- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Σουηδίας: Προβάδισμα για την Toyota μετά την 1η Ειδική Διαδρομή
Ο Kalle Rovanpera 1ος με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά
Ράλλυ Σουηδίας: Απόλυτη επικράτηση για την Toyota με το εμφατικό 1-2-3 στην πρώτη Ειδική Διαδρομή - Τα πεπραγμένα της πρώτης πράξης του πιο χειμερινού αγώνα
Σήμερα, Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου, ξεκίνησε ο δεύτερος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024, το φημισμένο και άκρως χειμερινό Ράλλυ Σουηδίας. Η ημέρα συμπεριλάμβανε το δοκιμαστικό Shakedown το πρωί, όπου ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα 2 λεπτά 45,9 δευτερόλεπτα, 0,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Adrien Fourmaux της M-Sport Ford με Ford Puma, και ο Ott Tanak (Hyundai i20) 0,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fourmaux., και μια βραδινή Sprint Ειδική Διαδρομή στην πόλη της Umea.
Την πρώτη του εμφάνιση φέτος έκανε ο πρωταθλητής του 2022 και 2023, Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), ο οποίος και έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 1 Ειδική Διαδρομή αφήνοντας τον Takamoto Katsuta 1,4 δευτερόλεπτα πίσω, και τον Elfyn Evans 2 δευτερόλεπτα πίσω. Οι επιδόσεις των τριών πρώτων οδηγών έδωσαν στην ομάδα τους Toyota Gazoo Racing το 1-2-3.
«Είναι ωραίο που επιστρέφω», παραδέχτηκε ο Rovanera. «Δεν ήταν πολύ μεγάλο διάλειμμα, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε και πάλι εδώ. Ας ελπίσουμε ότι ο καιρός θα είναι με το μέρος μας, ώστε να απολαύσουμε το ράλλυ και ελπίζουμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα.»
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Ott Tanak, κάνοντας παραδόξως τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον παλιό του ομόσταυλο στην M-Sport Ford, Adrien Fourmaux, ο οποίος τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση. Ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20), ο οποίος θα ξεκινά πρώτος στις Ειδικές Διαδρομής της Παρασκευής λόγω του ότι κέρδισε το Ράλλυ Μόντε-Κάρλο, ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα.
Ο Esapekka Lappi βρέθηκε στην 7η θέση και ο Gregoire Munster (Ford Puma) στην 8η. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally 2) και Roope Korhonen (Toyota GR Yaris Rally2) στην 9η και 10η αντίστοιχα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.