- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Το νέο MINI Countryman είναι ένα μινιμαλιστικό all-rounder
Οδηγήσαμε την τρίτη γενιά του δημοφιλούς C-SUV της Mini
Νέο MINI Countryman: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς C-SUV της Mini. Το πρώτο Mini που κατασκευάζεται στη Γερμανία και που ανοίγει επίσης νέους δρόμους όσον αφορά την παραγωγή.
Γνωριμία
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Countryman σε μία σύντομη -αλλά αρκούντως αντιπροσωπευτική διαδρομή- στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, και επιφυλασσόμαστε για αναλυτική παρουσίαση όταν θα το «έχουμε στα χέρια μας για ένα πλήρες test drive.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, πέρα από την εντελώς νέα σχεδιαστική του εικόνα, είναι αναμφισβήτητα η αύξηση στο συνολικό μήκος κατά 13 ολόκληρα εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Essential, Classic, Favoured και John Cooper Works trim).
Fast Info
- Μεγαλύτερο σε ύψος και μήκος κατά έξι και δεκατρία εκατοστά αντίστοιχα, το νέο Mini Countryman είναι αισθητά μεγαλύτερο συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του.
- Με φαρδύτερους θόλους τροχών, χαρισματικό χαρακτήρα και σύγχρονη μινιμαλιστική σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες, το αυτοκίνητο κάνει τώρα ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του.
- Στο εσωτερικό, το περιπετειώδες μοντέλο της Mini προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους, άνεση και ασφάλεια, ακόμα και εκτός ασφάλτου χάρη στην τετρακίνηση.
- Τα καθαρά σχήματα στο cockpit και ο αυξημένος χώρος στα εμπρός καθίσματα χαρίζουν στο εσωτερικό μια μοντέρνα, ευάερη αίσθηση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν αισθητά βελτιωμένη άνεση στο νέο Countryman, με σχεδόν τρία εκατοστά επιπλέον πλάτος στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Το πλάτος για τους ώμους των επιβατών στα πίσω καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 2,5 εκατοστά.
- Η πλάτη των τριών πίσω καθισμάτων ρυθμίζεται επίσης μεμονωμένα σε έξι θέσεις και σε γωνία έως και 12 μοίρες. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στο χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει χωρητικότητα 460 έως 1.450 λίτρα.
- Ο προαιρετικός κοτσαδόρος προσφέρει ένα επιπλέον πλεονέκτημα πρακτικότητας καθώς έχει ηλεκτρικό μηχανισμό αναδίπλωσης. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι έως και 1.200 kg.
- Τα νέα Mini Experience Modes και τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του Intelligent Personal Assistant το οποίο ελέγχεται μέσω φωνητικών εντολών κάνουν τις αποδράσεις με το νέο Countryman ακόμα πιο άνετες και διασκεδαστικές.
- Σε αυτό συμβάλλει και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο ενισχύει περαιτέρω τη διασκεδαστική οδήγηση που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας με δύο επίπεδα ισχύος.
Tech
Η υψηλής ανάλυσης οθόνη OLED σηματοδοτεί ένα τεράστιο άλμα στην ψηφιακή εποχή, αφού θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς με την υψηλή της ανάλυση και, για πρώτη φορά, το στρογγυλό σχήμα της. Όπως και το στρογγυλό όργανο του προηγούμενου μοντέλου, η νέα κεντρική οθόνη αποτελεί το χαρακτηριστικό γνώρισμα της καμπίνας με μία εντελώς νέα αίσθηση και ευέλικτες λειτουργίες.
Ως πίνακας οργάνων, το Mini Interaction Unit αποτελεί κέντρο εμπειρίας και άνεσης. Χάρη στο Mini Operating System 9, όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά με αφή ή με φωνητικό έλεγχο. Η οθόνη στο ανασχεδιασμένο cockpit έχει μετακινηθεί πιο κοντά στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων, για καλύτερη πρόσβαση.
Η διάμετρος της λεπτής οθόνης αφής, η οποία διαθέτει υψηλής ποιότητας γυάλινο περίγραμμα, έχει αυξηθεί στα 240 mm. Η λογική λειτουργίας της θυμίζει τα γνωστά πρότυπα των smartphones.
Κάτω από το ταμπλό, η σχεδίαση του MINI Countryman είναι ιδιαίτερα προσεγμένη σε εμφάνιση και επηρεασμένη από την παράδοση της μάρκας. Η νέας σχεδίασης μπάρα διακοπτών εξασφαλίζει ότι οι διάφορες λειτουργίες πραγματοποιούνται μέσω πέντε διαφορετικών επιλογών.
Στο νέο Mini Countryman, πολυάριθμες λειτουργίες μπορούν να ελέγχονται με τον πρώτο ολοκληρωμένο φωνητικό βοηθό της μάρκας. Το Intelligent Personal Assistant ενεργοποιείται με τον χαιρετισμό «Hey Mini» ή από το μπουτόν push-to-talk στο τιμόνι.
Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης για άνετη οδήγηση με αναβαθμισμένη ασφάλεια με το ολοκληρωμένο πακέτο επιλογών Driving Assistant Professional.
Στον δρόμο
Το νέο mini Countryman διατίθεται με κινητήρες βενζίνης. Προσφέρεται ως Countryman C με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ως Countryman S ALL4 με σύστημα τετρακίνησης, αλλά και ως μοντέλο αυξημένης απόδοσης με τετρακίνηση στην έκδοση Countryman JCW ALL4.
Αναφέρουμε τον 3-κύλινδρο 1.5 κινητήρα βενζίνης, τεχνολογίας TwinPower Turbo, με σύστημα mild hybrid 48V με ηλεκτρική ισχύ 19 ίππων, και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και συνολική ισχύ 170 ίππους.
Το νέο MINI Countryman θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση diesel.
Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση Countryman E διατίθεται με αυξημένη ισχύ και κίνηση σε όλους τους τροχούς ως Countryman SE ALL4.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων του Countryman E αποδίδει ροπή 250 Nm και επιταχύνει το όχημα από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 170 km/h.
Αντίστοιχα με ισχύ 313 ίππους, οι ηλεκτροκινητήρες στο τετρακίνητο Countryman SE ALL4 επιτυγχάνουν συνδυασμένη ροπή 494 Nm, επιταχύνουν το όχημα από 0 έως 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα και εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 180 km/h.
Για πρώτη φορά, τα Mini Experience Modes αποτυπώνουν τη χαρακτηριστική για τη μάρκα διασκεδαστική οδήγηση με ψηφιακά και οπτικά επίσης μέσα. Ένα πάτημα του διακόπτη «Experiences» αρκεί για να ενεργοποιηθούν τα διαφορετικά modes.
Το εμπνευσμένο από τους αγώνες GO-KART Mode αναδεικνύει την ευελιξία του Countryman ρυθμίζοντας ανάλογα την ανάρτηση και δίνοντας στην οδηγική εμπειρία μία ιδιαίτερα συναισθηματική χροιά.
Τιμές
Οι τιμές της γκάμας του νέου Mini Countryman αρχίζουν από τις 34.500 ευρώ για την έκδοση C.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.