- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Χιλής: Πρώτος ο Elfyn Evans μετά από απόφαση αγωνοδικών
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
WRC - Ράλλυ Χιλής: Προηγείται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) μετά από απόφαση αγωνοδικών.
Χθες, Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε το Ράλλυ Χιλής του φετινού πρωταθλήματος. Τα πληρώματα ολοκλήρωσαν το δοκιμαστικό Shakedown το πρωί της Πέμπτης όπου ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Την Παρασκευή οι αγωνιζόμενοι δοκιμάστηκαν σε 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 3 στο πρωινό σκέλος τις οποίες επανέλαβαν στο απογευματινό.
WRC - Ράλλυ Χιλής: Η αγωνιστική δράση της πρώτης μέρας
Το Ράλλυ Χιλής είναι παραδοσιακά ένας απαιτητικός αγώνας, κυρίως λόγω υψόμετρου και εδάφους. Και φέτος, από την πρώτη κιόλας ημέρα, έδειξε πόσο δύσκολος μπορεί να είναι. Ενώ αρχικά η ημέρα χθες τελείωσε με τον Ott Tanak (Hyundai i20) να βρίσκεται στην 1η θέση γενικής έναντι του Elfyn Evans (Toyota Yaris) με μια μικρή διαφορά 0,4 δευτερολέπτων, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν, μετά από αίτημα από την Toyota Gazoo Racing να εξετάσει την ανακατανομή του «εικονικού» χρόνου που έλαβε για την πρωινή Ε.Δ. η οποία είχε διακοπεί, να δοθεί το προβάδισμα πίσω στον Evans με τη διαφορά στα 3 δευτερόλεπτα.
Μετά από περαιτέρω εξέταση, οι αγωνιζόμενοι Sami Pajari (Toyota Yaris) και Adrien Fourmaux (Ford Puma) έλαβαν επίσης καινούργιους χρόνους, κανένας από τους οποίους δεν επηρέασε τη γενική κατάταξη.
Ήταν μια μέρα αντιφάσεων για τον Εσθονό Tanak, ο οποίος έχει κερδίσει κάθε αγώνα στη Χιλή στο παρελθόν. Ο Tänak δυσκολεύτηκε αρκετά το πρωί και βρισκόταν στην 5η θέση στην αρχή του απογευματινού σκέλους, αφού αντιμετώπισε έλλειψη αυτοπεποίθησης και ισορροπίας στο Hyundai i20 Rally1 HYBRID κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους. Ωστόσο, οι ρυθμίσεις στο σέρβις αναζωογόνησαν την απόδοσή του και τον βοήθησαν να ανέβει στην κατάταξη και να φτάσει τον αντίπαλό του Elfyn Evans στην προτελευταία Ε.Δ. Rere.
Παρά το δυνατό απόγευμα του Tänak, ο Sébastien Ogier εμφανίστηκε πιο δυνατός κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας. Ο Γάλλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 Ε.Δ. και θα ήταν μπροστά με σχεδόν 30 δευτερόλεπτα διαφορά αν δεν είχε κάνει ένα λάθος το οποίο οδήγησε σε κλατάρισμα αναγκάζοντάς τον να σταματήσει και να αλλάξει τροχό.
Στην 3η θέση γενικής βρίσκεται ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) ο οποίος όμως δεν έμεινε ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, ειδικά μετά το λάθος στην 4η Ε.Δ. της ημέρας. «Δεν αισθάνομαι άνετα σε αυτούς τους δρόμους», εξήγησε ο Rovanperä. «Όταν είναι στεγνό έτσι (το χώμα), δεν ταιριάζει με το συνηθισμένο μου στυλ οδήγησης. Πολεμώ πολύ με το αυτοκίνητο και την οδήγηση».
Ο Evans, αν και έκανε ένα πιο επιθετικό ξεκίνημα στη Χιλή, δυσκολεύτηκε με την αυτοπεποίθησή του στο απογευματινό σκέλος και παραδέχτηκε ότι «Είμαι λίγο χαμένος με το πως αισθάνομαι στο αυτοκίνητο, με κάθε ειλικρίνεια. Δεν το νιώθω φυσικό αυτή τη στιγμή».
Στη διοργάνωση όπου έκανε το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία πέρυσι, ο Grégoire Munster (Ford Puma) έκανε την καλύτερη επίδοση της σεζόν, αλλά η ζημιά στα ελαστικά στην τελική Ε.Δ. τον οδήγησε να πέσει στην πέμπτη θέση πίσω από τον Sami Pajari. Μόλις 1,4 δευτερόλεπτο χώριζε τους δύο στο τέλος της ημέρας, με τον Pajari να βρίσκεται πίσω από τον Rovanperä μόνο 2,2 δευτερόλεπτα.
Ο Mārtiņš Sesks (Ford Puma) εγκατέλειψε στο πρωινό σκέλος μετά από λάθος το οποίο προκάλεσε ζημιά σε δύο ελαστικά ενώ είχε πάρει μαζί του μόνο έναν εφεδρικό τροχό. Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) έπεσε από την τέταρτη θέση στην όγδοη, αφού επιβλήθηκε ποινή ενός λεπτού για καθυστερημένη άφιξη στην 5η Ε.Δ. Η καθυστέρηση προήλθε από επισκευές στην άκρη του δρόμου, πρώτα στον εναλλάκτη του και στη συνέχεια σε σωλήνα νερού.
Ο ηγέτης του Πρωταθλήματος Οδηγών Thierry Neuville (Hyundai i20) ολοκλήρωσε την ημέρα στην 6η θέση, πάνω από μισό λεπτό μακριά από την 1η. Ανοίγοντας το δρόμο, δυσκολεύτηκε με τις συνθήκες του δρόμου, αλλά παρόλα αυτά προηγήθηκε του ομόσταυλού του Esapekka Lappi (Hyundai i20) κατά 5,8 δευτερόλεπτα. «Δεν μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα», παραδέχτηκε ο Neuville, ενώ ο Lappi περιέγραψε την απόδοσή του ως «μια καταστροφή».
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής και διαχείρισης ελαστικών, με έξι E.Δ. συνολικού μήκους σχεδόν 140 χιλιομέτρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.