- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ο Sébastien Ogier κέρδισε για έβδομη φορά τον φημισμένο και πιο προβεβλημένο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), το Ράλι Μόντε-και έγραψε ιστορία για την Citroen.
Ο Γάλλος 6-άκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ξεπέρασε τεχνικές δυσκολίες στην Citreon C3 WRC στο τελευταίο σκέλος, είχε την τύχη με το μέρος του όταν έπρεπε και τερμάτισε πρώτος με την μικρότερη διαφορά που σημειώθηκε ποτέ στον συγκεκριμένο αγώνα: μόλις 2.2’’ εμπρός από τον Βέλγο Thierry Neuville με το Hyundai.
Τα 2.2’’ ήταν αρκετά για να εξασφαλίσει μια συναισθηματική νίκη στο ντεμπούτο της επιστροφής στην Citroën. Σηματοδότησε δε την 100η παγκόσμια νίκη του γάλλου κατασκευαστή, ενώ ήταν η 7η φορά συνολικά που κέρδισε εκεί ο ίδιος, πλέον με 4 διαφορετικών κατασκευαστών αυτοκίνητα!
Ο αγώνας ήταν δύσκολος, μια και οι περίεργες και απρόβλεπτες συνθήκες στις Ειδικές Διαδρομές στις Άλπεις, μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα ανά πάσα στιγμή… Και πώς να μην γίνει αυτό, αφού οι αγωνιζόμενοι έχουν να αντιμετωπίσουν συνθήκες όπου το χιόνι, ο πάγος και η ξηρή ή υγρή άσφαλτος μπορούν να εμφανιστούν στην ίδια Ειδική Διαδρομή και μάλιστα περισσότερες από μία φορά!
«Είναι ο αγώνας που θέλω να κερδίζω περισσότερο σε όλη την σεζόν, γι 'αυτό είμαι τόσο χαρούμενος τώρα», δήλωσε ο Ogier, όντας για έξι συνεχόμενες φορές νικητής του Monte-Carlo!
Ο Εσθονός Ott Tänak συμπλήρωσε την τρίτη θέση του βάθρου με ένα Toyota Yaris και την εξάδα κάλυψαν οι Sébastien Loeb (Hyundai), Jari-Matti Latvala (Toyota) και Kris Meeke (Toyota).
Το Ράλι Σουηδίας, ο μόνος αμιγώς χειμερινός γύρος του θεσμού, φιλοξενεί τον δεύτερο γύρο τον επόμενο μήνα. Έχει για βάση του το Torsby και θα διεξαχθεί από τις 14 έως τις 17 Φεβρουαρίου.
Οι νίκες στην ιστορία του WRC
Ποιοι ακολουθούν όμως την Citroen που έχει ήδη, πρώτη, καταγράψει τριπλό νούμερο στις νίκες της; Μέχρι σήμερα λοιπόν, η λίστα έχει ως εξής: Citroen 100, Ford 91, Lancia 73, Toyota 49, Peugeot 48, Subaru 47, VW 44, Mitsubishi 34, Audi 24 και Fiat 21.
Σε επίπεδο κατασκευαστών που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα, μια και καταπιαστήκαμε με την ιστορία, πολυνίκης είναι η Lancia με 10 τίτλους (που σήμερα δεν υπάρχει καν σαν κατασκευαστής ευρείας αγοράς, άρα με δεδομένο ότι σταμάτησε τους αγώνες το 1992, μπορούμε να φανταστούμε την επικράτησή της στα παλιά χρόνια), και ακολουθούν οι: Citroen 8, Peugeot 5, VW/Ford/Toyota 4, Fiat/Subaru 3, Audi 2 και Alpine-Renault/Talbot/Mitsubishi 1.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.