Trending Now

Μήπως είσαι κι εσύ ένας nanoinfluencer;

Η νέα τάση στην προώθηση προϊόντων στα social media

foto_1.jpg
Νικολέττα Σταμάτη
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
ben-weber-547197-unsplash.jpg

Όλοι πλέον γνωρίζουμε τι και ποιοι είναι οι influencers, με πολλούς αυτούς να χαρακτηρίζουν αυτό που κάνουν ως «δουλειά πλήρους απασχόλησης». Πολλοί ίσως γνωρίζουμε και τους microinfluencers, οι οποίοι κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά με τους πρώτους, αλλά έχουν μερικές δεκάδες με εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους αντί για εκατομμύρια και λαμβάνουν μικρότερα χρηματικά ποσά από τις εταιρείες που τους προσλαμβάνουν.



Τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε μία ακόμα κατηγορία - στην οποία μάλιστα είναι πολύ πιθανόν να εντάσσονται και πολλοί από εμάς -, τους nanoinfluencers. Πρόκειται για χρήστες του Instagram, οι οποίοι έχουν περίπου 1.000 ακολούθους και τους οποίους προσεγγίζουν όλο και περισσότερες εταιρίες για την προώθηση των προϊόντων τους.



Ο άλλος παράγοντας έχει καθαρά οικονομικό χαρακτήρα. Οι influencers, αλλά και οι microinfluencers ζητούν στην καλύτερη των περιπτώσεων τριψήφια ποσά για να κάνουν μία διαφημιστική δημοσίευση, τα οποία μεγαλώνουν όλο και περισσότερο όταν αυξάνεται η δημοτικότητα τους και ο αριθμός των ακολούθων τους. Από την άλλη, οι nanoinfluencers συχνά είναι ικανοποιημένοι και μόνο με την απόκτηση προϊόντων δωρεάν, ενώ στις σπάνιες περιπτώσεις που λαμβάνουν κάποια χρηματική αμοιβή, αυτή κυμαίνεται σε τιμές της τάξεως των 20€.



Χαρακτηριστικό είναι ότι πλέον εταιρίες, όπως η Obviously, οι οποίες αυτοχαρακτηρίζονται ως «υπηρεσίες πλήρους προώθησης για influencers», έχουν εντάξει στην βάση δεδομένων τους 7.500 περίπου nanoinfluencers, με σκοπό ο αριθμός αυτός να έχει αυξηθεί και κατά 100% μέχρι την άνοιξη, αφού όπως λέει και η γενική διευθύντρια της Obviously, Μέι Καρβόβσκι, η νέα αυτή κατηγορία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία, η οποία ακόμα είναι ανεκμετάλλευτη και φτηνή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