- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
BMW X1 & X2 Plug-in hybrid: Ηλεκτροκίνητες και τετρακίνητες
Η BMW, πρωτοπόρος σε παγκόσμιο επίπεδο στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Η BMW συμπληρώνει την γκάμα των Plug-in υβριδικών μοντέλων της με την X1 xDrive25e και την X2 xDrive25e
Τι αναζητά σήμερα ένας αγοραστής αυτοκινήτου το οποίο μοιράζεται για διαδρομές μέσα και έξω από την πόλη; Αναφερόμαστε στο γνωστό «daily use car» το οποίο εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες των ιδιοκτητών τους. Στην πρώτη γραμμή των επιλογών είναι η οικονομία στη χρήση και η πρακτικότητα ενός οχήματος. Ως αγοραστής, ο κάθε ένας που γίνεται ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου, έχει αρχίσει να βάζει στη φαρέτρα των επιλογών του την ευρέως διαδεδομένη πια υβριδική τεχνολογία. Γιατί; Διότι με ένα plug-in hybrid αυτοκίνητο, έχει πάντα διαθέσιμη μεγάλη ιπποδύναμη, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Και κάπου εδώ, η BMW, πρωτοπόρος και καθοριστικός επενδυτής στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, μεταξύ άλλων, λάνσαρε τα ευπώλητα Χ1 και Χ2 σε υβριδική έκδοση, ανοίγοντας έτσι ακόμα περισσότερο την γκάμα της.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η BMW σκοπεύει να έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα με ηλεκτροκίνηση στον δρόμο μέχρι το τέλος του 2021, οπότε το 25% των οχημάτων που πωλούνται από το BMW Group στην Ευρώπη αναμένεται να διαθέτουν ηλεκτρικό κινητήρα. Μέχρι το 2025, ο αριθμός αυτός έχει προγραμματιστεί να φτάσει το 33% και το 50% έως το 2030.
Η BMW X1 xDrive25e και η BMW X2 xDrive25e
Η BMW X1 xDrive25e, το δημοφιλέστερο premium SAV της ελληνικής αγοράς, εφοδιασμένo με την τελευταίας γενιάς τεχνολογία eDrive, διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά του και τα συνδυάζει με τις αρετές της ηλεκτροκίνησης.
Διατίθεται ήδη στην αγορά, ενώ η BMW X2 xDrive25e θα είναι διαθέσιμη στο εγγύς μέλλον.
Το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας BMW X1 xDrive25e και της νέας BMW X2 xDrive25e αποτελείται από έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με BMW TwinPower Turbo Technology ενώ και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ένα υβριδικό σύστημα τετρακίνησης.
Ο βενζινοκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 125 ίππους και μέγιστη ροπή 220Nm, μεταφέροντας την ισχύ του στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παράγει 95 ίππους και παρέχει ροπή 165Nm στους πίσω τροχούς μέσω μετάδοσης μίας ταχύτητας. Μαζί, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδουν από κοινού 220 ίππους. Η μέγιστη ροπή συστήματος και των δύο μονάδων κίνησης είναι 385Nm.
Η ηλεκτρική έκδοση της BMW X1 xDrive25e και της BMW X2 xDrive25e προσφέρει ενδιαφέρουσα εμπειρία ηλεκτροκίνησης για έως 52 χλμ. και 53 χλμ. αντίστοιχα (πρωτόκολλο WLTP) μέσω της μπαταρίας υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 10 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 8,8 kWh). Συνεπώς, οι καθημερινές διαδρομές μπορούν να πραγματοποιούνται απόλυτα οικονομικά, αθόρυβα και με μηδενικούς ρύπους, με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα (MAX eDrive). Και στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας (AUTO eDrive) η κίνηση μπορεί να πραγματοποιείται με χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής ενέργειας, με τη διαφορά ότι από ένα επίπεδο ταχύτητας και πάνω (90 χλμ./ώρα) ενεργοποιείται και ο βενζινοκινητήρας.
Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 5 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα ή σε 3,2 ώρες σε φορτιστή AC ισχύος 3,7 kW. H φόρτιση της μπαταρίας μπορεί φυσικά να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει από τον κινητήρα βενζίνης, αν ο οδηγός επιλέξει το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης (Save Battery). Η μέση κατανάλωση καυσίμου και στα δύο μοντέλα, σε περίπτωση υβριδικής λειτουργίας, είναι 1,7 λίτρα ανά 100 χλμ. (WLTP) και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 39 γρ./χλμ. (WLTP).
Οι BMW X1 xDrive25e και Χ2 xDrive25e απαλλάσσονται από τον φόρο εταιρικής χρήσης και οι τιμές τους διαμορφώνονται ως εξής: Χ1 xDrive25e με λιανική τιμή προ φόρων: €33.657 (λιανική τιμή με φόρους: €44.270) και Χ2 xDrive25e με λιανική τιμή προ φόρων: €35.057 (λιανική τιμή με φόρους: €46.107)
Να σημειώσουμε εδώ ότι οι εκδόσεις «Business Advanced» που υπάρχουν και στα δύο μοντέλα με κορυφαίο εξοπλισμό και μηδενικό εταιρικό φόρο, διατίθενται με λιανική τιμή προ φόρων τις €39.950 (λιανική τιμή με φόρους: €52.522)
Τέλος να αναφέρουμε ότι η νέα BMW X1 xDrive25e και η νέα BMW X2 xDrive25e διαθέτουν ακουστική προστασία πεζών ως στάνταρ. Όταν οδηγείτε ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, παράγεται ένας ήχος σχεδιασμένος ειδικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW για να ειδοποιεί άλλους χρήστες του δρόμου για το αυτοκίνητο που πλησιάζει.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.