Βιβλιο

Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια…

Η ιστορία της διαφήμισης για τα προϊόντα καπνού και αλκοόλ

344759-716390.jpg
Μαρία Τσοσκούνογλου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thumbnail_tob81.jpg

Η ιστορία των διαφημίσεων προϊόντων καπνού και αλκοόλ περιγράφεται διεξοδικά στο βιβλίο "20th Century Alcohol & Tobacco Ads" του Jim Heinmann που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Taschen και αναδεικνύει την προσπάθεια της διαφημιστικής βιομηχανίας εδώ και 100 χρόνια να προσελκύσει νέους πελάτες τσιγάρων και ποτών.

all_american_ads_alc_tobacco_ju_int_3d_49389_1801171025_id_1171249.png

Η επιλογή των διαφημίσεων που έκαναν την εμφάνισή τους στον Τύπο και τον κινηματογράφο από τις αρχές του 20ου αιώνα μέχρι σήμερα αποκαλύπτει επίσης τον υψηλό βαθμό προσαρμοστικότητας και ευελιξίας που επέδειξαν όλα αυτά τα χρόνια οι εταιρείες καπνού και αλκοόλ καθώς άλλαζαν και τροποποιούσαν τη στρατηγική τους ανάλογα με την εποχή ώστε να προσεγγίζουν όλο και περισσότερους καταναλωτές και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους.

tob7.jpg
Η εταιρεία Lucky Strike χρησιμοποιούσε συχνά διασημότητες στις διαφημίσεις της και υποστήριζε ότι τα τσιγάρα της δεν ερεθίζουν τον λαιμό όπως των άλλων καπνοβιομηχανιών, 1935


tob1.jpg
Η εταιρεία Murad με το γνωστό "Τούρκικο Τσιγάρο", 1919


tob_3.jpg
Διαφήμιση κρασιών από την Carta Blanca, 1934


tob2.jpg
1950, Τσιγάρα Old Gold


tob4.jpg
1951. Διαφήμιση της μπύρας Schlitz στο περιοδικό LIfe. Η καμπάνια της εταιρείας είχε επίκεντρο τις απλές χαρές της ζωής.


tob6.jpg
Το 1970 τα τσιγάρα Kent σε μια διαφήμιση που απευθύνεται σε μαύρους καταναλωτές


tob5.jpg


tob8.jpg
1973. Από τις πιο γνωστές διαφημίσεις τσιγάρων Marlboro

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φραντσέσκα Ντιοταλέβι
Φραντσέσκα Ντιοταλέβι: Το να γράψω για τη Βίβιαν Μάιερ υπήρξε άσκηση λεπτότητας, σεβασμού και θάρρους

Με αφορμή το βιβλίο «Με τη δική σου ματιά μονάχα», η συγγραφέας μιλά αποκλειστικά στην Athens Voice για την πρόκληση να μετατρέψει την κρυφή ζωή της Μάιερ σε μια δυνατή μυθοπλαστική αφήγηση

Σμαρώ Τζενανίδου,  «Η Βενετία αλλιώς»
15 συγγραφείς συνομιλούν με τον αγαπημένο τους πίνακα στο Ίδρυμα Κακογιάννης

Η συλλογή διηγημάτων «Οι Αόρατοι της Γης» είναι το αποτέλεσμα του δημιουργικού διαλόγου των συγγραφέων με ένα έργο της ομότιτλης έκθεσης της Σμαρώς Τζενανίδου

Δημήτρης Τσεκούρας: Είναι αδιανόητο να μην νικάει το καλό
Δημήτρης Τσεκούρας: Είναι αδιανόητο να μη νικάει το καλό

Ο συγγραφέας και μεταφραστής μιλά για το νέο του μεταφραστικό έργο, τη συλλογή του Γεωργιανού συγγραφέα Έρλομ Αχβλεντιάνι «Ο άντρας που έχασε τα λογικά του», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Βακχικόν.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY