- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Τι έδειξε το πόρισμα για την τραγωδία με το τελεφερίκ στη Λισαβόνα
Το συμπέρασμα έρευνας έναν μήνα μετά το δυστύχημα
Δυστύχημα με τελεφερίκ στη Λισαβόνα: Το πόρισμα για τα αίτια της τραγωδίας
Το τελεφερίκ που συνετρίβη στη Λισαβόνα σκοτώνοντας 16 ανθρώπους στις αρχές Σεπτεμβρίου είχε ελαττωματικό καλώδιο, αναφέρει το επίσημο πόρισμα της έρευνας για τα αίτια της τραγωδίας.
Το δυστύχημα με το τελεφερίκ στη Λισαβόνα σόκαρε την πορτογαλική πρωτεύουσα και έφερε στο φως φόβους για την ασφάλεια του δημοφιλούς, αλλά παλαιού τουριστικού αξιοθέατου. Το γραφείο διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων της Πορτογαλίας (GPIAAF) ανέφερε σε σημείωμα που δημοσιεύτηκε τρεις ημέρες μετά την τραγωδία ότι ένα καλώδιο - που συνέδεε δύο καμπίνες - αποσυνδέθηκε λίγο πριν από το περιστατικό της 3ης Σεπτεμβρίου.
Η προκαταρκτική έκθεση της GPIAAF, η οποία δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, ανέφερε ότι το καλώδιο δεν ανταποκρινόταν στα πρότυπα που έχει θέσει ο φορέας μεταφορών της πόλης, CCFL. «Το καλώδιο δεν συμμορφωνόταν με τις ισχύουσες προδιαγραφές της CCFL που θα χρησιμοποιούνταν για το τραμ Glória», ανέφερε η έκθεση 35 σελίδων.
Τα άλλα τελεφερίκ της πόλης έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας μετά το δυστύχημα και η GPIAAF δήλωσε ότι θα πρέπει να παραμείνουν καθηλωμένα μέχρι οι επιθεωρητές να επιβεβαιώσουν ότι διαθέτουν συστήματα πέδησης «ικανά να ακινητοποιήσουν τις καμπίνες σε περίπτωση κοπής καλωδίου».
16 νεκροί και 20 τραυματίες στην τραγωδία με το τελεφερίκ στη Λισαβόνα
Έντεκα από τα 16 θύματα ήταν αλλοδαποί, με τρεις Βρετανούς πολίτες, δύο Νοτιοκορεάτες, δύο Καναδούς, μία Γαλλίδα, μία Ελβετίδα, μία Αμερικανίδα και μία Ουκρανή να έχουν ταυτοποιηθεί μεταξύ των νεκρών. Από το τροχαίο τραυματίστηκαν επίσης περίπου 20 άτομα, συμπεριλαμβανομένων τριών Βρετανών.
Το Glória άνοιξε για πρώτη φορά το 1885, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα αντίβαρων για να κινεί τα δύο βαγόνια του κατά μήκος της διαδρομής μήκους 265 μέτρων (870 ποδιών) πάνω-κάτω σε έναν απότομο λόφο. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι ο οδηγός του Glória είχε ενεργοποιήσει τα φρένα του τελεφερίκ, αλλά δεν μπόρεσαν να ακινητοποιήσουν το βαγόνι χωρίς τη βοήθεια του συστήματος αντίβαρου. Όλο το περιστατικό συνέβη σε μόλις 50 δευτερόλεπτα, πρόσθεσαν.
Η τελική έκθεση, η οποία θα συνοδεύεται από συστάσεις ασφαλείας, αναμένεται εντός του επόμενου έτους, αν και μια ενδιάμεση έκθεση θα μπορούσε να ενημερώσει το κοινό για την πρόοδο της έρευνας.
Πηγή: The Guardian
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιες δυνάμεις αντιδρούν και τι φοβούνται ρυθμιστές, παραγωγοί και ανταγωνιστές
Σκληρή επίθεση κατά της ΕΕ και της μεταναστευτικής πολιτικής
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Τι αποκάλυψε ο γιος του Αλεσάντρο Κοστακούρτα
Τέθηκε υπό παρακολούθηση για μέρες, μέχρι το πανάκριβο κόσμημα να… επιστρέψει χωρίς ιατρική επέμβαση
Περιορίζονται δραστικά οι πτήσεις εξωτερικού προς το Καράκας
Συνεδριάζει σήμερα δικαστήριο του Παρισίου για την αναστολή λειτουργίας του
Η ιστορία της Emma άνοιξε συζήτηση για τις οργανωμένες κλοπές κινητών στο Λονδίνο και τον ρόλο των social media στην ταυτοποίηση δραστών
Οι ιστορικές αλήθειες και η διατήρηση ενός εθνικού μυθιστορήματος
Συναγερμός στις ιρλανδικές αρχές
Σε δύσκολη θέση ο πρωθυπουργός της χώρας
Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Χαμάς επιδίωξε να εκμεταλλευτεί το έργο των ΜΚΟ για στρατιωτικούς σκοπούς
«Πρόκειται για τεράστιο λάθος», δήλωσε ο συνιδρυτής της Microsoft
«Don't look back in anger», προέτρεψε o Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ
Kαρπός σχέσης του με τη Σβετλάνα Κριβονογκίχ, πρώην καθαρίστρια
Με αφορμή μια δήλωση του αρμόδιου υπουργού
Mεγάλη έρευνα που αφορά συνολικά 13 ονομαστά brands
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.