- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Η παχυσαρκία και άλλες 4 αιτίες του συνωστισμού στις αποβάθρες του μετρό
Είναι μικρή η αποβάθρα ή μήπως είναι άλλοι οι λόγοι;
Γιατί δημιουργείται συνωστισμός στο μετρό του Συντάγματος
Στην εκπομπή του Άρη του Πορτοσάλτε και της Μαρίας της Αναστασοπούλου στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ είδα (και κυρίως άκουσα) τον υφυπουργό μεταφορών Βασίλη Οικονόμου να αποδίδει τον συνωστισμό στον σταθμό του μετρό του Συντάγματος στο μέγεθος της αποβάθρας. «Η αποβάθρα, δυστυχώς, κατασκευαστικά έγινε πολύ μικρότερη από όσο έπρεπε να ήταν» είπε ο υπουργός (τα ελληνικά δικά του) αλλά φοβάμαι πως αυτή είναι μόνο μία από τις αιτίες του συνωστισμού. Ιδού άλλες πέντε τις οποίες μπορεί ο υφυπουργός ή οποιοσδήποτε άλλος κυβερνητικός να επικαλεστεί σε περίπτωση που ξαναερωτηθεί:
Η παχυσαρκία
Δυστυχώς το μετρό σχεδιάστηκε σε μια εποχή που οι Έλληνες ήταν κάπως πιο αδύνατοι. Ο υπολογισμός έγινε με το πάχος του 2000 αλλά έκτοτε –λόγω κρίσης– η διατροφή μας έχει χειροτερέψει με αποτέλεσμα να έχουμε παχύνει και να μη χωράμε στις αποβάθρες. Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο μεταφορών καλό θα ήταν να ξεκινήσει μια εκστρατεία κατά της παχυσαρκίας με σλόγκαν «Αδυνατίζουμε και Χωράμε».
Ο καπιταλισμός
Ο καπιταλισμός αναγκάζει τους ανθρώπους να καταναλώνουν. Να αγοράζουν ρούχα, δώρα, σοκολατάκια του Αγίου Βαλεντίνου, να τρώνε σε εστιατόρια, να πίνουν σε μπαρ και καφέ, να πληρώνουν για την ψυχαγωγία τους κ.λπ. Για να μπορούν να τα κάνουν αυτά πρέπει να δουλέψουν. Για να δουλέψουν πρέπει να μετακινηθούν και μετά πρέπει να μετακινηθούν για να καταναλώσουν. Με λίγα λόγια ο καπιταλισμός αυξάνει τις ανάγκες μετακίνησης κι οι αυξημένες ανάγκες μετακίνησης δημιουργούν συνωστισμό στις αποβάθρες. Και εδώ, ο μοναδικός εχθρός είναι ο καπιταλισμός.
Η ανεργία
Εκτός από την εργασία και την κατανάλωση, είναι και η ανεργία (η ρίζα της οποίας πάλι στον καπιταλισμό βρίσκεται) που επιβαρύνει τις μεταφορές και άρα τις αποβάθρες του μετρό. Ένας άνεργος που ψάχνει για δουλειά μπορεί να δώσει πολλές συνεντεύξεις σε μια μέρα και για να πάει από τη μια στην άλλη θα χρησιμοποιήσει το μετρό επιβαρύνοντας τη λειτουργία του.
Η κλιματική κρίση
Η θερμοκρασία στις αποβάθρες είναι ιδιαιτέρως φιλική και σταθερή. Δεν κάνει ποτέ ζέστη και δεν κάνει ποτέ κρύο. Έτσι οι αποβάθρες γίνονται το φιλόξενο καταφύγιο το οποίο προστατεύει τους συμπολίτες που δεν μπορούν να απολαύσουν την πολυτέλεια του air condition από τις δυστοπικές αλλαγές του καιρού.
Η ποιότητα των υπηρεσιών
Είναι τέτοια η αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών των δημόσιων συγκοινωνιών που κατά χιλιάδες οι συμπολίτες αφήνουν τα ΙΧ τους για να χρησιμοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με αποτέλεσμα να μη χωράνε στις στάσεις των λεωφορείων ή στις αποβάθρες του μετρό και του ηλεκτρικού. Και μπράβο τους.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τεράστιοι όγκοι νερού από την κακοκαιρία «Byron» έσπασαν τα αναχώματα
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός από ρίψη πέτρας και μεταφέρθηκε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Πότε ξεκινά η επαναλειτουργία της βασικής γραμμής
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού το Σαββατοκύριακο
Από το μεσημέρι η στάθμη του ποταμού έχει ανέβει δύο μέτρα
Οι σταθμοί αυτοί θα κλείσουν εκ νέου στις 17:00
Γιατροί «στόχευαν» ΑΜΚΑ για εικονικές συνταγογραφήσεις
Υπερχείλισε χείμαρρος στη Φοινικούντα
Βροχοπτώσεις άνω των 40–50 mm/ώρα στην Αττική από την κακοκαιρία Byron
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σε πολλές περιοχές της χώρας
Ομάδα αγροτών προσπάθησε να περάσει τον αστυνομικό κλοιό και να κινηθεί προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Τι ζητά ο δήμαρχος από τον Νίκο Χαρδαλιά
Συνεχίζονται οι ισχυρές βροχοπτώσεις - Οδηγίες για ασφάλεια και δικαιώματα
Πού έχει αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Δεν μπορούσε να προσεγγίσει Super Puma λόγω των καιρικών συνθηκών
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.