Κοσμος

4 ειδικοί μιλούν για το Apple Watch

Όλοι συμφωνούν πως δε θα κάνει τη διαφορά

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
76293-153726.jpg

«Μοιάζει λίγο κρύο και κατά τη γνώμη μoυ δεν έχει προσωπικότητα». Έτσι χαρακτήρισε το πολυαναμενόμενο ρολόι της Apple, ο πρόδερος της εταιρείας LVMH (Louis Vuitton), Jean-Claude Biver. Ο κύριoς Biver που έχει εργαστεί για χρόνια στον κλάδο τον ρολογιών ως στέλεχος μεγάλων εταιρειών, ισχυρίζεται ότι το νέο ρολόι της Apple δε θα δημιουργήσει μια νέα κρίση στη βιομηχανία των ελβετικών ρολογιών.

«Αν κρίνουμε από το σχεδιασμό του, δεν μπορούμε να πούμε, ότι πρόκειται για ένα ρολόι αλλά για ένα iPhone για τον καρπό», δηλώνει ο Alain Spinedi, διευθύνων σύμβουλος της «Montres Louis Erard», ενώ συμπληρώνει: «οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν με αυτό αλλά δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το ρολόι που θα φορούσαμε σε ένα πάρτι. Από την άλλη ο Nick Hayek, διευθύνων σύμβουλος της Swatch Group. «Οτιδήποτε κάνει εκατομμύρια ανθρώπους πιο πρόθυμους να βάλουν κάτι στον καρπό τους, θα ενισχύσει τις ευκαιρίες για μεγαλύτερες πωλήσεις ρολογιών.» 

«Οι άνθρωποι ψάχνουν ιδιαίτερη ποιότητα κατασκευής, όμορφο καντράν, όλα χειροποίητα, θέλουν κάτι που να είναι μοναδικό γι'αυτούς», δήλωσε ο Paul Herzog, ο οποίος διαχειρίζεται την εταιρεία Van Cleef & Arpels στη Ζυρίχη. «Το νέο εγχείρημα της Apple ως εκ τούτου δε θα φέρει μεγάλη αλλαγή στις μεγάλες ελβετικές εταιρείες, κατέληξε.»

Το ρολόι της Apple προβλέπεται ότι θα πουλήσει 30 εκατομμύρια κομμάτια κατά το πρώτο έτος της διαθεσής του και λέγεται πως η ελβετική βιομηχανία έχει να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους ανταγωνισμό από τα ιαπωνικά ρολόγια τη δεκαετία του 70.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.