Όπως αναφέρει η επιμελήτρια της έκθεσης και ιστορικός τέχνης «Η δουλειά της Μαρίνας Βερνίκου με τίτλο “Sea Through ΙΙ” αποτελείται από μία σειρά φωτογραφιών θαλασσινών τοπίων. Συγκεκριμένα, αποτυπώνει θαλασσινά τοπία ανά τον κόσμο χρησιμοποιώντας ποικίλους χρόνους έκθεσης και βαθμούς εστίασης του φωτογραφικού διαφράγματος.

Οι εικόνες, πέραν των προσδιοριστικών τίτλων τους (Polyaigos, Sifnos, Mykonos – Greece), είναι αταύτιστες. Οι εξπρεσιονιστικές φωτογραφίες της δηλαδή δεν αφήνουν τον θεατή να μαντέψει τον τόπο, όπου η φωτογράφος έκανε τις λήψεις, ούτε το σημείο πάνω στο οποίο έχει στηρίξει την φωτογραφική της μηχανή για να επιλέξει ή να αποκλείσει μια συγκεκριμένη γωνία θέασης. Αποτυπώνει τις διακυμάνσεις των ατμοσφαιρικών συνθηκών – ώρα της ημέρας, κατάσταση του καιρού – προβάλλοντάς τις ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση.
Η καλλιτέχνης αντλεί το υλικό της από την ίδια τη φύση: από τα χρώματα, τις διακυμάνσεις του υγρού στοιχείου, μέσα από γραμμές ευθείες και ακανόνιστες. Όλα τα παραπάνω βοηθούν τα έργα, ώστε να μην παρουσιάζονται ως απεικόνιση της πραγματικότητας, αλλά ως εικόνες, που δημιουργήθηκαν για να φέρουν στην επιφάνεια όσα αισθανόμαστε και όχι απαραίτητα όσα βλέπουμε».
Διάρκεια έκθεσης: 25/07- 6/08, Γκαλερί Σκουφά - Μύκονος, Δήλου 12, 84 600, Χώρα Μυκόνου, 22890 28560, 694 4687296, mykonos@skoufagallery.gr
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι είδαμε στη μεγάλη αναδρομική έκθεση του σπουδαίου καλλιτέχνη στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Ένα σπίτι του αθηναϊκού Μεσοπολέμου μετατρέπεται σε εφαλτήριο πολιτισμού
Πρόσωπα, σώματα και μορφές, συνθέσεις και γεωμετρικές φόρμες, φυτά και ζώα γίνονται εφαλτήρια της αιώνιας αναζήτησης του ανθρώπινου ψυχισμού
Από το μεγάλο πρότζεκτ στο Γουλανδρή μέχρι την αναδρομική του Σπύρου Πώρου
Μιλήσαμε με την εικαστικό για την έκθεσή της «Error 404: Reality Not Found» και την απόσταση ανάμεσα στην παιδική αθωότητα και την ενήλικη ματαιοδοξία
9 καλλιτέχνες συνομιλούν μέσω της ζωγραφικής και της γλυπτικής
Τα πιο χαρακτηριστικά έργα από τις δύο πιο πρόσφατες εκθέσεις του στη χώρα μας, όπου εντοπίσαμε στοιχεία «ελληνικότητας».
Ο διάσημος Ελληνο-αμερικανός καλλιτέχνης μιλά για τη σειρά «Portraits», την τεχνική superdots, αλλά και την ιδιαίτερη σχέση του με τη μαγειρική
Προσεγγίζοντας την «κοσμογονία» όχι μόνο ως μυθολογική αρχή, αλλά ως σύγχρονη εμπειρία
Το νέο πρότζεκτ καλύπτει τουλάχιστον 15 διαφορετικά κινήματα της ιστορίας της τέχνης
Στη δημοπρασία που οργάνωσε ο Τζον Όλιβερ για την ενίσχυση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης
Έργα του βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα σημεία της Ελλάδας
Το φετινό Φεστιβάλ Φωτιστικών Εγκαταστάσεων έχει τίτλο Βιο-Φωταύγεια (Bio-Lumina)
Μιλήσαμε με τον καλλιτέχνη για τη νέα έκθεσή του στην Ελλάδα, με τίτλο «The Athens algorithm»
Από την αναδρομική του Κυριάκου Μορταράκου και τη μεγάλη έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες του Κώστα Λάκη και τους καλλιτεχνικούς αλγόριθμους του Τσαρλς Σάντισον
Ο πολιτισμός ως βιώσιμη αξία για την πόλη και τα κτίριά της
Η ταυτοποίηση τέτοιων έργων είναι δύσκολη
Την έκθεση επιμελείται η Κατερίνα Κοσκινά
Μιλήσαμε με τον εικαστικό με αφορμή την έκθεσή του «ΣημeioN 37º/ 23º» στο Sympan στον Πειραιά
Μιλήσαμε με τον ζωγράφο και καθηγητή με αφορμή την έκθεσή του «Ο λόγος και ο τόπος» στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.