- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 4WD
Ένα ultra compact SUV πόλης, που προσφέρει δυναμικό, ιδιαίτερο και όμορφο σχεδιασμό
Τι είναι
> Ένα ultra compact SUV πόλης, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει δυναμικό, ιδιαίτερο και όμορφο σχεδιασμό, σε συνδυασμό με πολύπλευρη χρηστικότητα, αξιοπιστία και ευκολία χρήσης.
> Συνδυάζεται με το νέο υβριδικό σύστημα της Suzuki που υποστηρίζει τον κινητήρα με μία ηλεκτρογεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator) προκειμένου να επιτευχθεί ακόμα καλύτερη απόδοση δύναμης και οικονομίας.
Design
> Η υιοθέτηση της νέας γενιάς πλατφόρμας αμαξώματος της Suzuki, επέτρεψε την ελαχιστοποίηση του χώρου για τον κινητήρα, που σημαίνει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Το εσωτερικό του νέου Ignis, «φιλοξενείται» σε μια ευρύχωρη και άνετη καμπίνα, με άνετους χώρους για το κεφάλι και τα πόδια.
> Το νέο Ignis συνδυάζει ευκολία χρήσης και άνεση και δείχνει άμεσα ότι έχει μέσα του γνήσιο DNA Suzuki, ενώ την ίδια στιγμή εισάγει ένα εντελώς καινούριο design και ένα νέο, χαρακτήρα. Σε συνδυασμό με τον απλό, αλλά ξεχωριστό σχεδιασμό με ρετρό πινελιές, το compact SUV της Ιαπωνικής μάρκας προσφέρει χρηστικότητα και απόδοση, παρέχοντας ταυτόχρονα στον οδηγό εμπιστοσύνη οδήγησης κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κίνησης.
> Μην σας ξεγελάει το σχήμα… Στο εσωτερικό, οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για 4 ενήλικες, που έχουν άριστη ορατότητα χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμα, ευκολία στην οδήγηση λόγω του compact μεγέθους, ευρύχωρη καμπίνα και πρακτικό χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 267 λίτρα.
Tech
> Το ηχοσύστημα του νέου Ignis, χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοιας λογικής με ένα smartphone. Συνδέοντας το τηλέφωνό σας μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις συμβατές εφαρμογές μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης.
> Το MirrorLink επιτρέπει σε διάφορες εφαρμογές του smartphone, να εμφανίζονται στην οθόνη του αυτοκινήτου προσφέροντας έτσι άμεση και εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες του κινητού τηλεφώνου.
Κινείται / Στρίβει
> Το νέο Ignis κινείται από έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 Dualjet, ο οποίος προσφέρει επιδόσεις συνδυάζοντας οικονομία καυσίμου. Συνδυάζεται μάλιστα με το νέο υβριδικό σύστημα της Suzuki που υποστηρίζει τον κινητήρα με μία ηλεκτρογεννήτρια ISG (Integrated Starter Generator) προκειμένου να επιτευχθεί ακόμα καλύτερη απόδοση δύναμης και οικονομίας, ενώ προσφέρει επιπλέον πιο ομαλή και άνετη οδήγηση.
> Αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.ά.λ. και ροπή 120 Nm στις 4.400 σ.α.λ. και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσων.
>Η εργοστασιακή μικτή τιμή κατανάλωσης αναφέρεται στα 4,6 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 105 γρ/χλμ.
> Το σύστημα AllGrip Auto βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε όλους τους τύπους του οδοστρώματος, ιδιαίτερα σε ολισθηρούς δρόμους ή χιονισμένες επιφάνειες. Με την χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει αυτόματα την ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός.
> Η ανάρτηση του Ignis σχεδιάστηκε από την αρχή για να ταιριάζει άριστα με τη νέας γενιάς πλατφόρμα. Εκτός από το να προσφέρουν ελαφρύτερη και ισχυρότερη ανάρτηση, τα σταθερά σημεία ένωσης του συστήματος –τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της οδηγικής συμπεριφοράς, έχουν σχεδιαστεί ώστε να αυξάνουν την ακαμψία.
Κοστίζει
> Η τιμή του Suzuki Ignis 1.2 GLX Hybrid 4WD αρχίζει από τα 16.730 ευρώ, ενώ η τιμή εκκίνησης των Ignis 1.2 GL 90hp αρχίζει από 11.680 ευρώ, ενώ η δικίνητη έκδοση 1.2 GLX Hybrid 90HP από 15.230 ευρώ.
Info
> Πληροφορίες για το Suzuki Ignis εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.