Τo νέο Peugeot 208 αναδείχθηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020
Ψηφίστηκε από 60 δημοσιογράφους στο περιθώριο της Έκθεσης Γενεύης
Το Peugeot 208, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», είναι διαθέσιμο είτε με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα είτε με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Το γεγονός
>Το νέο Peugeot 208 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020» στις 2 Μαρτίου, στη Γενεύη, από μία επιτροπή 60 Ευρωπαίων Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου, διεθνούς κύρους. Η κριτική επιτροπή αποθέωσε τη γκάμα κινητήρων του 208, δηλώνοντας: «Το Peugeot 208 προσφέρει τη δύναμη της επιλογής, καθώς διατίθεται με ηλεκτρικό κινητήρα και με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου».
>Η επιτροπή έκανε λόγο, επίσης, για το τολμηρό design και την πρωτοποριακή τεχνολογία του νέουPeugeot 208, το οποίο όντας ήδη best-seller, αποτελεί το πρώτο Peugeot της συγκεκριμένης κατηγορίας (BSegment) που κατέκτησε τον πολυπόθητο τίτλο του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς».
> Το Peugeot 208 είναι το 6ο συνολικά αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας που κατακτά τον τίτλο«Car of the Year» κάτι που εισάγει την γαλλική εταιρεία στις «top 3» μάρκες με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία του θεσμού.
>Το νέο Peugeot 208 ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020» ακολουθεί το SUV 3008 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2017), το 308 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014), το 307 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2002), το 405 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1988) και το 504 (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1969).
> Το εν λόγω τρόπαιο είναι το δωδέκατο κατά σειρά διεθνές βραβείο που έχει ήδη κατακτήσει το νέο Peugeot 208!
Η είδηση
>Ο θεσμός του Αυτοκινήτου της Χρονιάς βραβεύει ένα μοντέλο bestseller, καθώς σχεδόν 110.000 πελάτες το έχουν ήδη παραγγείλει - μόλις 4 μήνες μετά το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα - και το 15% των παραγγελιών αφορούν την ηλεκτρική έκδοση. Επίσης, στη Γαλλία το μοντέλο ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του τον Φεβρουάριο!
Η στρατηγική της «δύναμης της επιλογής»
>Το Peugeot 208, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», είναι διαθέσιμο είτε με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα είτε με κινητήρες εσωτερικής καύσεως, δίνοντας έτσι τη «δύναμη της επιλογής» στον μελλοντικό οδηγό του.
>Ο εξωτερικός σχεδιασμός του ενσωματώνει το DNA της Peugeot, με τα LED φώτα στη μάσκα να προσιδιάζουν με 3 νυχιές λιονταριού. Οι σμιλεμένοι θόλοι των τροχών και τα πίσω φτερά αποτελούν χαρακτηριστικά στοιχεία του αυτοκινήτου που το κάνουν ιδιαίτερα ξεχωριστό.
>Το Peugeot 3Di - Cockpit (head-updisplay, compact σπορ τιμόνι και οθόνη αφής) καινοτομεί με ένα σύμπλεγμα τρισδιάστατης ψηφιακής τεχνολογίας όντας μοναδικό στην κατηγορία του, το οποίο δεν αναβαθμίζει μόνο την αισθητική του αυτοκινήτου, αλλά και την ασφάλεια.
Η Ελλάδα, προπομπός
>Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, το νέο Peugeot 208 κέρδισε τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» και στην χώρα μας!
> Τότε, οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Peugeot 208 ως «Αυτοκίνητο του 2020».
Ο θεσμός
> Το βραβείο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» αποτελεί την σημαντικότερη και την πλέον αναγνωρίσιμη διάκριση διεθνώς, καθώς η κριτική επιτροπή του θεσμού απαρτίζεται από 60 δημοσιογράφους, προερχόμενους από 23 ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίοι ειδικεύονται στο αυτοκίνητο και είναι διεθνώς διακεκριμένοι.
> Ο θεσμός ιδρύθηκε το 1964 και ο νικητής του ανακοινώνεται κάθε χρόνο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.