- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Έρευνα: Οι νέοι σήμερα ονειρεύονται να γίνουν influencers
To 86% θα σκεφτόταν σοβαρά να μπει στο επάγγελμα
Σύμφωνα με έρευνα του Morning Consult, οι millennials και η Gen Z ονειρεύονται να κάνουν καριέρα ως influencers
Θυμάστε τις εποχές που όταν ρώταγες κάποιον τι ονειρεύεται να γίνει όταν μεγαλώσει, απαντούσε κάτι όπως αστροναύτης, γιατρός, δάσκαλος, τραγουδιστής κ.ο.κ.; Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και αυτό χάρη – προφανώς – στο internet.
Σύμφωνα με έρευνα του Morning Consult, περισσότεροι από τους μισούς νέους ελπίζουν κάποια μέρα να χτίσουν μία καριέρα ως influencers. Δεν μπορούμε, βέβαια, να πούμε ότι τους αδικούμε. Όπως και να το κάνουμε, το να σε πληρώνουν ή να σου χαρίζουν πράγματα για να ανεβάζεις βίντεο και φωτογραφίες, ενώ φοράς δωρεάν ρούχα ή κάνεις πολυτελείς διακοπές ή τρως και πίνεις τζάμπα, φαντάζει αρκετά ελκυστικό.
Σε περίπτωση, βέβαια, που νομίζετε ότι μιλάμε μόνο για άτομα κυρίως εφηβικής ηλικίας, το πολύ μέχρι 20 ετών, κάνετε λάθος. Για την έρευνα πήραν συνεντεύξεις από 2.000 ανθρώπους από 13 έως 38 ετών, δηλαδή όλο το ηλικιακό φάσμα που υπάγεται στους millennials και στην Gen Z. Φυσικά υπήρχαν διαφορές ανά ηλικιακή ομάδα, όπως για παράδειγμα ότι οι 13-16 προτιμούν το TikTok ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά η τάση προς την καριέρα του influencer παρέμεινε κοινή.
Συγκεκριμένα, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα σκεφτόταν σοβαρά να προωθεί προϊόντα στα social media του έναντι αμοιβής, ενώ το 54% δεν το σκέφτεται απλά αλλά και το επιδιώκει. Ως αιτία δηλώνουν τα ευέλικτα ωράρια, τα καλά χρήματα και την αναγνώριση που θα μπορούσαν να έχουν ως influencers. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι, ωστόσο, της έρευνας είναι ότι το 61% δήλωσε ότι συχνά προωθεί προϊόντα των αγαπημένων του εταιρειών, χωρίς κανένα αντίτιμο, μόνο και μόνο για την προοπτική να εισχωρήσει στον κόσμο των microinfluencers, ή έστω των nanoinfluencers.
Θα τα καταφέρουν πράγματι να μπουν ποτέ στο «επάγγελμα»; Μέχρι στιγμής πάντως μόνο το 12% δήλωσε ότι τα έχει καταφέρει. Έχουν οι εταιρείες συμφέρον από το να δημιουργηθούν και να εκμεταλλευτούν περισσότερους influencers; Ναι, δεδομένου ότι οι περισσότεροι δέχονται να κάνουν προώθηση και μόνο για δωρεάν παροχές χωρίς κανονική πληρωμή και ότι το 49% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι οι influencers είναι εκείνοι που τους πείθουν να αγοράσουν ένα προϊόν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Το μυαλό τρέχει σε σκέψεις και αρνητικά σενάρια κι εμείς βουλιάζουμε σαν να βρισκόμαστε σε μια κινούμενη άμμο
Για να συνδυάσεις τη σαμπάνια με τα ψώνια στην Ερμού
Ραντεβού στο κέντρο της πόλης, με μουσική και πολλές εκπλήξεις
Δεν είναι σεξιστικό το ζήτημα, αλλά αφορά τη διαφορετική λειτουργία του οργανισμού των δύο φύλων
Συνομιλία με τον γιατρό-διδάκτορα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης Γιώργο Μπούτλα
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Υπολογίζεται ότι το 5% του παγκόσμιου πληθυσμού υποφέρει από αυτό
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Ανακαλύψτε την Καστοριά μέσα από την περιήγηση γύρω από τη λίμνη με την καθοδήγηση έμπειρων επιστημόνων
Η μετάδοση του ιού γίνεται κυρίως μέσω σωματικών υγρών
Αν είσαι γυναίκα, τα αθλητικά σου παπούτσια έχουν πρόβλημα και ίσως το είχες καταλάβει
Με σεφ την Κυριακή Φωτοπούλου και πιάτα ελληνικά
Δύο οπτικές από την Gilead Sciences: Πώς η ιατρική επιστήμη και η επικοινωνία γίνονται σύμμαχοι στη μάχη κατά του κοινωνικού φόβου
Ναι, το ''δωράκι'' που κρύβει η πρώτη πάνα αποκαλύπτει πολλά περισσότερα απ΄όσα ξέραμε μέχρι σήμερα
Η πιο ζεστή γωνιά των γιορτών βρίσκεται στο Βραστό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.