- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Γράφει ο Γιώργος Παπαγεωργίου, Ηθοποιός
Το τέλος είναι εδώ. Εδώ όμως δεν ήταν πάντα; Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το «I Will Survive» δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου την εξής εικόνα: έναν άνθρωπο που όταν εξαιτίας μιας φυσικής καταστροφής χάνει το έδαφος σταδιακά κάτω από τα πόδια του, για να σωθεί πιάνεται από μια ντισκομπάλα που κρέμεται από το ταβάνι. Γιατί, αν το καλοσκεφτείς, όταν όλα γύρω σου καταστρέφονται έχεις ανάγκη να «πιαστείς» από τα πράγματα που αγάπησες. Αυτή η παιγνιώδης επιστροφή στο παρελθόν δεν είναι οπισθοδρόμηση με τη μορφή της μη προοδευτικότητας, αλλά ουσιαστικά η ανάγκη του ανθρώπου να έρθει σε επαφή με την έννοια του οικείου, όταν όλα γύρω του είναι πλέον ανοίκεια.
Ζούμε μια καταστροφική, αλλά ταυτόχρονα συναρπαστική εποχή. Γιατί μέσα από τις βαριές και σκληρές αλλαγές που έφερε αυτή, ξεμύτισε η αλήθεια. Η κρίση λειτούργησε σαν ένας καθρέφτης απέναντι στο νεοέλληνα. Όχι παραμορφωτικός, αλλά κανονικός. Ο καθένας λίγο πολύ είδε τα ελαττώματα και τις ατέλειές του και τα γκρέμλιν της περασμένης δεκαετίας αποκαλύφθηκαν πανηγυρικά. Γιατί λοιπόν σε μια εποχή που όλα καταρρέουν και η κατάθλιψη έγινε η «εθνική μας πάθηση», εμφανίζονται γύρω μας αμετανόητα αισιόδοξοι τυπίσκοι; Γιατί σύμφωνα με τον Όσκαρ Ουάιλντ, η βάση της αισιοδοξίας είναι αγνός τρόμος. Όταν σκέφτομαι, λοιπόν, ότι η γενιά μου πρόκειται να περάσει την επόμενη δεκαετία μέσα στα σκατά, έχω τρεις επιλογές. Α) Να καταστραφώ και εγώ Β) Να την κοπανήσω από τη χώρα Γ) Να επιβιώσω. Θα πάρω το Γ. Έναν αναπνευστήρα, παρακαλώ.
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου έγραψε με τον Αντίνοο Αλμπάνη & τον Γιάννη Σαρακατσάνη το έργο «I will survive», στο οποίο και πρωταγωνιστεί. Η παράσταση ανέβηκε στο Θησείο - Ένα θέατρο για τις Τέχνες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.