- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Μένουμε σπίτι και βλέπουμε τη «Λούλου» στο Μέγαρο Μουσικής
Μία από τις πιο πετυχημένες παραγωγές του Μεγάρου
Η όπερα «Λούλου» του Άλμπαν Μπεργκ, σε σκηνοθεσία Άικε Γκραμς, στο site του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για τον κύκλο «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο»
Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών έχει φιλοξενήσει ανά τα χρόνια παραστάσεις που κατάφεραν να γράψουν ιστορία στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή. Με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, που μάς έκανε όλους να μείνουμε σπίτι, ο φορέας ξεκινάει τον κύκλο διαδικτυακών αναμεταδόσεων «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο», ώστε να μάς δώσει την ευκαιρία να απολαύσουμε από τον καναπέ μας κάποια από τα εμβληματικότερα έργα του αρχείου του.
Οι προβολές θα πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα του Μεγάρου κάθε Τετάρτη και Σάββατο στις 21:30. Η αρχή θα γίνει αύριο, Σάββατο 4 Απριλίου, με τη «Λούλου», την όπερα που ανέβηκε στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου τον Οκτώβριο του 2005 και αναδείχτηκε σε μία από τις πιο πετυχημένες παραγωγές του. Επρόκειτο για την πρώτη πανελλήνια παρουσίαση του έργου, που ο Άλμπαν Μπεργκ συνέθεσε τον 20ο αιώνα, την οποία υπέγραψε σκηνοθετικά ο Άικε Γκραμς.
Ο Μπεργκ βάσισε το λιμπρέτο του στα δράματα του Φρανκ Βέντεκιντ, «Το Πνεύμα της Γης» και «Το Κουτί της Πανδώρας». Στο ελληνικό κοινό η τραγική περσόνα της Λούλου συστήθηκε μέσα από την ερμηνεία της σοπράνο Μάρλις Πέτερσεν, δίπλα στην οποία στάθηκαν μεταξύ άλλων η Δάφνη Γκραμς στον ρόλο της Κόμισσας Γκέσβιτς, που ήταν ερωτευμένη με τη Λούλου, ο Φαμπρίς Νταλίς στον ρόλο του Άλβα, με τον οποίο το έσκασε, και ο Βόλφγκανγκ Σαίνε, σε δύο ρόλους, αυτόν του Δρ. Σαιν και αυτόν του Τζακ του Αντεροβγάλτη. Αυτούς θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε, μέσα από τη μαγνητοσκόπηση της 19ης Οκτωβρίου του 2005, συνδυαστικά με την Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Πράγας, υπό τη διεύθυνση του Νίκου Τσούχλου, η οποία πλαισίωσε τους σολίστ.
Το Μέγαρο στο σπίτι, βέβαια, δεν σταματάει στη «Λούλου». Την Τετάρτη 8 Απριλίου, μέσα πάλι από το «Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο», θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε το προκλασικό έργο του Κλαούντιο Μοντεβέρντι, «Η στέψη της Ποππαίας». Παράλληλα, ο ιστότοπος του Ιδρύματος Μποδοσάκη έχει βιντεοσκοπήσει εκδηλώσεις του Megaron Plus, τις οποίες έχουμε τώρα τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε, όποτε εμείς θέλουμε on demand, μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Μένουμε σπίτι - Βλέπουμε Μέγαρο
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.