- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Αυτό το αμφίδρομο που έχουν οι συνδρομητικές πλατφόρμες βοηθάει στο να διαβλέπεις τις τάσεις του κοινού. Προς τα πού πηγαίνει;
Εκτός από τα αθλητικά, που έχουν ένα συμπαγές κοινό, στα κινηματογραφικά αυτό που μας έχει κάνει εντύπωση είναι ότι ο κόσμος ναι μεν βλέπει τις τελευταίες παραγωγές (του Hollywood αλλά και ευρωπαϊκές), αλλά ακόμα λατρεύει τις παλιές κλασικές ελληνικές ταινίες, τις οποίες πιθανότατα έχει ξαναδεί. Ιδιαίτερα εμείς που έχουμε το ΟΤΕ CINEMA 3, που είναι κανάλι μόνο με ελληνικές ταινίες και δη τις κλασικές ελληνικές ταινίες, είναι πολύ ψηλά στην τηλεθέαση!
Μια που λέμε για παλιές ταινίες, τώρα που έρχονται τα Χριστούγεννα έχετε στο πρόγραμμα αυτές τις παλιές αμερικάνικες που βλέπαμε παλιά;
Επειδή βλέπουμε ότι έχει πέραση στους τηλεθεατές έχουμε εντάξει αρκετές παλιές κλασικές ταινίες, και όχι μόνο την περίοδο των Χριστουγέννων. Ειδικά όμως για αυτή την περίοδο έχουμε και εορταστικό πρόγραμμα, πολύ ιδιαίτερο. Για την Παραμονή, μια συναυλία με τον Michael Bublé που θα τραγουδήσει χριστουγεννιάτικα. Την Πρωτοχρονιά έχουμε μια πάρα πολύ ωραία παράσταση του Peter Pan που θα παίξει στο NBC στην Αμερική και θα την έχουμε σε αποκλειστικότητα.
Δικές σας παραγωγές θα κάνετε;
Προς το παρόν κάνουμε συμπαραγωγές. Κάναμε μαζί με τον Alpha το «Διά ταύτα» του Λάκη Λαζόπουλου. Συζητάμε για 2-3 project, αλλά δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα. Αυξάνονται επίσης οι συμπαραγωγές σε ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους. Και σε ντοκιμαντέρ. Πρόσφατα συμμετείχαμε στο «Μια οικογενειακή υπόθεση» για την οικογένεια Ξυλούρη και μια ελληνοφινλανδική παραγωγή, την «Περιπέτεια στο Αιγαίο», γυρισμένη στην Κω.
Υπάρχει κάποια χώρα που παρουσιάζει τελευταία άνοδο στις παραγωγές;
Ας πούμε, εδώ ζήσαμε το φαινόμενο της Τουρκίας... Η Τουρκία σιγά-σιγά κλείνει τον κύκλο της. Από την Ευρώπη, αυτή τη στιγμή, η Σκανδιναβία βρίσκεται σε άνθιση. Το μειονέκτημα είναι η γλώσσα τους. Επίσης, η Μεγάλη Βρετανία. Δεν είναι μόνο το «Downton Abbey», γενικότερα οι παραγωγές τους αρχίζουν και ανταγωνίζονται τα studio της Αμερικής. Και στη Λατινική Αμερική υπάρχει άνθιση και στην Άπω Ανατολή, αλλά δεν ταιριάζουν με τις δικές μας προτιμήσεις στην Ελλάδα. Τελείως διαφορετική κουλτούρα.
Πόσο συχνά ανανεώνετε το πρόγραμμα;
Συνέχεια. Στα αθλητικά, για παράδειγμα, πρόσφατα αποκτήσαμε τα δικαιώματα για το Champions League και το Europa League για την περίοδο 2015-2018. Στα κινηματογραφικά κάνουμε συνέχεια νέες συμφωνίες με studio, πρόσφατα κλείσαμε το MGM για τα επόμενα 3 χρόνια… Τα δικαιώματα λήγουν και ανανεώνεται συνέχεια το πρόγραμμα. Το 2015 θα εμπλουτίσουμε τα ΟΤΕ Cinema κανάλια με αρκετές νέες σειρές. Συνεχίζουμε και προσθέτουμε νέα κανάλια. Κοιτάξτε, έχουμε πάνω από 2.000 ταινίες το χρόνο. Πάνω από 500 πρεμιέρες το χρόνο. 50 αγώνες την εβδομάδα. 100 τηλεοπτικές σειρές. Δεν έχει σταματημό.
Κάτι άλλο που μπορεί να γίνει στον τομέα της διαδραστικότητας στο άμεσο μέλλον;
Υπάρχει μια τάση προς την εξατομίκευση της θέασης. Φεύγεις από το να παρακολουθείς απλώς ένα κανάλι και πηγαίνεις στο on demand. Κι εμείς το παρακολουθούμε και θα το υποστηρίξουμε. Σύντομα θα βγάλουμε και μια υπηρεσία που θα δίνει τη δυνατότητα «on the go», όπου κάποιος θα βλέπει και μέσω υπολογιστή και κινητών συσκευών. Οπότε, σαν συνδρομητής του ΟΤΕ TV, δεν θα βλέπεις μόνο στην τηλεόρασή σου, αλλά και από ένα tablet και από το κινητό. Το περιεχόμενο θα σε ακολουθεί.
