- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πρώην υπουργός είχε στείλει βαγόνι τρένου στο χωριό του για να κάνει προεκλογικό αγώνα
«Έγιναν οι εκλογές, έχασε το ΠΑΣΟΚ, το βαγόνι έμεινε εκεί για μήνες, το έτρωγαν τα χορτάρια»
Βαγόνι τρένου για έκθεμα στην εκλογική του περιφέρεια είχε πάει πολιτευτής - Συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών αποκάλυψε το τραγελαφικό περιστατικό.
Για ένα τραγελαφικό όσο και εξοργιστικό περιστατικό, ενδεικτικό των νοοτροπιών που επικράτησαν τις τελευταίες δεκαετίες στον χώρο των μεταφορών, μίλησε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης.
Το συμβάν σημειώθηκε πριν από περίπου δύο δεκαετίες στην Πελοπόννησο, πριν από τις εκλογές του 2004, και σύμφωνα με τον κύριο Τσουρίδη, πρώην υπουργός έβαλε να μεταφέρουν βαγόνι τρένου «με τις ζελατίνες» στο χωριό του, ώστε να προωθήσει την προεκλογική του εκστρατεία.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ στο φόντο της τραγωδίας των Τεμπών, ο κ. Τσουρίδης αναφέρθηκε αρχικά στη διαδικασία εκπαίδευσης των μηχανοδηγών, λέγοντας πως «διαρκεί 16-20 μήνες, και χρειάζονται άλλα 2-3 χρόνια για να βγεις μηχανοδηγός. Είσαι αρχικά βοηθός, πηγαίνεις δίπλα σε έναν παλιό για να αποκτήσεις εμπειρία. Ο σταθμάρχης τελειώνει θεωρητική εκπαίδευση, νομίζω στους 6 μήνες και μετά τον βάζουν σε σταθμό. Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης έπρεπε να είναι σε έναν άλλο, μικρότερο σταθμό».
Στη συνέχεια, μίλησε για ένα ευτράπελο, όπως το χαρακτήρισε, που σημειώθηκε όταν ο ίδιος άνηκε στο ΠΑΣΟΚ και ήταν αποσπασμένος σε αρμόδια επιτροπή στη Βουλή των Ελλήνων, ώστε να καταδείξει την επικρατούσα νοοτροπία στις μεταφορές.
Σύμφωνα με τον κ. Τσουρίδη «υπουργός (του ΠΑΣΟΚ) έβαλε και μετέφεραν καινούργιο βαγόνι με τις... ζελατίνες στο χωριό του, για να κάνει προεκλογικό αγώνα».
«Είχαμε πάει το βαγόνι στα χωράφια με τις ζελατίνες, για να το βλέπει ο κόσμος»
Και συνέχισε: «Το 2004 παραλαμβάναμε, η επιτροπή, τα καινούργια ελβετικά βαγόνια για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας ενημερώνει πως υπουργός του ΠΑΣΟΚ είχε δώσει εντολή να πάει ένα βαγόνι στο χωριό του για να κάνει προεκλογικό αγώνα! Το πήγαν εκεί οι Ελβετοί από το εργοστάσιο πάνω σε ειδική πλατφόρμα. Στην περιοχή υπήρχε μια μικρή σιδηροδρομική γραμμή 5 χιλιομέτρων, από Αντίρριο ως Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι που δεν λειτούργησε ποτέ. Είχαμε πάει το βαγόνι εκεί, στα χωράφια, με τις ζελατίνες, για να το βλέπει ο κόσμος! Και φωνάζανε οι Ελβετοί που είδαν το βαγόνι μέσα στα χωράφια».
Όμως ο κ. Τσουρίδης δεν σταμάτησε εκεί: «Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο μηχανοδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν ένα σύστημα σαν ηλεκτρικό θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βολτ. Έτσι, στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δουν τι θα κάνουν. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο, σε ένα βενζινάδικό. Πήγαμε στον άνθρωπο που είχε το βενζινάδικο και μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μη το σπάσουν. Μία μέρα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε πως δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν. Με τα χίλια βάσανα, τελικά του το πληρώσαμε».
«Έγιναν οι εκλογές, έχασε το ΠΑΣΟΚ, το βαγόνι έμεινε εκεί για έξι μήνες, το έτρωγαν τα χορτάρια. Θέλαμε να το πάμε στην Καλαμάτα το τρένο, πλατφόρμα δεν είχαμε. Ξέρετε πόσο στοίχισε η διαδικασία για τη μεταφορά; Έξι εκατομμύρια δραχμές. Θα μπορούσαν να δώσουν αυτά τα λεφτά για να φτιάξουν την τηλεδιοίκηση», είπε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Ποιες κατηγορίες αντιμετωπίζουν
«Οι πραγματικοί ήρωες είναι τα παιδιά αυτά που μάχονται καθημερινά»
Ο 67χρονος πήγε στο νοσοκομείο για μία επέμβαση ρουτίνας και άφησε την τελευταία του πνοή στη ΜΕΘ
Η ανάρτηση του Άκη Σκέρτσου - Τα μέλη της Επιτροπής
Η ανακοίνωση των εργαζομένων
Μεγάλες είναι η καθυστερήσεις και στην Αττική οδό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.