- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Όταν πεθάνω θάψτε με στο facebook
Μιλήσαμε με την Μαρίνα Γεωργοπούλου που πρωταγωνιστεί στην παράσταση
Ο Εστραγκόν και η Οφηλία, δύο ιδιαίτεροι άνθρωποι της καθημερινότητας, με ευαισθησίες συναντιούνται στη θεραπευτική κοινότητα του facebook και υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου της κοινότητας προσπαθούν να δώσουν νόημα και περιεχόμενο στην προσωπική τους ζωή. Μιλήσαμε με την Μαρίνα Γεωργοπούλου που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Όταν πεθάνω θάψτε με στο facebook»...
Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το θέατρο;
Από μικρή έλεγα ότι θα γίνω ηθοποιός. Μου άρεσε να μεταμφιέζομαι, να φοράω διάφορα κουστούμια και να βάφομαι αναλόγως, να τραγουδάω, να χορεύω και να παίζω κάθε φορά στις σχολικές γιορτές. Διάβαζα πολλά παραμύθια και παιδικά βιβλία και άλλαζα τη φωνή μου. Καθόμουν και τα σκηνοθετούσα κάθε φορά, κάνοντας όλους τους ρόλους. Έγραφα κειμενάκια και μικρές ιστορίες, παρακολουθούσα παραστάσεις που με πήγαιναν οι γονείς μου. Διάβαζα ό, τι γύρω από το θέατρο μου κινούσε το ενδιαφέρον, πήγαινα σε Ωδείο Μουσικής, μπαλέτο, έβλεπα κλασικές ταινίες εποχής. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές γνώριζαν την κλίση μου και με επιβράβευαν, όχι μόνο ως καλή μαθήτρια με άριστη συμπεριφορά (γέλια) αλλά και ως προς την απόδοση μου στα θεατρικά δρώμενα. Στους Πανελλήνιους Μαθητικούς Αγώνες Δράματος κέρδισα βραβεία και έφτασα 16 χρονών στη σκηνή του Τζένη Καρέζη ως Ηλέκτρα του Σοφοκλή, του Μπρόντγουαιη και του Ήβη με κριτικές επιτροπές, από τις οποίες κάποια από τα μέλη τους συνάντησα ως καθηγητές μου στο Πανεπιστήμιο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών και στη Δραματική Σχολή Ιάκωβου Καμπανέλλη. Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα.
Πώς νιώθεις όταν βρίσκεσαι στη σκηνή;
Ευτυχισμένη, αν και πάντα αγχωμένη, αυτό το τρακ της πρώτης φοράς που δεν φεύγει. Παίρνω οξυγόνο ζωής και αναπνέω εκεί. Το ζω απόλυτα. Είναι μια σχέση έρωτα. Φροντίζω με στοργή το ρόλο μου, τον περιποιούμαι. Έχω έναν ενθουσιασμό και μια χαρά που ξεχειλίζει. Χτυπάει δυνατά η καρδιά μου και οι θησαυροί που μου χαρίζονται εκείνη τη στιγμή είναι ζωτικής σημασίας. Ένας πόθος συνεχούς ανακάλυψης με πάθος που ολοένα απλώνεται. Αποκομίζω κάθε φορά και κάτι άλλο, συναισθηματικής φύσεως.
«Όταν πεθάνω, θάψτε με στο facebook!» είναι ο τίτλος της παράστασης στην οποία παίζεις αυτή την περίοδο. Μίλησέ μας για αυτήν.
Είναι μια παράσταση που αφορά την εποχή μας. Ένας άντρας o Εστραγκόν (Γιώργης Κοντοπόδης) και μια γυναίκα η Οφηλία (εγώ) αναζητούν τον Έρωτα και υπό την καθοδήγηση του Υπεύθυνου της κοινότητας (Δημήτρης Γιώτης) προσπαθούν να δώσουν νόημα στην προσωπική τους ζωή. Στην κοινωνική μοναξιά της εποχής μας, οι σχέσεις που γεννιούνται στο διαδίκτυο μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά. Σε σημεία της παράστασης μάλιστα, κάποιοι εκ των θεατών μπορούν να συμμετάσχουν στο έργο, υποδυόμενοι διάφορους χρήστες- φίλους του facebook. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σκηνοθέτης, Αλέξανδρος Λιακόπουλος, δεν έχει προφίλ στο facebook και αρνείται επίμονα να δημιουργήσει, καθώς δεν χρησιμοποιεί τα social media. Είναι μια κωμωδία με κοινωνικές προεκτάσεις, την οποία μεταξύ μας αποκαλούμε μπλε κωμωδία. Έχουμε προσδώσει ένα δικό μας όρο λόγω του χρώματος του facebook.
Εσύ τι σχέση έχεις με το facebook;
Την σχέση που επιτρέπω και λόγω δουλειάς. Κάθε φορά έρχομαι σε επαφή με αγαπημένα πρόσωπα που δεν είναι πάντα εφικτό να έρθω δια ζώσης. Μιλάω, επικοινωνώ, μοιράζομαι με τους διαδικτυακούς μου φίλους, είναι άνθρωποι της ζωής μου, άλλοι που γνώρισα και συνεργάστηκα μέσα από το facebook, άλλοι που έχουμε συναντηθεί και τους γνωρίζω, συγγενείς, φίλοι, συνεργάτες, γνωστοί και άλλοι διαδικτυακοί συμπορευτές. Στο χώρο του θεάτρου, της τηλεόρασης και της εφημερίδας που εργάζομαι παράλληλα σήμερα, τα social media είναι εκ των πραγμάτων απαραίτητα για προβολή και ενημέρωση.
Ταυτότητα Παράστασης
Συγγραφέας: Αντώνης Τσιπιανίτης
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Σκηνικά / Κοστούμια: Κατερίνα Κοντού
Μουσική Επένδυση: Γιώργης Κοντοπόδης
Φωτογραφίες: Γιάννης Παυλίδης
Πρωταγωνιστούν (με σειρά εμφάνισης): Δημήτρης Γιώτης, Μαρίνα Γεωργοπούλου, Γιώργης Κοντοπόδης
Διάρκεια παράστασης: 105 λεπτά με διάλειμμα
Info: Κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Κυριακή στις 21:15 (μέχρι Κυριακή των Βαΐων 21/04), Θέατρο ΜΠΕΛΛΟΣ - Κέκροπος 1, Πλάκα, 2103229889
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.