- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Οδήγηση: Τι να προσέξουμε το Πάσχα
Ταξιδεύουμε απολαμβάνοντας και όχι «πολεμώντας» στους δρόμους
Μικρές πρακτικές συμβουλές για όποιον προορισμό έχετε επιλέξει να περάσετε τις άγιες ημέρες
Ωραίο το Πάσχα λοιπόν! Έθιμα, παρέες, ξεκούραση, φαγητό, κρασοκατανύξεις... Όμως, επειδή όλα τα ωραία περνάνε –σχετικά− γρήγορα, κάπου εκεί αρχίζει να βαραίνει τη σκέψη μας το ταξίδι της επιστροφής. Το οποίο μπορεί να το κάνουμε «εύπεπτο», αρκεί να κινηθούμε με τον ίδιο ρυθμό που διασκεδάζουμε υπεύθυνα: αργά και με σύνεση! Ρίξτε μία προσεκτική ματιά και αποστηθίστε μικρές πρακτικές συμβουλές, είτε πάτε, είτε γυρίζετε από το χωριό, ή όποιον προορισμό εν πάση περιπτώσει έχετε επιλέξει να περάσετε τις άγιες ημέρες.
Φροντίστε οπωσδήποτε
Πρώτα και κύρια το βασικότερο όλων: Να διαγράψετε την πιθανότητα να ταξιδέψετε μετά από τραπέζι με αλκοόλ κ.λπ.
1) Να κάνετε συχνές στάσεις (ανά περίπου 100 λεπτά οδήγησης)
2) Να μην έχετε εκνευρισμένα άτομα στο αυτοκίνητο (αφήστε την κρεβατομουρμούρα για το σπίτι...), γιατί η ένταση προκαλεί αύξηση της δύναμης του πεντάλ γκαζιού (διαπιστωμένα!)
3) Να μην οδηγείτε φαγωμένοι. Η βαρυστομαχιά είναι κακός «συνοδηγός» και δημιουργεί δυσφορία.
4) Να οδηγείτε χωρίς ακραίες θερμοκρασίες στην καμπίνα των επιβατών. Υπερβολική ζέστη, ή κρύο δημιουργούν αρνητική συμπεριφορά στη λειτουργία των αντανακλαστικών σας.
5) Να κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Σας δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες ελιγμών ή αποτελεσματικότερου φρεναρίσματος σε ενδεχόμενο ατύχημα.
6) Πλησιάζοντας στις σιδηροδρομικές διαβάσεις −ακόμα και στις φυλασσόμενες−, κλείστε το ραδιόφωνο, ανοίξτε τα εμπρός παράθυρα, μειώστε δραστικά ταχύτητα, κατεβάστε μία σχέση στο κιβώτιο και, αφού βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει τρένο στον ορίζοντα, επιταχύνετε και περάστε τις γραμμές χωρίς χρονοτριβή.
7) Προσπερνάμε σβέλτα, αποφασιστικά, προσπαθώντας να μειώσουμε όσο μπορούμε την παραμονή μας στο αντίθετο ρεύμα.
Πολλοί, για λόγους αποφυγής μποτιλιαρίσματος, επιλέγουν:
Α) Να ταξιδέψουν βράδυ
ΥΠΕΡ: Ξεκούραστο ταξίδι, μεγαλύτερη συγκέντρωση, αποφυγή εκνευρισμού
ΚΑΤΑ: Κίνδυνος υπνηλίας, χαμηλή ορατότητα περιβάλλοντος χώρου, δοκιμασία αντανακλαστικών αντίδρασης
Β) Να ακολουθήσουν παρακαμπτήριους δρόμους
ΥΠΕΡ: Αποφυγή εκνευρισμού, πιο ενδιαφέρουσα διαδρομή
ΚΑΤΑ: Δημιουργία εκνευρισμού αν «πέσετε» πίσω από αγροτικό μηχάνημα ή φορτηγό, περισσότερα χιλιόμετρα, άρα μεγαλύτερη κούραση και κατανάλωση, επικινδυνότητα επαρχιακού οδικού δικτύου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.