- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Renault: Το νέο Kadjar έρχεται αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα
Ανεβάζει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό
Το Renault KADJAR, που παρουσιάστηκε το 2015, κατάφερε να καθιερωθεί στη δημοφιλή κατηγορία των SUV. Στοιχεία όπως η πληθωρική, αλλά κομψή και δυναμική του εμφάνιση καθώς και οι εκτός δρόμου ικανότητες, όπως προκύπτουν από το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει, κέρδισαν πάνω από 450.000 πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες, που διατίθεται το μοντέλο.
Τώρα, το ανανεωμένο Kadjar έρχεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς για να ανεβάσει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό. Το εσωτερικό του είναι ανασχεδιασμένο με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τον εργονομικό σχεδιασμό, προάγοντας την ευχρηστία και την καθημερινή εμπειρία συμβίωσης μαζί του.
Τέλος, και πιο σημαντικό, το νέο Kadjar εξοπλίζεται με εντελώς νέους κινητήρες βενζίνης και diesel.
Από την αρχή της καριέρας του το Renault Kadjar έθεσε ως προτεραιότητα την άνεση των επιβατών. Το νέο μοντέλο έρχεται με ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εσωτερικά, καθώς και με αναβαθμισμένη απτή ποιότητα υλικών.
Για αρχή, η οθόνη 7’’ του συστήματος infotainment R-LINK 2 προσφέρει καλύτερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμών. Ακριβώς από κάτω, τα 3 νέα, περιστροφικά χειριστήρια του αυτόματου κλιματισμού έχουν εξαιρετικά εργονομικό design, με τις ηλεκτρονικές ενδείξεις να προβάλλονται ακριβώς στο κέντρο τους.
Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της άνεσης των επιβατών, αποτελούν τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, που πλέον διαθέτουν και ρύθμιση για την επιμήκυνση της βάσης τους. Τα δομικά τους υλικά έχουν επιλεγεί από την αρχή με γνώμονα τη μέγιστη άνεση στα μακρινά ταξίδια και την άψογη υποστήριξη του σώματος στις στροφές. Αντίστοιχα, και στα επιμέρους σημεία, έμφαση δίνεται στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση, από τις χειρολαβές και τους αποθηκευτικούς χώρους στις πόρτες (που πλέον χωρούν μπουκάλια έως και 1,5 λίτρων), μέχρι τους νέους αεραγωγούς και τις 2 θύρες USB για τους πίσω επιβάτες.
Ίσως η μεγαλύτερη είδηση για το νέο Renault Kadjar κρύβεται κάτω από το καπό. Έρχεται με καινούριους κινητήρες βενζίνης και diesel που ενώ προσφέρουν ανώτερη οδηγική αίσθηση και απόδοση, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και είναι συμβατοί με τις πιο σύγχρονες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες.
Αναφερόμαστε στον υπέρ-σύγχρονο κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe, προϊόν συνεργασίας της Συμμαχίας Renault (Alliance) με την γερμανική Daimler. Πρόκειται για έναν κινητήρα που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, αλλά με τελείως ομαλό και μεταξένιο τρόπο χάρη στην 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του και είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.
Επίσης τροφοδοτείται και από σύγχρονους κινητήρες diesel με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), που θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος περιορισμού των οξειδίων του αζώτου (NOx).
Το σύστημα τετρακίνησης χάρισε στο Kadjar ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του. Στο νέο μοντέλο, αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό συνεχίζει να του προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ποικιλία εδαφών.
Με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock), το σύστημα τετρακίνησης του νέου Kadjar δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών το καθιστά ιδανικό ακόμα και για την προσπέλαση των πιο δύσβατων εμποδίων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.