Πολιτικη & Οικονομια

Κράτος Δικαίου, «Αριστερά», Βία, Κότες

 Χαλάει ο κόζμος, λέμε…

27011-59252.JPG
Σακελλάρης Σκουμπουρδής
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
135085-308388.jpg

image

Κάποιοι θεωρούν υπερβολικό, που συχνά επανερχόμαστε στην διεθνή/εθνική έξαρση της βίας: πλέον ουδεμία ανάλυση ευσταθεί αγνοώντας τέτοια φαινόμενα. Τώρα, πρωτοφανώς, αναγκαστικά θα οπλοφορούν και οι Βρετανοί αστυφύλακες (bobbies). Χαλάει ο κόζμος, λέμε…

Βίντεο του ΙΣΙΣ λένε: «Σπάστε το σταυρό. Κάψτε τους Γάλλους». Οι δικοί μας μηδενιστές/τζιχαντιστές λένε: «Σπάστε τη δημοκρατία, κάψτε τον βιομηχανικό πολιτισμό». Όλοι λένε: «Σας μισούμε, γιατί είστε άπιστοι»! Γενικεύεται, η απόλυτη γουρουνιά του αντιδυτικού/σκοταδιστικού Θρησκεύματος «Εχθρός-Μίσος-Βία».

Η Βία είναι πλέον για τις κότες

Οπότε, αναγκαστικά σκαλίζουμε και το περί Βίας αδύναμο θεωρητικό πλαίσιο, παραδεχόμενοι ότι η Βία ουδέποτε «καταργείται» (όπως και η εν-ευρεία-εννοία-πάλη-των-τάξεων, άλλωστε). Όμως, όπως επιβεβαίωσε η μεταπολεμική εμπειρία του Ανθρώπινου Πολιτισμού, τα πρωτοφανή αποτελέσματα που απέφερε η έλλογη/δημοκρατική διαχείριση της βίας, έδειξαν το δρόμο. Όσα αποκτώνται χωρίς Βία είναι ισχυρότερα, βαθύτερα, ευσταθέστερα. Αντίθετα, όσα γέννησε η Βία κατέρρευσαν μαζί της, μόλις αποδιαρθρώθηκε το αυταρχικό/καταπιεστικό καθεστώς που την επέβαλε.

Πλέον, είναι κότες οι ύπουλοι/άνανδροι σφαλιαριστές, όπως και οι συναποτελούντες τα ποικιλώνυμα Τάγματα Εφόδου. Αυτοδικία=Φασισμός. Βία=αμήχανη-εκδήλωση-ανορθολογισμού. Αυτά και πάμε παρακάτω.

Είναι ασταθής η ισορροπία της διαχείρισης της Βίας, αλλά επωφελής. Ως αποτέλεσμα της σταθερής ανθρώπινης βλακείας, η Βία αενάως θα διέρχεται την άτακτα ανισοϋψή (ζενίθ-ναδίρ) τροχιά της. Ζει μαθαίνοντας από τη διαχείρισή της ο Ανθρώπινος Πολιτισμός και βελτιώνεται, παραμένοντας εσαεί ατελής. Και ας μην αγγίξουμε, πάλι, την ατυχή απαυταπατηλή «θεωρία της υπεραξίας» (δευτερογενώς γεννήτρια βίας), που βλακωδώς ηγεμονεύει εκατομπενήντα χρόνια τώρα. Λατρεύεται μάλιστα και από μπαλκάν αντικρατικούς-κρατιστές «αναρχικούς». Αλλά, πάλι-τέτοια-θα-λέμε-τώρα;…

image

Περισσότερη εκδίκηση της γυφτιάς

Πριν τριάμισι χρόνια γράφαμε «Η φαιδρή εκδίκηση της γυφτιάς», δείχνοντας το πνεύμα του Ανεξυριζαυγιτισμού και το κλιμακούμενο Βαϊμαρικό Φαινόμενο. Όλα τριγύρω αλλάζανε, όλα τα ίδια μείναν… Τώρα, «τα παιδιά» που χρησιμοποιούσε ο Αντιμνημονιακός Ανεξυριζαυγιτισμός ως μοχλό κατάληψης της εξουσίας, ασκούν περισσότερη εκδίκηση της γυφτιάς. Ντρεσσαρισμένα με αντιμνημονιακές αρχές, πλέον σπάνε γραφεία ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ… Έτσι, οι μπερδεμένοι Συριζαίοι γίνονται μαλλιά-κουβάρια: άλλοι στηρίζουν «τα παιδιά», άλλοι όχι.

