- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Google Analytics: Ο «Tactical Marketing» συνεργάτης σας
Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος προτείνει τρόπους για την αξιοποίηση του εργαλείου Google Analytics στο website της επιχείρησής σας.
Είναι γεγονός ότι τα Google Analytics αποτελούν, ειδικά τα τελευταία χρόνια, καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη ενός Brand. Εννοείται και για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που «πουλάμε». Κυρίως όμως για το ίδιο το Brand. Και αναλύω:
Όσοι από εσάς χρησιμοποιείτε τα Analytics, γνωρίζετε ακριβώς όλα τα πεδία και την σημασία τους. Στο συγκεκριμένο άρθρο όμως θα σταθούμε μόνο στο Brand και τα πεδία ανάπτυξής του, μέσα από το περιεχόμενο. Άρα θα μας απασχολήσει η κατηγορία και το πεδίο του Κοινού στα Analytics.
Αναλύοντας την κατηγορία κοινό στα Analytics, βλέπουμε δημογραφικά στοιχεία, γεωγραφικές περιοχές επισκεψιμότητας προς το website μας, από ποια συσκευή μας βλέπουν, την συμπεριφορά του κοινού και διάφορα άλλα. Όμως υπάρχει και ένα ακόμα πεδίο, που ουσιαστικά εάν το δει κανείς σοβαρά και με την tactical marketing ματιά, θα διαπιστώσει ότι είναι και το κυριότερο. Μα φυσικά αναφέρομαι στα «ενδιαφέροντα». Ναι, στα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Από την προσέγγισή του (κατηγορία συνάφειας) μέχρι το Τμήμα εντός της Αγοράς.
Είναι στην ουσία η καρδιά που θα πρέπει σταδιακά και με επιμονή και υπομονή να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας. Βασισμένο επάνω ακριβώς στα ενδιαφέροντά του κοινού σας και τις προτιμήσεις του. Σχεδιασμένο με βάση το τι είναι αυτό που σας διαφορροποιεί από τους άλλους. Με γνώμονα το όραμα, την φιλοσοφία σας και την αποστολή σας. Με τακτικές και όχι στρατηγική, με μοναδικότητα και ποιότητα. Δύσκολο θα πει κάποιος. Όχι, θα προτείνω εγώ για να προλάβω την αρνητική σκέψη, βάση των όσων διαβάσατε παραπάνω.
Δεν είναι θέμα ούτε δυσκολίας, ούτε προβληματισμού. Είναι θέμα αρχών και αξιοπιστίας που θέλετε να δώσετε στο κοινό σας. Είναι το Brand promise που ψάχνουμε. Αυτό που απαντά ή θα απαντήσει στην στρατηγική digital marketing σας, δηλαδή στο «Γιατί να αγοράσει ο άλλος από εμένα;». Ένας καταναλωτής πλέον δεν αγοράζει μόνο προιόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζει πριν από αυτά, την αξία σε αυτά που λέτε και γράφετε. Αγοράζει πριν από αυτά, την διαφορροποίηση στις τακτικές σας. Και να μην αγοράσει σήμερα ή αύριο, πάλι έχετε κερδίσει. Και έχετε κερδίσει πολλά παραπάνω. Κυρίως επισκεψιμότητα, ενδεχομένως awareness – ανάλογα με το τι γράφετε και πόσο μοναδικό είναι- ασφαλώς και ενδιαφέρον προς το κοινό που κάνει επίσκεψη στην σελίδα σας.
Εάν αυτά τα βάλουμε κάτω, ο προβληματισμός τώρα είναι: Υπομονή ή άμεσες πωλήσεις; Απλή η απάντηση. Υπομονή και θα έρθει και η πώληση. Μπορεί να κάνει 2-3 μήνες παραπάνω, ναι δε λέω, όμως δεν είναι καλύτερα από το να «πουλήσω απλά βραχυπρόθεσμα;» και να χάσω το μέλλον; (μακροπρόθεσμες πωλήσεις). Μαχαίρι και καρπούζι σε εσάς.
Πρόταση: Αναπτύξτε Τακτικές Μάρκετινγκ μέσα από τα ενδιαφέροντα του κοινού σας, βελτιώστε το περιεχόμενό σας και φτιάξτε Στρατηγική. Μέσα από τα Analytics όμως και τη σωστή ανάγνωσή τους. Είναι η καρδιά και το μυαλό του website σας. Άλλωστε εάν το δούμε και βιολογικά, χωρίς αυτά τα δύο δεν μπορούμε να ζήσουμε ούτε εμείς!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανάλυση γενετικού υλικού από πίσσα σημύδας στην Εσθονία φέρνει στο φως σκηνές της Λίθινης Εποχής
Mελέτες αρχαιολόγων στην Καταλονία - Xρησιμοποιούνταν για επικοινωνία και μουσική έκφραση πριν από 6.000 χρόνια
Νέα ενημέρωση Android καταργεί την ιδιωτικότητα στα εταιρικά κινητά
Η αποστολή Perseverance της NASA κατέγραψε ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα του πλανήτη
Έρευνα διαπιστώνει ότι το δωρεάν chatbot της OpenAI αποτυγχάνει να εντοπίσει επικίνδυνες συμπεριφορές
Δείτε τον σεισμικό χάρτη της χώρας
Ακόμη και έτσι όμως, οι γονείς ζουν με συνεχή αγωνία
Ανοιχτή επιστολή εκφράζει ανησυχίες για απώλεια θέσεων εργασίας και κλιματικές επιπτώσεις
Ακυκλοφόρητη σκηνή θα κάνει πρεμιέρα σε animation μικρού μήκους στο βιντεοπαιχνίδι
Η ιστορία που έχει συγκλονίσει τον κόσμο
Εικόνες υψηλής ανάλυσης από την Ανταρκτική και τη Γη του Πυρός, μόλις 50 ώρες μετά την εκτόξευση
Προσφορές που ενθουσιάζουν τους λάτρεις της τεχνολογίας και σώζουν το πορτοφόλι σου
Oι επιστήμονες κατάφεραν να χαρτογραφήσουν με ακρίβεια αυτές τις φάσεις
Στις 28 και 29 Νοεμβρίου 2025 στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.