- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Μετά από χρόνια προσπάθειας και αποτυχίας, το πρωτότυπο μονοθέσιο Toyota TS050 Hybrid με το Νο. 8 στο καπό, κέρδισε τελικά την πολυπόθητη νίκη στο Le Mans, μία νίκη που η ομάδα ήθελε απεγνωσμένα.
Με τον τρόπο αυτό, η Toyota έγινε ο δεύτερος κατασκευαστής από την Ιαπωνία στην ιστορία του θρυλικού Le Mans που το κερδίζει, μετά από τη νίκη της Mazda το 1991. Και ενώ η Audi και η Porsche αποσύρθηκαν αμφότερες από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) αφήνοντας την Toyota χωρίς αξιόπιστους ανταγωνιστές για τη νίκη, εν τούτοις, η νίκη δεν ήταν εγγυημένη. Το Le Mans είναι ένας ασταθής αγώνας και η Toyota εξακολουθούσε να χρειάζεται το αποτέλεσμα.
Το Le Mans δεν υπήρξε «ευγενικό» με την Toyota, όχι μόνο τα τελευταία χρόνια, αλλά σχεδόν σε κάθε της συμμετοχή εδώ και σχεδόν 30 χρόνια... Η ομάδα είχε πολλές αποτυχίες στο 2017, ενώ ήταν το 2016 όπου έσπασαν οι καρδιές όλων, όταν το αυτοκίνητό της που προπορεύονταν μετά από 24 ανελέητες ώρες συναγωνισμού με τις Porsche, εγκατέλειψε στα τελευταία μέτρα, όταν ένα μικρό εξάρτημα χάλασε, προκαλώντας την επιβράδυνση του αυτοκινήτου στον τελικό γύρο του αγώνα.
Ανεξάρτητα από το αν είχε ή όχι σκληρό ανταγωνισμό η Toyota, η συνολική της επίδοση στον αγώνα, δικαιώνει απόλυτα την επικράτησή της, μάλιστα με το εμβληματικό 1-2 στην γενική κατάταξη, με πρώτους τους Fernando Alonso, Kazuki Nakajima και Sébastien Buemi.
Συνολικά 256.900 θεατές παρακολούθησαν τις 24 Ώρες του Le Mans φέτος και φυσικά αναφερόμαστε σε όλους όσοι βρέθηκαν στις κερκίδες, αλλά και στα παρακείμενα camping…
Ο καιρός ήταν καλός σε όλη την διάρκεια του αγώνα, και αυτό γιατί αποτελεί σπάνιο γεγονός το να ολοκληρωθεί ο 24-ωρος αγώνας του Le Mans χωρίς βροχή…
Την εκκίνηση έδωσε ένας καταξιωμένος στα court του tennis αθλητής, ο Ισπανός Rafael Nadal, την παράσταση έκλεψε ο ο μεγάλος Jacky Ickx, που ήταν και ο αγωνιστικός διευθυντής του αγώνα, που είναι και γνωστός με το προσωνύμιο Mr Le Mans, αλλά και ο τιμώμενος Michael Fassbender ένας ηθοποιός παγκόσμιας κλάσης. Ένας άλλος του Χόλυγουντ, ο ηθοποιός Patrick Dempsey, ήταν κι αυτός στο Le Mans, ως ιδιοκτήτης ομάδας αυτή την φορά, η Porsche μάλιστα της οποίας κέρδισε την κατηγορία GTE-Am.
Τον δικό τους ρόλο στην γιορτή στο αυτοκινητοδρόμιο της Σάρτης, είχαν οι συναυλίες που δόθηκαν από τους Jamiroquai, Texas, Arcadian και τον Dr Feelgood στη σκηνή.
Για να μπείτε στο κλίμα του αγώνα, κάντε κλικ στο ακόλουθο link και βάλτε ήχο…
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.