Το Peugeot 208 είναι το «Αυτοκίνητο του 2020»
Το γαλλικό μοντέλο κατάφερε να κερδίσει την υψηλότερη βαθμολογία με 412 βαθμούς
Το Peugeot 208 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο του 2020» από τα μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».
Oι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Peugeot 208 ως «Αυτοκίνητο του 2020». Η επιλογή έγινε με ανοιχτή ψηφοφορία, σύμφωνα με την οποία κάθε μέλος του θεσμού κατένειμε ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην ψηφοφορία.
Τα 10 αυτοκίνητα είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής (η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία) από 29 νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά. Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Audi A1, Citroen C5 Aircross, DS 3 Crossback, Kia XCeed, Mazda 3, Peugeot 208, Renault Clio, Skoda Scala, Suzuki Jimny, VW T-Cross.
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων, νικητής και «Αυτοκίνητο του 2020» αναδείχθηκε το Peugeot 208 με 412 βαθμούς.
Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Η φετινή εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Domotel Kastri Hotel. Χορηγοί ήταν η Εθνική Ασφαλιστική και τα λιπαντικά Eneos. Την όλη διοργάνωση επιμελήθηκε η Promevent και την εκδήλωση η CGC Communications.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.