- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Τα ειδικά μέτρα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου για την προστασία από την πανδημία του κορωνοϊού.
Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό την 1η Ιουνίου. Η Πειραιώς 260 είναι αυτή που θα εγκαινιάσει τον κύκλο των παραστάσεων, ενώ στις 14 Ιουνίου ακολουθεί το Ωδείο Ηρώδου Αττικού και στις 25 Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι παραστάσεις σε Μικρή και Μεγάλη Επίδαυρο. Αυτή θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το Φεστιβάλ θα λειτουργήσει σε συνθήκες πανδημίας και αξιοποιώντας την εμπειρία του προηγούμενου καλοκαιριού, είναι έτοιμο να εγγυηθεί την ασφάλεια των θεατών και όλων των συμμετεχόντων.
Το 2020 η αυστηρή τήρηση των κανονισμών και οι αναγκαίες προσαρμογές στους χώρους ήταν προτεραιότητα, ώστε το Φεστιβάλ να υποδεχθεί τους θεατές τους, που ξεπέρασαν τους 50.000. Το Φεστιβάλ αποτέλεσε υπόδειγμα διοργάνωσης, δίνοντας το στίγμα και δημιουργώντας καλές πρακτικές που ακολουθήθηκαν για όλη την καλοκαιρινή σεζόν. Κοινό και ειδικοί αναγνώρισαν ομόφωνα την άψογη προετοιμασία, ενώ και το κοινό συμπεριφέρθηκε υποδειγματικά τηρώντας τις αποστάσεις και φορώντας τις μάσκες όπου προβλεπόταν.
50% Πληρότητα και αριθμημένες θέσεις
Φέτος, η πληρότητα των χώρων έχει οριστεί στο 50% και καθώς η προπώληση των εισιτηρίων έχει ήδη αρχίσει, το Φεστιβάλ διαβεβαιώνει το κοινό ότι η διεξαγωγή των εκδηλώσεων θα γίνει με πολύ αυστηρές προδιαγραφές, ώστε να διασφαλιστεί η υγεία όλων όσοι θα παρευρεθούν σε αυτές (θεατών, καλλιτεχνών, εργαζομένων). Στους κανονισμούς λειτουργίας της φετινής διοργάνωσης έχουν ενσωματωθεί όλα τα υγειονομικά μέτρα που θέσπισε η Ελληνική Κυβέρνηση για την πραγματοποίηση ζωντανών θεαμάτων σε ανοιχτά θέατρα. Τα ειδικά μέτρα που λαμβάνονται στοχεύουν στην προστασία των θεατών κατά την είσοδο και την έξοδό τους, καθώς και κατά την παραμονή τους στους χώρους των εκδηλώσεων.
Η Πειραιώς 260 ανοίγει φέτος για το κοινό, μετά από έναν χρόνο απουσίας, έχοντας προχωρήσει σε μία απαραίτητη αλλαγή στους δύο χώρους όπου θα πραγματοποιηθούν οι παραστάσεις: ο Χώρος Δ και ο Χώρος Ε ανοίγουν τις οροφές τους και μετατρέπονται σε θερινά θέατρα με φυσικό εξαερισμό. Οι χώροι θα απολυμαίνονται σύμφωνα με τις οδηγίες.
Στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου και το Μικρό Θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου, όπως και πέρσι οι θέσεις θα είναι αριθμημένες τόσο στο Κάτω Διάζωμα όσο και στο Άνω Διάζωμα. Θα διατίθενται εισιτήρια αποκλειστικά σε δυάδες και μονάδες, ενώ ο μέγιστος αριθμός εισιτηρίων ανά αγορά δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τέσσερα. Όλα τα εισιτήρια θα είναι προσωπικά και μη μεταβιβάσιμα και ο έλεγχος τους κατά την είσοδο θα είναι ανέπαφος (με χρήση scanner).
Οι διαδρομές και οι πύλες εισόδου και εξόδου των θεατών έχουν διαφοροποιηθεί, όπου είναι εφικτό, έτσι ώστε να μην σημειώνεται μεγάλη συγκέντρωση κοινού έξω από τα θέατρα, ενώ έχει προβλεφθεί περισχοίνιση για την τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ των θεατών κατά την προσέλευση και την αποχώρησή τους από τους χώρους.
Άφιξη από 60 έως και 90 λεπτά νωρίτερα
Προς αποφυγή του συνωστισμού, προτείνεται οι θεατές να προσέρχονται στους χώρους 60’ πριν την έναρξη των παραστάσεων στην Πειραιώς 260, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Στέκι του Ηλία και τη Μικρή Επίδαυρο και 90’ πριν την έναρξη των παραστάσεων στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού και το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.
Χωρίς διαλείμματα - Επιπλέον προσωπικό
Όπως και πέρσι, δεν θα υπάρχουν διαλείμματα στις παραστάσεις και θα γίνεται σταδιακή αποχώρηση των θεατών από τους χώρους υπό τις οδηγίες της ταξιθεσίας.Οι θεατές θα πρέπει να φορούν μάσκα καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής τους στον χώρο της παράστασης, από την είσοδο μέχρι και την έξοδό τους. Αξίζει να αναφέρουμε πως και φέτος το Φεστιβάλ έχει προχωρήσει στην πρόσληψη επιπλέον προσωπικού ταξιθεσίας και φύλαξης, για την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων και κανόνων, και για τη διευκόλυνση του κοινού και των καλλιτεχνών.
Για την αποφυγή συνωστισμού στους χώρους υγιεινής, έχουν τοποθετηθεί επιπλέον τουαλέτες σε ειδικές θέσεις εκτός των θεάτρων. Το φετινό καλοκαίρι τα κυλικεία στους χώρους θα λειτουργήσουν κανονικά (από τις 15 Ιουνίου), εφαρμόζοντας όλες τις απαραίτητες οδηγίες απολύμανσης, περισχοίνισης και αποστάσεων μεταξύ του κοινού.
Ειδικά μέτρα διαμόρφωσης έχουν εφαρμοστεί και στα καμαρίνια και τους περιβάλλοντες χώρους τους, ώστε να εξασφαλίζουν τις απαραίτητες συνθήκες ασφάλειας και υγιεινής για τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στις εκδηλώσεις.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.