήσετε φεύγοντας, ώστε να μη χρειάζεται αναστροφή
- Μόνο στη μία πλευρά του δρόμου.
- Για κανέναν λόγο μην καθίσετε σε σημείο του δρόμου όπου υπάρχουν απαγορευτικές πινακίδες.
- Μην κάθεστε στην εξωτερική πλευρά μιας στροφής, σε σημεία με άλματα ή και συνδυασμό των δύο. Τέτοιες καταστάσεις δίνουν ελάχιστο χρονικό περιθώριο στους οδηγούς να διορθώσουν ένα λάθος και σε εσάς να μετακινηθείτε.
- Δεν είναι επικίνδυνη μόνο η εξωτερική πλευρά μιας στροφής. Ακόμα και στην ευθεία ένα αυτοκίνητο μπορεί να βγει εκτός ελέγχου – και με ιδιαίτερα υψηλή ταχύτητα.
- Επιλέξτε για τις θέσεις από όπου θα παρακολουθήσετε τον αγώνα όσο το δυνατόν πιο υπερυψωμένο σημείο και σίγουρα μακριά από τον δρόμο. Πέτρες μπορεί εύκολα να εκτιναχθούν σε μεγάλη απόσταση.
- Μην αφήνετε την προσοχή σας να αποσπάται απ’ ό,τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή. Να είστε έτοιμοι για το αναπάντεχο. Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου κάνουν λάθη, ενώ μια μηχανική βλάβη μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε στιγμή.
- 30 λεπτά πριν το πρώτο αυτοκίνητο καμία μετακίνηση στην Ειδική Διαδρομή. Όταν περνάει το αυτοκίνητο του Εκπροσώπου Ασφαλείας της FIA (Μισέλ Μουτόν) δεν πρέπει για κανέναν λόγο να κινείστε μέσα στη διαδρομή. Ο σκοπός αυτής της διέλευσης είναι ο οριστικός έλεγχος των θέσεων των κριτών και των θεατών πριν το τελικό ΟΚ για να ξεκινήσει η ειδική διαδρομή. Ο εκπρόσωπος της FIA συνεργάζεται με το ελικόπτερο ασφαλείας, το οποίο επιβεβαιώνει ότι όποιες ενδεχόμενες υποδείξεις ασφαλείας έγιναν έχουν τακτοποιηθεί και είναι όλα είναι έτοιμα λίγο πριν εκκινήσει το πρώτο αυτοκίνητο.
Μετά το τελευταίο αγωνιστικό αυτοκίνητο
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.