Τί είναι
> Το ευπώλητο μικρομεσαίο της VW, με βελτιωμένη σχεδίαση, ευφυή συστήματα υποστήριξης και νέα γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και περισσότερες λειτουργίες.
Ξεχωρίζει
> Η Volkswagen με την παρουσίαση του νέου Golf, δίνει έμφαση στις μελλοντικές γενιές χρηστών των αυτοκινήτων, ενώ δεν παρακάμπτει ούτε ένα χαρακτηριστικό από εκείνα που δημιούργησαν το αηθαλές μοντέλο της .
> Ουσιαστικά, τέσσερις είναι οι πυλώνες στους οποίους το νέο Golf στηρίζει την πορεία του για μεγαλύτερες επιτυχίες στην παγκόσμια αγορά: Διαισθητική Χρηστικότητα, Συνδεσιμότητα, Αυτόνομη Οδήγηση και Έξυπνη Βιωσιμότητα.

Interior/Tech
> Έτσι ονομάζει Η VW αποκαλεί τις άφθονες τεχνολογικές καινοτομίες που διαθέτει το νέο Golf, ως «εκδημοκρατισμό της υψηλής τεχνολογίας». Για πρώτη φορά παγκοσμίως στη μικρομεσαία κατηγορία, το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, πλοήγησης και διαδικτυακών υπηρεσιών Discover Pro, μπορεί να ελέγχεται μέσω χειρονομιών (Gesture Control). Με μία οθόνη 9,2 ιντσών, αποτελεί μία ολοκληρωμένη μονάδα απεικόνισης σε συνεργασία με τη ψηφιακή οθόνη οργάνων Active Info Display, που είναι επίσης νέα στο Golf.
> Ταυτόχρονα, η γκάμα διαδικτυακών υπηρεσιών και εφαρμογών έχει διευρυνθεί. Βασική φιλοσοφία εδώ είναι το «έξυπνο σπίτι»: Αυτό σημαίνει ότι η πόρτα του σπιτιού θα μπορεί να ανοίγει – με το κινητό στο αυτοκίνητο μέσω MirrorLink και της νέας εφαρμογής DoorBird – για ένα μέλος της οικογένειας, έναν πωλητή ή courier. Στην περίπτωση αυτή, ο οδηγός βλέπει online ποιος χτυπά το κουδούνι του σπιτιού.
> Ανάμεσα στις τεχνολογίες που θα βελτιώσουν σημαντικά την ασφάλεια είναι το City Emergency Braking με νέο σύστημα παρακολούθησης πεζών (Front Assist), το νέο Traffic Jam Assist (ημιαυτόνομη οδήγηση μέχρι 60 km/h) και το Emergency Assist, κάτι επίσης νέο στην κατηγορία. Το Traffic Jam Assist αυξάνει ταυτόχρονα την άνεση και ευκολία του οδηγού σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας.

Κινείται / Στρίβει
> Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε ο νέος βασικός βενζινοκινητήρας, ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού 1.0 TSI με 85 ίππους, 6-άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 4,8 λίτρα/100 χλμ.
> Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα το Golf των 85 PS (που αποδίδονται μεταξύ 5.000 και 5.500 σ.α.λ.), χρειάζεται 11,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 175 Nm εμφανίζεται από τις 2.000-έως τις 3.000 σ.α.λ.
> Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και υπεράνω κριτικής, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης αποσβένει ιδιαίτερα αποτελεσματικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να μεταφέρει ενοχλήσεις στην καμπίνα.

Tips
Ο 10-λογος της νέας γενιάς Golf
1. Πιο διαισθητικό: Με σύστημα ενημέρωσης /ψυχαγωγίας «Discover Pro» με έλεγχο μέσω χειρονομιών, φέρνει τη διεπαφή του μέλλοντος μέσα στο αυτοκίνητο.
2. Μεγαλύτερες οθόνες: Νέα σχεδίαση για τα συστήματα ενημέρωσης /ψυχαγωγίας με μεγαλύτερες οθόνες αφής.
3. Πάντα συνδεδεμένο: Διαδικτυακές υπηρεσίες «Guide & Inform» και νέες υπηρεσίες Car-Net «Security & Service» για το Golf.
4. Ημιαυτόνομη κίνηση: Ημιαυτόνομη λειτουργία του Golf σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με συχνά «σταμάτα-ξεκίνα» σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα με το νέο σύστημα Traffic Jam Assist.
5. Πιο αποδοτικό: Νέοι βενζινοκινητήρες 1.5 TSI απόδοσης 130 και 150 ίππων
6. Ισχυρότερο: Το νέο Golf GTI αποδίδει 230 ίππους, ενώ έχουμε ισχυρότερες επιδόσεις για το GTI Performance με απόδοση 245 ίππων.
7. Βελτιωμένη κατανάλωση: Νέο, 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG το οποίο μειώνει την κατανάλωση έως 0,3 λίτρα/100 χλμ.
8. Ανανεωμένο: Νέοι προφυλακτήρες, νέα μάσκα και νέα πίσω φώτα full-LED στο βασικό εξοπλισμό.
9. Πιο λαμπερό: Νέοι προβολείς LED αντικαθιστούν όλα τα φώτα xenon στα Golf και Golf Variant.
10. Πλουσιότερος εξοπλισμός: Όλες οι εκδόσεις (περιλαμβανομένων των Golf Variant και Golf Alltrack) παρέχουν ακόμα πλουσιότερο επίπεδο βασικού εξοπλισμού.

Κοστίζει
Η τιμή του VW Golf 1.0 TSI 85PS Comfortline 5D αρχίζει από 17.400 ευρώ
Info
> Πληροφορίες για το VW Golf 1.0 TSI στο www.volkswagen.gr/el/models/new-golf

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.