- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Τι είναι
Το νέο 5θέσιο Gran Turismo της Volkswagen, το οποίο συνδυάζει την άνεση και τους χώρους μίας μεγάλης λιμουζίνας με το δυναμισμό και την ελκυστική σχεδίαση ενός σπορ κουπέ αυτοκινήτου.
Interior / Tech
Το Arteon, σύμφωνα με την εταιρεία, εισαγάγει το νέο σχεδιαστικό «πρόσωπο» της Volkswagen. Βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η μεγάλη 3D μάσκα ψυγείου που εκτείνεται κατά πλάτος σε όλο το εμπρός τμήμα, ενσωματώνοντας τα φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία, τοποθετημένα σχεδιαστικά πίσω από τη μάσκα, προσδίδουν την τρίτη διάσταση (βάθος). Οι εγκάρσιες χρωμιωμένες γρίλιες της μάσκας με τις ενσωματωμένες φωτιστικές LED διόδους τους, «αναλαμβάνουν» λειτουργίες όπως τα φώτα ημέρας, τα φώτα θέσης και τα φλας.
Το νέο Arteon είναι ένα ευρύχωρο 5θέσιο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, με χαρακτηριστικό της, από τους μεγαλύτερους του μέσου όρου εσωτερικούς χώρους, χάρη στους απομακρυσμένους μεταξύ τους άξονες. Έτσι, διαθέτει τον μεγαλύτερο στην κατηγορία ελεύθερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 563 και φτάνει έως τα 1.557 λίτρα, τιμές που καμία κλασική λιμουζίνα δε προσφέρει.
Avant garde και στο εσωτερικό, μια και τα υλικά κορυφαίας επιλογής είναι ευδιάκριτα σε κάθε λεπτομέρεια του εσωτερικού διάκοσμου. Τα διαδραστικά και ψηφιακά στοιχεία ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό και δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης σχεδίασης, όπως το Active Info Display (ψηφιακός πίνακας οργάνων) και τα τελευταίας γενιάς συστήματα πλοήγησης και ψυχαγωγίας με ενιαία γυάλινη επιφάνεια 9,2 ιντσών που υπακούν στις εντολές του χρήστη ανέπαφα, αναγνωρίζοντας ακόμα και χειρονομίες. Επιπλέον, οι ένθετες διακοσμητικές επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες διαθέτουν μια κρυφή φωτιστική ρίγα, με ρυθμιζόμενη ένταση (dimmer). Με τη βοήθεια αυτού του φωτιστικού εφέ ο χώρος αποκτά ένα ιδιαίτερα πολυτελές ύφος.
Κινείται
Το VW Arteon της δοκιμής μας, το 2.0 TDI SCR 150PS DSG R-Line κινούσε ο 2-λιτρος TDI (diesel) που αποδίδει 150 ίππους μεταξύ των 3.500 έως και των 4.000 σ.α.λ. και 340 Nm ροπής από τις 1.750-3.000 σ.α.λ., επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1’’, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ωρα.
Η κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς μέσα από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7-σχέσεων.
Η μικτή μέση εργοστασιακή κατανάλωση ορίζεται στα 4,3 λίτρα/100χλμ, ενώ η τιμή των ρύπων CO2 είναι 112 γρ/χλμ.Η ΗΗ
Κοστίζει
Οι τιμές του μοντέλου της δοκιμής μας Arteon 2,0 TDI SCR 150PS Elegance, αρχίζουν από τα 43.200 ευρώ. Για όσους αναζητούν την έκδοση βενζίνης, η τιμή της είναι σχεδόν ίδια, μια και το Arteon 1.5 TSI EVO 150PS DSG Elegance κοστίζει 43.950 ευρώ.
Tips
Χάρη στο σύστημα easy-open μπορείτε με μια κίνηση του ποδιού σας να ξεκλειδώσετε το χώρο αποσκευών χωρίς κόπο. Επιπλέον, με το σύστημα easy-close μπορείτε να κλείσετε το πορτ-παγκάζ με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ με την απαιτούμενη χρονοκαθυστέρηση του ηλεκτρικού κλεισίματος μπορείτε να κάνετε την απαραίτητη φόρτωση-εκφόρτωση με την ησυχία σας.
Ο Klaus Bischoff, αρχισχεδιαστής της Volkswagen, συνοψίζει το χαρακτήρα του νέου 5θυρου μοντέλου: «Το Arteon συνδυάζει τα σχεδιαστικά στοιχεία ενός κλασικού σπορ αυτοκινήτου με την κομψότητα και την παροχή χώρων ενός fastback. Ένα avant garde grand turismo της business class, το οποίο αγγίζει στον ίδιο βαθμό την καρδιά και το μυαλό».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.