- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Άλογο βγήκε βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Αναζητείται ο ιδιοκτήτης, μάλλον κάτοικος Δενδροποτάμου
Δεν πίστευαν στα μάτια τους περαστικοί και οδηγοί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν είδαν το πρωί ένα άλογο να… κόβει βόλτες αμέριμνο στους δρόμους.
Το συμπαθές τετράποδο εθεάθη να περιφέρεται στο Βαρδάρη, φτάνοντας έως την περιοχή των Δικαστηρίων της πόλης, όπου κάποιοι κατάφεραν να το σταματήσουν και να το δέσουν με ασφάλεια, κοντά στο πάρκινγκ του Δικαστικού Μεγάρου. Διερχόμενοι, βλέποντας το ασυνήθιστο θέαμα, κάλεσαν την Άμεση Δράση υπό τον φόβο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος.
Η Αστυνομία ξεκίνησε έρευνα για τον εντοπισμό του ιδιοκτήτη του.
Πριν από λίγη ώρα έγινε γνωστό ότι εμφανίστηκε ένας κάτοικος του Δενδροποτάμου Θεσσαλονίκης, που ισχυρίζεται ότι είναι ο ιδιοκτήτης του ζώου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο σημείο επιχειρεί ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής
Θα δοθεί στους γονείς του την Παρασκευή
Ο πατέρας των δίδυμων κοριτσιών σχολιάζει την παραίτηση Κοκοτσάκη από το κόμμα Καρυστιανού
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Τι καταγγέλλει ο ιδιοκτήτης της κατοικίας
Συγκίνηση στη δημοτική αρχή Ηρακλείου κατά την επανατοποθέτηση του μνημείου του «Αρχάγγελου της Κρήτης»
Άμεση κινητοποίηση σε έδαφος και αέρα από την Πυροσβεστική
Δύο τραυματίες, ο ένας νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση
Δυσχέρεια στην κυκλοφορία των οχημάτων
Τι αφορούν τα δύο νέα αιτήματα
Οι τρεις φάσεις του εθίμου και ο συμβολισμός
Καίει για περισσότερες από 19 ώρες - Κατέρρευσε τμήμα της οροφής
O αστυνομικός υπέστη κάταγμα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Διήμερο αστάθειας με έντονες βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.