- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Τι είναι
> Ένα εντελώς καινούργιο κόμπακτ SUV με σύγχρονη φιλοσοφία σχεδίασης, μεγάλη γκάμα κινητήρων, σύγχρονες τεχνολογίες και σημαντικούς χώρους
Design/Interior
> Το Skoda Karoq καλύπτει όλες τις ανάγκες της οικογένειας, της εργασίας, της καθημερινότητας και του ελεύθερου χρόνου. Πέρα από το πραγματικά άνετο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής του, η πρακτικότητα και η λειτουργικότητά του ενισχύονται τόσο από την πληθώρα τεχνολογιών όσο και από τον προσεκτικά μελετημένο εξοπλισμό του. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ τεχνολογία LED διαθέτει και ο εσωτερικός φωτισμός που δημιουργεί μια ιδιαίτερα ξεκούραστη ατμόσφαιρα.
> Ο δε ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε μοντέλο της Skoda. Ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τον ψηφιακό πίνακα ώστε να είναι σύμφωνος με τις προτιμήσεις του. Τα θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το Phonebox στην κεντρική κονσόλα για την ασύρματη φόρτιση κινητών είναι επιπλέον τεχνολογικά highlights. Ως εξτρά εξοπλισμό η Skoda προσφέρει τόσο θερμαινόμενο τιμόνι όσο και 20 «Simply Clever» στοιχεία εξοπλισμού.
> Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα, και σε συνδυασμό με τα VarioFlex πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα είναι μεταβαλλόμενη και εκτείνεται από τα 479 έως και τα 588 λίτρα.
> Το σύστημα VarioFlex αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα, που μπορούν να ρυθμιστούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως τα καθένα μεμονωμένα -στην περίπτωση αυτή το SUV μετατρέπεται σε βαν με μια μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.
Tech
> Το νέο κόμπακτ SUV προσφέρει πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προέρχονται από μεγαλύτερες κατηγορίες. Ειδικά για το νέο Karoq, υπάρχει διαθέσιμο ένα ευρύ σύνολο συστημάτων ασφάλειας που προσφέρουν προστασία για τους πεζούς και διατηρούν απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Τα συστήματα αυτά μπορούν να κάνουν ευκολότερη και ασφαλέστερη την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας, να βοηθήσουν στο παρκάρισμα ή να επισημάνουν στον οδηγό τα σημαντικότερα σήματα κυκλοφορίας. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουμε τα παρακάτω:
> Το Adaptive Cruise Control (ACC) poy χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ
> Υποβοήθηση αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Front Assist) που περιλαμβάνει την aστική λειτουργία επιβράδυνσης (City Emergency Brake) με Προγνωστική Προστασία Πεζών (Predictive Pedestrian Protection)
> Ανίχνευση Τυφλών Σημείων (Blind Spot Detect) και Ανίχνευση Πίσω Κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert) που προειδοποιούν για κινδύνους πίσω από το αυτοκίνητο
> Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition) με λειτουργία που βασίζεται σε κάμερα και αναγνωρίζει τα τρέχοντα όρια ταχύτητες και τους περιορισμούς προσπέρασης.
Κινείται / Στρίβει
> Το Skoda Karoq της δοκιμής μας κινούσε ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 TSI με 116 ίππους και τα 200 Nm ροπής.
> Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 10,7’’, σημειώνει τελική ταχύτητα 186 χλμ/ώρα, η εργοστασιακή μικτή κατανάλωση ορίζεται στα 5,10 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 116 γρ/χλμ.
> Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων
> Στα υπέρ του μοντέλου σημειώνουμε τον Δυναμικό Έλεγχο Πλαισίου (Dynamic Chassis Control) με δυνατότητα τριών επιλογών, την Επιλογή Οδηγικού Προφίλ που προσφέρει επιλογή μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων: Normal, Eco, Sport και Individual, όπως και το ειδικό πρόγραμμα Off-Road και πρόγραμμα Snow για όλα τα τετρακίνητα μοντέλα
> Σε απαιτητική οδήγηση με πλήρες φορτίο, το Karoq έδειξε ουδέτερη συμπεριφορά, ακόμα και σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση, έπαιξε τεράστιο ρόλο στην ελαχιστοποίηση των θορύβων που περνάνε στο εσωτερικό της καμπίνας.
Tips
> Χάρη στο Skoda Connect, οι επιβαίνοντες είναι συνεχώς «δικτυωμένοι» με τις νέες online υπηρεσίες. Τα διαισθητικά συστήματα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τις υπηρεσίες Infotainment Online που παρέχουν ψυχαγωγία και ενημέρωση, καθώς και τις υπηρεσίες Care Connect που προσφέρουν υποστήριξη και υποβοήθηση.
> Το σύστημα Hill-Hold Control επιτρέπει στον οδηγό να εκκινήσει σε ανηφόρα δίχως τον κίνδυνο το αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω και δίχως να χρειάζεται η χρήση του χειρόφρενου.
Κοστίζει
> Η τιμή του Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition 116 ίππων DSG αρχίζει από τα 21.900 ευρώ, ενώ η έκδοση 1.6 TDI 116 ίππων επίσης από τα 21.900 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση 1.0 TSI Ambition 116 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο από 19.900 ευρώ.
Ιnfo
> Πληροφορίες για το νέο Skoda Karoq μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.