- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Citroen: Κορυφαίες επιδόσεις στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά το 2024
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Citroen: Μεγάλες διάκριση εντός και εκτός συνόρων
- Το υψηλότερο μερίδιο αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων κατέλαβε η Citroen στην Ελλάδα το 2024, ανάμεσα σε όλους τους εισαγωγείς της Citroen στην Ευρώπη.
- Επίσης η Citroen κατέκτησε την δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς επιβατικών και επαγγελματικών κατέκτησε στην Ελλάδα, στην Ευρώπη των 29 χωρών, ακολουθώντας την αγορά της Γαλλίας.
- Το C3 προηγούμενης γενιάς, αποτέλεσε και το 2024 το best seller της Citroen.
Citroen | Χρονιά ορόσημο το 2024
- Το 2024 αποτελεί μια κομβική χρονιά για τη Citroen, όντας το σημείο εκκίνησης της πλήρους αναβίωσης της μάρκας, με πρώτο το λανσάρισμα του επαναστατικού νέου Citroen C3 & e-C3.
- Στην Ελληνική αγορά η Citroen πέτυχε μερίδιο αγοράς 5.4% το 2024, με 7.951 ταξινομήσεις επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων, κατατάσσοντας την Ελλάδα πρώτη ανάμεσα σε όλους τους εισαγωγείς στην Ευρώπη.
- Το best seller της μάρκας για άλλη μια φορά ήταν το C3 προηγούμενης γενιάς μολονότι ήταν σε φάση run out. Με 4.904 ταξινομήσεις βρέθηκε στο σύνολο της χρονιάς στη δεύτερη θέση στην κατηγορία του κατακτώντας μερίδιο αγοράς 14,5%.
- Ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία καθώς το εν λόγω μοντέλο διατέθηκε προς πώληση μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς εν όψει του λανσαρίσματος του νέου C3/e-C3.
Citroen | Κορυφή και στα επαγγελματικά
- Εξαιρετική το 2024 στην ελληνική αγορά ήταν και η εμπορική πορεία των επαγγελματικών της Citroen, με το C3 VAN να βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία του με 308 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 63,9% και το Citroen Jumpy στην τρίτη θέση στην κατηγορία του με μερίδιο αγοράς 14,2%.
- Στο σύνολο των 29 αγορών της Ευρώπης, η Citroen στην Ελλάδα το 2024 κατέλαβε την δεύτερη θέση σε μερίδιο αγοράς, ακολουθώντας την αγορά της Γαλλίας στο σύνολο επιβατικών και επαγγελματικών.
Η σκυτάλη του 2025 για τη Citroen
- To 2025 η κραταιά γαλλική μάρκα πρόκειται να λανσάρει τα περισσότερα νέα μοντέλα στην ιστορία της, γεγονός που προμηνύει μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά.
- Η πλήρης αναβίωση της Citroen βασίζεται σε μοντέλα που προσφέρουν προσιτές λύσεις μετακίνησης, χαρακτηριστική σχεδίαση και ασύγκριτη άνεση.
- Μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο λανσάρισμα του νέου Citroen C3, ακολουθούν στην αρχή της χρονιάς τα νέα C4/C4X, το C3 Aircross και στο τέλος της χρονιάς το νέο C5 Aircross με πλήρη γκάμα κινητήρων (θερμικές, υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις), προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης.
- Σε συνδυασμό με την εμπειρία της εισαγωγικής αντιπροσωπείας στην Ελλάδα και το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων που προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, το 2025 αναμένεται να είναι μια μοναδική χρονιά για την Citroen στην ελληνική αγορά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.