- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η Ferrari λέει «ναι» σε πληρωμές με κρυπτονομίσματα για τα αυτοκίνητά της
Μεγάλη αλλαγή από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Ferrari: «Ναι» σε πληρωμές με κρυπτονομίσματα για αυτοκίνητα - Μεγάλη αλλαγή από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία
Η Ferrari άρχισε να δέχεται στις ΗΠΑ πληρωμές σε κρυπτονομίσματα για τα πολυτελή σπορ αυτοκίνητά της και θα επεκτείνει το σχετικό πρόγραμμά της και στην Ευρώπη, έπειτα από αιτήματα εύπορων πελατών της, δήλωσε στο Ρόιτερς ο εμπορικός διευθυντής της.
Η μεγάλη πλειονότητα των εταιρειών blue-chip έχουν παραμείνει μακριά από τα κρυπτονομίσματα, καθώς η αστάθεια του bitcoin και άλλων τέτοιων νομισμάτων τα καθιστά μη πρακτικά για το εμπόριο. Οι ετερόκλητες κανονιστικές ρυθμίσεις και η χρήση μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας έχουν επίσης εμποδίσει τη διάδοση των κρυπτονομισμάτων ως μέσου πληρωμής.
Στις εταιρείες αυτές περιλαμβάνεται η κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, η οποία άρχισε το 2021 να δέχεται πληρωμές σε bitcoin, το μεγαλύτερο από τα κρυπτονομίσματα, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ίλον Μασκ τις σταμάτησε εξαιτίας ανησυχιών για το περιβάλλον.
Ο εμπορικός διευθυντής της Ferrari Ενρίκο Γκαλιέρα δήλωσε στο Ρόιτερς ότι τα κρυπτονομίσματα έχουν κάνει προσπάθειες να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμά τους μέσω της εισαγωγής νέου λογισμικού και μεγαλύτερης χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
«Ο στόχος μας να έχουμε φθάσει μέχρι το 2030 σε ουδετερότητα άνθρακα κατά μήκος όλης της αλυσίδας μας είναι απολύτως επιβεβαιωμένος», δήλωσε σε συνέντευξη.
Η Ferrari επισήμανε πως έλαβε την απόφαση για τα κρυπτονομίσματα ως απάντηση σε αιτήματα από την αγορά και αντιπροσώπους, καθώς και από πελάτες της οι οποίοι έχουν επενδύσει σε κρυπτονομίσματα.
«Κάποιοι είναι νεαροί επενδυτές, οι οποίοι οικοδόμησαν τις περιουσίες τους γύρω από κρυπτονομίσματα», δήλωσε. «Κάποιοι άλλοι είναι πιο παραδοσιακοί επενδυτές, οι οποίοι θέλουν να διαφοροποιήσουν τα χαρτοφυλάκιά τους».
Ο Γκαλιέρα δεν είπε πόσα αυτοκίνητα περιμένει η Ferrari ότι θα πουλήσει έναντι κρυπτονομισμάτων. Δήλωσε πως το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών της εταιρέιας είναι ισχυρό και γεμάτο μέχρι το 2025, όμως η εταιρεία θέλει να δοκιμάσει αυτό το επεκτεινόμενο σύμπαν.
«Αυτό θα μας βοηθήσει να συνδεθούμε με ανθρώπους που δεν είναι απαραίτητα πελάτες μας, αλλά θα μπορούσαν να αγοράσουν μια Ferrari», δήλωσε.
Η ιταλική εταιρεία, η οποία το 2022 πούλησε 13.200 αυτοκίνητα σε τιμές από περισσότερα από 200.000 ευρώ μέχρι και 2 εκατομμύρια ευρώ, σχεδιάζει να επεκτείνει μέχρι το πρώτο τρίμηνο της ερχόμενης χρονιάς και στην Ευρώπη το πρόγραμμά της για αγορές αυτοκινήτων της με κρυπτονομίσματα και στη συνέχεια και σε άλλες περιφέρειες στις οποίες είναι νομίμως δεκτά τα κρυπτονομίσματα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.