- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Εκπτώσεις και καλοκαιρινές δράσεις στα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development
Ιστορικό ρεκόρ ΕΒΙΤDA και άνοδος επισκεψιμότητας
Εκπτώσεις και καλοκαιρινές δράσεις στα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development
Σειρά δράσεων που συνδυάζουν αγορές και ψυχαγωγία για την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, έχουν ανακοινώσει τα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development.
Ειδικότερα, όπως έχει ανακοινωθεί από τη LAMDA Development, στο The Mall Athens κάθε Σάββατο, στον χώρο «Urban Roof Garden», πραγματοποιούνται μουσικές βραδιές με λάτιν ρεπερτόριο και θέα την πόλη. Στο Golden Hall το «Taste Garden» λειτουργεί με επιλογές street food και ζωντανή μουσική κάθε Παρασκευή και Σάββατο απόγευμα.
Στο Designer Outlet Athens: Προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις σε γνωστά brands και παραμένει ανοιχτό και τις Κυριακές. Στο Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη) η δράση «Square Alive» περιλαμβάνει θερινές προβολές, μουσική και φαγητό στην κεντρική πλατεία του κέντρου.
Ιστορικό ρεκόρ
Τα 4 εμπορικά κέντρα της LAMDA σε λειτουργία σημείωσαν νέο ιστορικό υψηλό Retail EBITDA στα 22,7 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο 2025, κυρίως λόγω της αύξησης των βασικών μισθωμάτων (αύξηση 5% έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2024), παρά την καταβολή φόρων ακίνητης περιουσίας νωρίτερα σε σχέση με το 2024. Τα αποτελέσματα, όπως έχει ανακοινωθεί, υποστηρίχθηκαν από τη συνεχιζόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και την επίτευξη νέου ρεκόρ πωλήσεων καταστημάτων στα 175 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, αναφορικά με τις εμπορικές μισθώσεις στους δύο υπό ανάπτυξη προορισμούς λιανικού εμπορίου και ψυχαγωγίας στο Ελληνικό, μέχρι σήμερα έχουν συμφωνηθεί Heads of Terms (HoT) με μισθωτές για 63% της Συνολικής Μεικτής Εκμισθώσιμης Επιφάνειας (GLA) στο The Ellinikon Mall και 77% του GLA στη Riviera Galleria, γεγονός που αντικατοπτρίζει τόσο τα ισχυρά θεμελιώδη της αγοράς όσο και το ισχυρό ενδιαφέρον των εμπορικών σημάτων για αυτές τις νέες αναπτύξεις.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.