Υπάρχουν κάποιες «κόκκινες γραμμές» στα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται τα παιδικά προγράμματα;
Αυτή τη στιγμή έχουμε 5 παιδικά κανάλια. Έχουμε και τα 3 Disney κανάλια που υπάρχουν στην παγκόσμια αγορά. Αυτά καλύπτουν από προσχολική ηλικία μέχρι την εφηβεία και έχουν αυστηρότατες προδιαγραφές. Δεν έχουν βία και διαθέτουν ό,τι συνεπάγεται το brand Disney. Έχουμε και το Nickelodeon, που στοχεύει στη σχολική ηλικία. Κι έχουμε και το Baby TV για προσχολική ηλικία.
Πώς εξηγείτε ότι η βάση των συνδρομητών αυξάνεται, ειδικά την περίοδο της κρίσης;
Αναμφίβολα, επειδή η υπηρεσία μας είναι τόσο πλούσια και τόσο προσιτή. Αλλά και λόγω της οικονομικής κρίσης, η ελληνική οικογένεια έχει στραφεί περισσότερο στην οικιακή ψυχαγωγία. Το υπόλοιπο περιεχόμενο, ειδικά στην ελεύθερη τηλεόραση, δυστυχώς έχει πέσει σε ποιότητα, οπότε σιγά-σιγά η κουλτούρα του Έλληνα συνδρομητή αλλάζει.
Ένα άλλο κομμάτι είναι οι σειρές. Έχει αναπτυχθεί μια παγκόσμια τάση με τις σειρές. Είναι το νέο σινεμά, κατά κάποιο τρόπο. Αυτό όμως έφερε και τον «εκδημοκρατισμό» της πρόσβασης, δηλαδή το downloading. Εσείς που «ποντάρετε» στις σειρές, πώς ανταγωνίζεστε το internet;
Εμείς έχουμε πάνω από 100 τηλεοπτικές σειρές το χρόνο και δίνουμε τη δυνατότητα να δει κάποιος σειρές που πιθανόν να μην ήξερε. Είναι τόσο πλούσιο το περιεχόμενο, που κάποιος κάνοντας downloading δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.
Πάντως, το κύριο πλεονέκτημα του internet είναι η ταχύτητα. Όταν βγαίνει ένα καινούργιο επεισόδιο έξω π.χ. κάποιος μπορεί να το κατεβάσει μετά από λίγα λεπτά.
Η ποιότητα με την οποία μεταδίδουμε εμείς και σε εικόνα και σε ήχο είναι κορυφαία. Και στο βαθμό του εφικτού, μεταδίδουμε τα επεισόδια με ελάχιστη διαφορά από τη μετάδοσή τους στο εξωτερικό. Αλλά αν κάποιος τα θέλει όλα «εδώ και τώρα» δεν μπορείς να τον ανταγωνιστείς. Πάντως το παράνομο downloading είναι ένα πρόβλημα που ειδικά στην Ελλάδα δεν έχει αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά.
Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν δύο παίκτες...
Υπάρχουν πάνω από δύο παίκτες. Υπάρχουν και άλλες εταιρείες, οι οποίες κυρίως δραστηριοποιούνται στο «On Demand». Υπάρχει και η Hellas On Line, υπάρχει και η Cyta που έχει συνδρομητική τηλεόραση. Δεν είναι μόνο η NOVA ο ανταγωνιστής. Το δικό μας πλεονέκτημα είναι ότι έχουμε τα περισσότερα θεματικά κανάλια στην ελληνική αγορά, έχουμε πολλά σε High Definition χωρίς επιπλέον χρέωση, που είναι πολύ σημαντικό. Έχουμε, για παράδειγμα, 10 κανάλια ντοκιμαντέρ. Τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον, 8 εκ. των οποίων σε HD. Χωρίς επιπλέον χρέωση για αυτή την παροχή.
Τα προγράμματα των συνδρομητικών καναλιών, πέρα από τα αθλητικά, έχουν αποκλειστικότητες;
Στο κινηματογραφικό κομμάτι, ναι. Στα υπόλοιπα κανάλια δεν υπάρχει πια αποκλειστικότητα. Ο ανταγωνισμός έχει επικεντρωθεί στο αθλητικό και στο κινηματογραφικό κομμάτι.
Κλασική ερώτηση marketing: Αν ήταν άνθρωπος ο ΟΤΕ TV, τι θα ήταν;
Ένας σύγχρονος άνθρωπος, μέσα στα πράγματα, που του αρέσει να διασκεδάζει και να δημιουργεί. Γύρω στα 35, με οικογένεια.
Στη δική σας τηλεόραση τι έχετε στο 1;
Στη δική μου τηλεόραση πρώτο είναι το ΟΤΕ Cinema 1HD. Όχι μόνο λόγω της δουλειάς.