- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Δημήτρης Ματεμτζής: Ηγείται της εξαγοράς της Bodytalk και ενισχύει τη θέση της Intrafashion στην αθλητική ένδυση
Στο χαρτοφυλάκιο της Intrafashion η ιστορική ελληνική εταιρεία activewear
Η Intrafashion εξαγόρασε το 100% της Bodytalk και σχεδιάζει την ενίσχυση του brand στην Ελλάδα και το εξωτερικό με νέα στρατηγική ανάπτυξης.
Σε μία στρατηγική κίνηση που σηματοδοτεί την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της αθλητικής και casual ένδυσης, ο Όμιλος Intrafashion ανακοίνωσε την εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Bodytalk Α.Ε., γνωστής για τη μακρόχρονη παρουσία της στο ελληνικό activewear.
Η συμφωνία εξαγοράς, η οποία εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου που έχει στο χαρτοφυλάκιό του το brand Pink Woman, ανοίγει τον δρόμο για τη δημιουργία σημαντικών επιχειρησιακών συνεργειών και την αξιοποίηση της δυναμικής του ιστορικού ονόματος της Bodytalk στον κλάδο.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του INTRAFASHION GROUP, Δημήτρης Ματεμτζής:
"Η BODYTALK διαθέτει μεγάλη ιστορία, ευρεία αναγνώριση και μοναδικά χαρακτηριστικά που την εδραίωσαν στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού.
Σε μια περίοδο διεθνούς αναδιαμόρφωσης της ευρύτερης αθλητικής αγοράς, ο Όμιλος INTRAFASHION αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη των προϊοντικών προτάσεων, της εικόνας και της επικοινωνίας του brand, στηριζόμενος τόσο στην ισχυρή του δομή όσο και στο ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της BODYTALK.
Είμαι πεπεισμένος πως οι συνέργειες που θα δημιουργηθούν μεταξύ των δύο οργανισμών — οδηγούμενες από μια ξεκάθαρη στρατηγική επικέντρωσης στο κανάλι χονδρικής και στις συνεργασίες με τοπικούς και εθνικούς sports retailers — θα οδηγήσουν στην αύξηση μεριδίων αγοράς και στην επέκταση της BODYTALK σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού".
Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της BODYTALK, Γιώργος Λεουτσάκος, σημείωσε:
"Η BODYTALK υπήρξε για εμάς ένα όραμα που εξελίχθηκε σε ένα ισχυρό brand, με σαφή ταυτότητα και παρουσία στον χώρο του ελληνικού activewear. Ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που πίστεψαν και θεμελίωσαν την τάση του athleisure στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην εξέλιξη της καθημερινής αθλητικής ένδυσης σε τρόπο ζωής.
Η διαδρομή μας βασίστηκε στην καινοτομία, την αυθεντικότητα και τη σταθερή προσήλωση στις αξίες μας, και όλα αυτά έγιναν δυνατά χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών μας και τη δέσμευση των ανθρώπων μας.
Η ένταξη της BODYTALK στον Όμιλο INTRAFASHION αποτελεί στρατηγική επιλογή με μακροπρόθεσμο προσανατολισμό. Ο Όμιλος διαθέτει την οργανωτική και επιχειρησιακή υποδομή για να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη του brand τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είμαι βέβαιος πως, με σεβασμό στην ταυτότητα της BODYTALK, η νέα εποχή που ξεκινά θα φέρει ουσιαστικές συνέργειες και νέες δυνατότητες εξωστρέφειας και καινοτομίας".
Η BODYTALK συνεχίζει το όραμά της για αυθεντική και σύγχρονη Αθλητική Ένδυση, με ανανεωμένη στρατηγική, νέα προοπτική και τη στήριξη ενός δυναμικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος, αναφέρεται σε ανακοίνωση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς θα διαβάσετε πίσω από τα νούμερα και θα δείτε την αλήθεια πίσω από τα metrics
Οι ιστορίες της Αδριανής και του Γιώργου, εργαζόμενοι με αξιοσημείωτη πορεία στη Dialectica, είναι από αυτές που μας κάνουν να κοιτάμε μπροστά με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Ξεχωριστή αναφορά έκανε στο energy management της εταιρείας
Ενοποίηση δύο ιστορικών ονομάτων με στόχο την ανάπτυξη στην ελληνική και διεθνή αγορά τροφίμων
Το πάρκο συμπληρώνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας
Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν κοινές λιανικές υπηρεσίες
Ένα επεισόδιο για κάθε επιχειρηματία που εγκλωβίζεται στη σκέψη και ψάχνει το θάρρος να περάσει στη δράση
Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές διάστημα
Η ATHENS VOICE ανοίγει τον φάκελο «Work Ethics» και ψάχνει απαντήσεις:
Με περισσότερους από 2.800 εργαζόμενους σε 19 χώρες, η ιστορία της ανάπτυξης της εταιρείας είναι κυρίως ιστορία ανθρώπων
Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινη σύνδεση.
Άρθρο της Δήμητρας Δασκαλάκη, Γενικής Διευθύντριας Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της ΜETRO (My market και METRO Cash & Carry)
Μια επιχειρηματική ιστορία επιτυχίας που βασίζεται στη φιλοσοφία «οι άνθρωποί μας, η δύναμή μας»
Η Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & Member of the Board, Lidl Ελλάς, μιλάει για τη νέα διεθνή καμπάνια της Lidl
Με σεβασμό στις αρχές της ΕΚΕ, η εταιρεία διασφαλίζει τις αξίες της ισότητας, της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Κουλτούρα ευθύνης, διαφάνεια, διαφορετικότητα, προσφορά στην κοινωνία
Πώς ένας σύγχρονος χώρος εργασίας δημιούργησε μια κουλτούρα αυθεντικής ανθρώπινης σύνδεσης
Ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στη γνώση, στηρίζει την ευεξία και προάγει την ισότητα
Η κουλτούρα συνεργασίας και ανάπτυξης στην καρδιά της φιλοσοφίας των εταιρειών του Ομίλου
Η εκδήλωση επανέρχεται στις 18 Δεκεμβρίου, ενώνοντας την έρευνα και την καινοτομία με το επιχειρείν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.