Είναι πια γνωστά τα ρητά, δεν περιγράφουμε άλλο. Κυρίτσης, Σία, Αυλωνίτου, Βάκη. Κανονικοποίηση, προσφέρουν έργο οι αξιέπαινες καταλήψεις, που προτιμάμε από ΙΣΙΣ. Και «Δεν μπορεί η πολιτεία να επεμβαίνει κατά των αλληλέγγυων!»… Μπα; Και τι είναι οι «αλληλέγγυοι»; Ιερές αγελάδες;

«Υποστηρικτές της δήθεν νομιμότητας» ονόμασε ο ΣΥΡΙΖΑ την Αντιπολίτευση… Από αξιέπαινους τραμπουκισμούς λυγίζει η δημοκρατία. Αξιέπαινοι αλληλέγγυοι, αξιέπαινοι ναζί βοηθούν γριούλες στα ΑΤΜ, αξιέπαινοι αυτοδίκες έδειραν δύο γκαίυ σε ελληνικό νησί. Κάθε βία, είναι αξιέπαινη για όσους τη θεωρούν καλή, επονείδιστη για όσους τη θεωρούν κακή. Απλά πράματα.

Και αφού τα Εξάρχεια έγιναν θερινά, υπό την ανοχή/ενθάρρυνση ΣΥΡΙΖΑ, τώρα η ώρα Ραν-Ταν-Πλαν. Εξαγγέλθηκε αστυνόμευση στα σούπερ-μάρκετ των Εξαρχείων. Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια. Αστείρευτη η χαζομάρα ΤΟΥ Συστήματος, που γλείφει «τα παιδιά». Αφήνουμε ανεξέλεγκτη την κατρακύλα/διάλυση του Κράτους Δικαίου, αντιδρώντας μόνο όταν ψιλοανεπιστρόφως φτάνει ο κόμπος στο χτένι.

Αγγίζοντας τα όρια του Κράτους Δικαίου

Δικαιωματικά, ας υποστηρίζει κάθε ψώνιο τους αποδοχείς (Πρόσφυγες ή Γριούλες) της ευαισθησίας του. Ας είναι «αλληλέγγυος», ή ναζί, ή κάθε άλλου είδους τζιχαντιστής. Φτάνει να σέβεται το πλαίσιο κοινών κανόνων (Κράτος-Δικαίου), που αρνείται την Αυτόδικη-Καλή-Βία σε κάθε επίδοξο θιασώτη του Λαστγήαρ Θρησκεύματος «Εχθρός-Μίσος-Βία».

Δεν είναι κακό να αγγίζονται επιθετικά τα όρια της νομιμότητας, η οποία δοκιμάζει έτσι την κοινωνική αξιοπιστία της. Τότε η ισχυρότερη κρατική βία σταματάει το κινηματικό φαινόμενο. Αλλά η κοινωνία πολιτών, αντί για ρόπαλα και «ζήτω τα παιδιά», διαβλέποντας τα κενά του πλαισίου, πιέζει τη νομοθετική εξουσία να το αλλάξει/βελτιωτικά, στη βάση της δημοκρατικής λειτουργίας. Αυτά στις κανονικές δυτικές κοινωνίες.

Στο-καθ’-ημάς-εθνικό-ισλάμ, η «κινηματικότητα»-ντε-μίο-κάτσο, δουλεύει αλλιώς. Με το ρόπαλό μου και τον τραμπουκά μου, παίρνω άδεια από τη σημαία, επιβάλλω το ανώτερο των άλλων δικό μου δίκιο, με δική μου Καλή Βία. Όχι κακή σαν του Κράτους Δικαίου. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Αυτοδιαχείριση και Σομαλικές νησίδες

Όπως η μύγα μαγνητίζεται από το αφόδευμα, έτσι και ο απαίδευτος οχλοπολτός γητεύεται από την Αυτόδικη-Καλή-Βία. Και ουδέποτε αναστοχάζεται την μοδάτη ιδεοληπτική φούντωση του μηδενιστικού «κινηματικού» (γέλια) φαινομένου «Αυτοδιαχειριζόμενες-Συλλογικότητες» (Α.-Σ.), λόγω μπαλκανικής απαιδευσίας/υπανάπτυξης. Δεν συλλογάται αυτό που λέμε-και-ξαναλέμε: ουδείς υποχρεώνει μια Α.-Σ., να μετέρχεται βία, ώστε να επιβιώνει.

Και η Χριστιανία, στη Δανία, ως Α.-Σ. δημιουργήθηκε και τα πήγε μια χαρά στη βάση του αλληλοσεβασμού. Πρόβλημα δημιουργείται, μόνο όταν ψωνισμένοι επίδοξοι επαναστάτες της πλάκας εγωιστικά παίρνουν άδεια/νομιμοποίηση από τη σημαία (τους) και θέλουν να επιβάλουν ατεκμηρίωτα/ανομιμοποίητα της αυλής τους τον μηδενιστικό/αντικοινωνικό/ολέθριο χαβά. Αυτό μοιραία οδηγεί σε προστριβές, όπως π.χ. συμβαίνει με το ενδημούν στο-καθ’-ημάς-εθνικό-ισλάμ φρούτο των Α.-Σ.

