- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με τη θρυλική διαδρομή του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο
Προβάδισμα για τον Elfyn Evans στις δύο πρώτες νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές
Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: Επίσημη έναρξη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με την ιστορική διαδρομή
Ο Ουαλός Elfyn Evans (Toyota Yaris), ο οποίος τελείωσε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA του 2023, κατέστησε σαφείς τις προθέσεις του την πρώτη κιόλας ημέρα του φετινού πρωταθλήματος όταν τελείωσε το σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης, 25 Ιανουαρίου, με πλεονέκτημα 15,1 δευτερολέπτων έναντι του Βέλγου Thierry Neuville (Hyundai i20).
Ο Evans έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) των 21,01 χιλιομέτρων από το Thoard στο Saint-Geniez με 5,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20). Στη συνέχεια πρόσθεσε άλλα 6,8 δευτερόλεπτα στο προβάδισμά του στη 2η Ε.Δ. των 25,19 χλμ. από το Bayons στο Bréziers, αφήνοντας πίσω τον Neuville στη 2η θέση, τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) στην 3η και τον Ott Tanak στην 4η.
Οι κυρίως στεγνές συνθήκες πρόσφεραν σχετικά υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια στις γνωστές νυχτερινές διαδρομές του αγώνα. «Στην πρώτη (Ε.Δ.), είχαμε μια πολύ καλή αίσθηση», είπε ο Evans. «Φαινόταν να έχουμε μια καθαρή πορεία, αλλά η δεύτερη ήταν λίγο πιο περίπλοκη, και υπήρχαν πολλα περισσότερα πράγματα που έπρεπε να προσέξουμε με τις συνθήκες και την άσφαλτο. Ο στόχος ήταν απλώς να τερματίσουμε «καθαρά» περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Φυσικά, είμαι χαρούμενος, αλλά είναι μόνο η αρχή».
Ο Neuville ανησυχούσε για την υπερθέρμανση των ελαστικών του στην 1η Ε.Δ., αλλά ξεπέρασε τον Ott Tänak στην επόμενη για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση καθώς ο Εσθονός Tanak, ο οποίος φέτος επέστρεψε στη Hyundai, αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα το οποίο του κόστισε χρόνο και το οποίο αργότερα αποδείχτηκε ότι είχε και ο Neuville και ο Andreas Mikkelse, το τρίτο μέλος της ομάδας της Hyundai.
Ο Sébastien Ogier κατάφερε να τελειώσει την ημέρα στην 3η θέση προσφέροντας στην Toyota το 1-3 αλλά βρίσκεται 21,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans. Έχοντας ξεκινήσει τέταρτος στη σειρά εκκίνησης σήμαινε ότι ο εννιά φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο βρισκόταν σε μειονεκτική θέση λόγω των πιο «βρώμικων» οδικών συνθηκών που προκλήθηκαν από τους προπορευόμενους.
Ένας απογοητευμένος Tänak τελείωσε το βράδυ 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier στην 4η θέση, ενώ ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) της M-Sport Ford υπήρξε εντυπωσιακός παρά την έλλειψη εμπειρίας του σε αυτοκίνητο Rally1, και τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση και 39,0 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη, μπροστά τόσο από τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) όσο και τον Grégoire Munster, το δεύτερο μέλος της M-Sport, ενώ ο Andreas Mikkelsen παρέμεινε στην όγδοη θέση λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε με το Hyundai i20 του.
Μία από τις εντυπωσιακές επιδόσεις είχε ο Ισπανός Pepe López, ο οποίος κατέλαβε την 9η θέση γενικής και ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2 παρά το γεγονός ότι οδήγησε ένα άγνωστο Škoda Fabia RS Rally2 με τον νέο συνοδηγό του David Vázquez δίπλα του. Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο Ε.Δ. για να προηγηθεί του Nikolay Gryazin με 14,2 δευτερόλεπτα.
Η δράση συνεχίζεται την Παρασκευή με έξι Ε.Δ. γύρω από τη διοργανώτρια πόλη του Gap. Δύο σκέλη τριών Ε.Δ. προσθέτουν πάνω από 105 χιλιόμετρα ανταγωνισμού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.