Ας συλλογιστούν, «τα παιδιά» και οι «αριστεροί» κυβερνητικοί υποθάλποντες, τι ακριβώς ζει σήμερα η Σομαλία, μετά από την ασύδοτη/ανεξέλεγκτη έξαρση των ένοπλων Α.-Σ./συμμοριών, που έχουν διαλύσει τον εθνικό/κοινωνικό ιστό της. Αυτό-και-τίποτε-άλλο. Έτσι, η καθ’ ημάς ασυδοσία «των παιδιών» χτίζει Σομαλικές νησίδες, προετοιμάζοντας Σομαλική ανωμαλαρία.

Παραλειπόμενα

Διάλογος με «αντεξουσιαστές»;

Μόνο αν διολισθήσουν σε διάλογο, θα εξουδετερωθούν οι μαύροι («αναρχικοί»). Γι’ αυτό και τον φοβούνται/αποφεύγουν (εμείς χρόνια τώρα τους καλούμε να συζητήσουν με την κοινωνία, αλλά κάνουν το γερμανό). Βέβαια, είναι φαιδρό να τον επιδιώκει ο αναξιόπιστος (Συριζαίος=μηδίσας) Τόσκας: θα τον κάνουν ρόμπα.

Θέμιδος Έλκηθρον

Σέβομαι τη Δικαιοσύνη σημαίνει δεν αντιστέκομαι στις αποφάσεις της, πέρα από όσο επιτρέπει το κανονιστικό της πλαίσιο. Και οι κρίνοντες κρίνονται, όμως. Δύο περίεργες δικαστικές αποφάσεις θυμίζουν τσουλήθρα στο χιόνι.

Α. Αναμοχλεύεται, λέει, η υπόθεση «Γεωργίου-ΕΛΣΤΑΤ-Έλλειμμα-2009». Έχει και η αντιμνημονιακή απάτη τα όριά της, όμως. Νταξ; Τέρμα η γελοιότητα. Τα ελλείμματα των ΔΕΚΟ φορσέ πάνε στο Γενικό Έλλειμμα, όπως επιβεβαιώνει η προϊστάμενη Γιούροστατ. Σκοταδισμός/Ανορθολογισμός, τέλος! Το μνημόνιο το επέφερε η χρεωκοπία Κωστάκη, όχι ο Γεωργίου. Νταξ; Αντιμνημονιακοί δικαστές μπορούν να βλάψουν σοβαρά τη Δικαιοσύνη. Ρωτήστε και τον Κυριάκο που βολεύεται και ασυστόλως τάχα δεν κατάλαβε.

Β. Αθωώθηκαν οι τραμπούκοι της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, όχι γιατί δεν τραμπούκισαν, αλλά γιατί μόνο λίγο τραμπούκισαν, όχι πολύ… Ολίγον-έγκυος-ένα-πράμα. Θρησκεύεσαι-δεν-θρησκεύεσαι, τέτοια απόφαση δεν κατανοείται.

Έτσι εξηγείται και η γκρίνια Πολάκη κατά Δικαιοσύνης. Αδημονεί να φύγουν οι παλιοί δικαστές, φαίνεται, να βγαίνουν πλέον μόνο αντιμνημονιακές αποφάσεις, στη χώρα που όσο δεν καταλαβαίνει γιατί έφαγε μνημόνια, τόσο δεν θα τα ξεφορτώνεται…

Οίκοι συμβουλές…

Ποιος είναι, ποιος, αυτός-ο-άνθρωπος-αυτός, που δέχεται συμβουλές στο σπίτι του Ηγέτη του Ψεκαζμένου Κέντρου; Κάποιοι υποτιμούν τον κουτοπονηρούλη βλαχοδήμαρχο (που απέσχε από την ψηφοφορία για το Τέμενος…), θεωρώντας ότι τον δουλεύει/εκμεταλλεύεται ο «θαυμαστής» του.

Προσοχή, έχουμε αποκαλύψει ότι ο Ψεκαζμένος Κεντρώος είναι δημοσκοπόδουλος, οπότε μπορεί να δέχεται πολύτιμες συμβουλές ειδικών. Εμείς στη θέση τους έτσι θα συμβουλεύαμε: τέτοιο κολλητηλίκι σίγουρα του αποφέρει εισροές απογοητευμένων Συριζαίων, που δεν έχουν αλλού να προσκολληθούν… Γκέκε; Θυμηθείτε. Στο καρακατσουλιό κυριαρχούν οι ανθυπομέτριοι.

Τέμενος

Καλώς κτίζεται. Βέβαια, όπως και κάθε θρησκευτικός ναός, πρέπει να εγείρεται ιδίοις εξόδοις των πιστών, όχι βαρύνοντας το κοινωνικό σύνολο. Έλα, όμως, που η ελληνορθόδοξη φωλιά είναι λερωμένη, καλοσιτιζόμενη στην πλάτη πιστών και «απίστων»… Οπότε, τάχα «για λόγους εθνικούς» (ουσιωδώς, όμως, για να μην βάλουμε χέρι στην κατσικωμένη/κρατικοδίαιτη Εκκλησία…), πληρώνουμε παρέα το Τέμενος στην-καθ’-ημάς-Τεχεράνη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